מלון אוזו צ’אוונג סאמוי

מלון מומלץ מאוד באזור קו סמוי / בופוט / סוראטתאני , הממוקם על רצועת חוף מדהימה, לא רחוק מדי ממרכז הנופש. עם חדרים מוארים וטרנדיים מגוון אפשרויות יינות וסעודה ובריכת שחייה נוצצת גדולה .

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

OZO Chaweng Samui  ממוקם על רצועת חוף מדהימה, לא רחוק מדי ממרכז הנופש. עם חדרים מוארים וטרנדיים מגוון אפשרויות יינות וסעודה ובריכת שחייה נוצצת גדולה – זה מושלם עבור אלה שמחפשים מקום בלב האקשן.

ב-OZO Chaweng Samui, תוכלו לבלות על החוף וליהנות משמשיות חוף, משקאות לצד החוף וכיסאות נוח, בנוסף תהיו במרחק של חמש דקות הליכה מחוף Chaweng בקו סמוי. הבריכה החיצונית מספקת כתם של כיף, והאורחים יכולים גם לנצל את מכון הכושר במלון.

EAT Restaurant, אחת מ-2 המסעדות, מגישה מאכלים מהמטבח הבינלאומי ופתוחה לארוחות בוקר, צהריים וערב. מאפיינים נוספים של מלון יוקרתי זה כוללים טרסת גג, בר לצד הבריכה ובריכת ילדים. הבריכה והחוף מקבלים ציונים טובים ממטיילים אחרים.

אוזו צוואנג סמוי באקו סמוי

מה המרחק של החוף הקרוב?

המלון ממוקם על החוף!

מרחק משדה התעופה

המלון ממוקם 5 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי.

חדרים

ישנם מגוון סוגי חדרים בגדלים שונים, המציעים נוף לבריכה, נוף לים וחדרי גן עבור עד שלושה אנשים. כל חדר מואר מצויד היטב עם טלוויזיית LCD, אינטרנט אלחוטי חינם, אמצעים להכנת תה/קפה, מקרר, כספת ובקרת אקלים. חלק מהחדרים מציעים גם מרפסת או טרסה פרטית.

אוכל שתייה

המלון כולל מסעדת מזנון עם מאכלים בריאים שהוכנו טריים, ויש גם דיינר עכשווי עם מנות ומשקאות טעימים. בר הבריכה מציע מבחר גדול של קוקטיילים [1] וחטיפים עם נוף מקסים לים.

ספורט ובידור

בריכת השחייה ללא תשלום כוללת אזור טרסה גדולה עם כסאות נוח למנוחה ויש גם בריכת ילדים לקטנטנים. מתקני פנאי נוספים כוללים חדר כושר, אינטרנט אלחוטי חינם ושירות שמרטפות. תוכלו ליהנות שם מהחופשה בתאילנד שלכם בלי לחץ.

שפות

סינית (מנדרינית), צ'כית, אנגלית, פיליפינית, גרמנית, הינדית, תאילנדית

נוהלי ניקיון ובטיחות

נדרש בעת הצ'ק-אין

מגיעים/יוצאים

מתקנים

שירותים

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו על וילות מלכותיות מואנג סאמוי בקוסמוי כאן.

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן