מלונות 5 כוכבים בפוקט – אתרי נופש ווילות יוקרתיות

פוקט הוא אחד מיעדי הנופש הפופולריים ביותר בתאילנד, ומקבל בברכה תיירים בינלאומיים ללא הגבלות. אם אתם מחפשים יוקרה לבלות את הלילות שלכם, מצאו את רשימת הטובים מלונות 5 כוכבים בפוקט, הכולל מבחר מיוחד של מלונות יוקרה, אתרי נופש ווילות בפוקט.

מלונות 5 כוכבים בפוקט

פוקט, האי הגדול בתאילנד, מפותח היטב עם מספר רב של מקומות לינה תיירותיים זמינים לכל הטעמים ולכל תקציבים שונים. באופן לא מפתיע, ניתן למצוא מלונות ואתרי נופש יוקרתיים ברמת 5 כוכבים כמעט בכל אזור של פוקט.

מלונות 5 כוכבים בפוקט מספקים לא רק שהות נוחה, אלא גם חוויה בלתי נשכחת. אתרי הנופש היוקרתיים מציעים לרוב סטנדרט גבוה ומגוון רחב של שירותים. ברוב המקרים במלונות כאלה יש מגוון מסעדות וברים, אתרי ספא יוקרתיים, סאונות, ג'קוזי, גישה לחופים מצוינים וארגון חופשות תאילנד לאיים הסמוכים. באתרי נופש אקסקלוסיביים יותר, תמצאו מתקנים ברמה עולמית, לרבות בידור, קניות, אוכל משובח עטור פרסים ופעילויות חוצות כגון גולף או מגרשי טניס.

מלון 5 כוכבים תאילנד

רשימת מלונות 5 כוכבים הטובים ביותר בפוקט

מלונות 5 הכוכבים הטובים ביותר בפוקט המציעים יוקרה יוצאת דופן במהלך החופשה שלך בתאילנד מפורטים להלן.

עץ בניאן פוקט Banyan Tree

תנוחו בטן-גב בפנינת הבריחה של אנדמן אל מקלט לחושים ב-עץ בניאן פוקט עטור הפרסים הממוקם באוצר הגדול ביותר של אנדמן, האי פוקט. גן עדן פרטי של וילות מפוארות הכוללות בריכה השוכנות סביב לגונת מי מלח ומוקפות בצמחייה עבותה. זהו היעד המושלם עבור מטיילים המחפשים מקום מסתור יוקרתי, חופשת גולף, שהייה מרגיעה או בסיס שממנו ניתן לחקור את האי היפה הזה שלו, את המורשת, התרבות והחופים המדהימים שלו.

קמאלה – Kamala Resort

קמאלה הוא מלון 5 כוכבים בפוקט השוכן בתוך צמחייה עבותה על גבי גבעות מתגלגלות המשקיפות על כפר קמאלה ואל ים אנדמן. אתר נופש זה מתהדר בספא ובמרכז בריאות, טיפולי עיסוי מרגיעים ומסעדה. חוף קמאלה נמצא במרחק של 2 ק"מ משם. כל יחידה מעוצבת בטוב טעם כוללת בריכה פרטית, עם מולטימדיה, פינות ישיבה ומרפסת, המשפרת את הנוף המדהים של היערות שמתחת והים הנוצץ.

אתר הנופש אינטרקונטיננטל פוקט – Intercontinental Resort Phuket

אתר הנופש אינטרקונטיננטל פוקט שוכן בקמאלה ביץ' ומציע יחידות אירוח יוקרתיות על חוף הים, במרחק של 2.7 ק"מ מחוף אננס ומתקנים שונים, כגון מסעדה, בר וגינה. אתר נופש זה בדירוג 5 כוכבים בפוקט כולל בריכת שחייה חיצונית, מרכז כושר, בידור בערב ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. אתר הנופש אינטרקונטיננטל פוקט מציע יחידות אירוח עם אמבט עיסוי ומתקני שעשועים לילדים. תוכלו לשחק טניס באתר הנופש, והאזור פופולרי לטיולי הליכה [1].

מובנפיק ריזורט באנגטאו ביץ' פוקט – Mövenpick Resort Bangtao Beach

מובנפיק ריזורט באנגטאו ביץ' פוקט משלב את המיטב של עיצוב תאילנדי קלאסי ועכשווי, הממוקם במרחק של צעדים ספורים בלבד מחוף באנג טאו. חדרים הקלאסיים והפרמייר במלון 5 כוכבים זה ממוקמים בבניין עם נוף נפלא של הגנים והבריכה. בתי המגורים היוקרתיים האקסקלוסיביים, הסוויטות והפנטהאוז מציעים רגיעה ומרחב אולטימטיביים עם חדר שינה אחד, שניים או שלושה, פינת אוכל ואזור מגורים

אתר הנופש לה מרידיאן פוקט ביץ' – Le Meridien Phuket Beach Resort

על מפרץ מבודד על רקע בד של חול וים בתאילנד,אתר הנופש לה מרידיאן פוקט ביץ' מציע תגליות חדשות ונועזות עם מתקנים מובילים להרפתקאות יבשה ומים, ספא מרענן, מאכלים בהשראת השראה ושירותים עם חשיבה קדימה שעולים על אורחינו. רצונות. 416 החדרים ו-54 הסוויטות היוקרתיות של אתר הנופש משלבים את היצירתי והאלמנטרי עם מבטאים תאילנדיים אותנטיים על רקע סביבה טרופית מרגיעה. סגנון בשילוב עם שירותים מעולים מאפשר שהות של חקר והתחדשות בלתי מוגבלת על החוף.

אתר הנופש והספא הילטון פוקט ארקדיה – Hilton Arcadia Phuket

מלון הילטון פוקט ארקדיה ריזורט אנד ספא על חוף הים שוכן על 75 דונם של נוף טרופי, ומציע נוף של גן טרופי שופע ומתוחזק בצורה מושלמת מול החולות הזהובים של קארון ביץ'. בין כל המתקנים הידידותיים למשפחות באתר נופש זה בדירוג 5 כוכבים יש 8 מסעדות לכל טעם, מרכז כושר מאובזר 24 שעות ביממה, 3 מגרשי טניס ו-2 מגרשי סקווש לאורחים פעילים. יש גם 5 בריכות שחייה חיצוניות המקיפות לגונות ועצי דקל, מגלשת מים דו-מפלסית ומועדון ילדים עם טרמפולינה ואולם נשפים גדול ללא עמודים. Eforea Spa מתגאה ב-15 וילות פרטיות מעץ וסלון יופי. כל החדרים המרווחים כוללים מרפסת פרטית המתהדרת בנוף מדהים של ים אנדמן, גנים טרופיים או לגונת לוטוס

פולמן פוקט פנווה ביץ' ריזורט – Pullman Phuket Panwa Beach Resort

פולמן פוקט פנווה ביץ' ריזורט הוא מלון יוקרתי בפוקט השוכן על החופים הציורים של מפרץ מאקהאם עם נוף פנורמי מדהים לאוקיינוס. עם נמל התעופה הבינלאומי של פוקט במרחק 55 דקות ופוקט רק 20 דקות בלבד, פולמן פוקט פנווה ביץ' ריזורט במיקום אידיאלי כדי לחקור את האטרקציות הרבות שיש לאי פוקט להציע

אתר הנופש והספא JW מריוט פוקט – JW Marriott Phuket Resort & Spa

אתר נופש יוקרתי עטור פרסים, אתר הנופש והספא JW מריוט פוקט, השוכן 15 ק"מ צפונית לנמל התעופה הבינלאומי של פוקט, מתגאה בנוף ציורי בחוף מאי קאו היפה של פוקט. אתר הנופש מספק 262 חדרי דלוקס מאובזרים באלגנטיות, סוויטות ווילה מלכותית המשקיפה על ים אנדמן המדהים או על הגנים הטרופיים. 

לטיול קולינרי, האורחים ישמחו מ-11 מסעדות וברים, ממגוון מאכלים בין תאילנדי, איטלקי, בינלאומי ויפני. בנוסף ל-Ginja Cook, בית הספר הקולינרי המוביל בו תוכלו ללמוד את נבכי הבישול התאילנדי המשובח. אתר הנופש מציע גם מבחר נרחב של מתקנים ברמה עולמית ופעילויות פנאי מגוונות, בנוסף אפשר להירגע ליד שלוש בריכות שחייה מרהיבות, ספא Mandara עטור פרסים, מועדון בריאות עם ציוד כושר, חדר סאונה, מרכז ספורט מים, ביתן לילדים, מגרשי טניס ו-The Mai מקלט  לצבי קאו.

מלונות 5 כוכבים בתאילנד

אננטרה מאי חאו וילות בפוקט – Anantara Mai Khao Phuket Villas

תיהנו ממגורים על קו החוף בחופים שטופי השמש ב-אננטרה מאי חאו וילות בפוקט במלונות על קו החוף בפוקט. חקרו את האי או צאו אל האופק, עם מפרץ פאנג נגה המדהים מצד אחד ואיי סימילאן המפורסמים בעולם מהצד השני.

סרי פנווה – Sri Panwa

סרי פנווה הוא אחד הנכסים המובילים בתאילנד, יושב גבוה על גבי קייפ פנווה ומשקיף על נופים עוצרי נשימה של הקצה הדרום מזרחי של פוקט, התופס את חצי האי קייפ פנווה בשלמותו. Sri Panwa הוא נווה מדבר של רוגע ויוקרה השוכן באחד המיקומים הטובים ביותר בפוקט. הווילות בדרגת 5 כוכבים ממוקמות בגובה של 40-60 מטרים מעל פני הים לאורך הרכסים המזרחיים והמערביים ממש בקצה הכף.

SIS קאטה

SIS Kata, אתר נופש צעיר ואופנתי בפוקט הממוקם כ-300 על צלע הגבעה כמה רגעים מחולות הזהב עטורי הפרסים של חוף קאטה. ה-SIS Kata בולט כבעל נופים מדהימים של ים אנדמן בתוספת מסעדה ייחודית שמקבלת את פני אורחי הבית וגם מבקרים כאחד.

דוסיט תאני לגונה פוקט – Dusit Thani Laguna Phuket

מלון 5 כוכבים דוסיט תאני לגונה פוקט, השוכן בין דונמים של גנים טרופיים ומלטף על ידי המים התכולים של ים אנדמן, הוא מקום מפלט אידיאלי חבוי באי המדהים פוקט

אתר הנופש הייאט ריג'נסי פוקט – Hyatt Regency Phuket Resort

אתר הנופש הייאט ריג'נסי פוקט, המתפרס על מורד צלע גבעה מבודדת המשקיפה על כפר הדייגים קמאלה ביץ', נמצא קרוב ללמועדוני חוף אופניתיים ומסעדות פוקט עם חיי לילה וקניות בחוף פאטונג במרחק נסיעה קצרה משם. מלון יוקרתי זה בפוקט מציע נופים מלכותיים של ים אנדמן, ומהווה בסיס מצוין לחקר הדברים הטובים ביותר לעשות באי

אתר הנופש סנטרה גרנד ביץ' פוקט – Centara Grand Beach Resort Phuket

אתר הנופש סנטרה גרנד ביץ' פוקט מלון 5 כוכבים השוכן הוא דומה על החולות של קארון ביץ', תגובה על ידי גבעה ירוקה, וקובץ סביב פארק המים שלו. אתר הנופש היוקרתי כולל עיצוב מהארכיטקטורה הסינית-פורטוגזית הקלאסית המאפיינת את פוקט טאון ומציעה אווירה מנחמת ומרגיעה לכולם

אתר נופש וספא רנסנס בפוקט – Renaissance Phuket Resort & Spa

מלון רנסנס פוקט ריזורט אנד ספא שוכן בתוך הפאר הבתולי של חוף מאי קאו , והוא מקום המפלט האולטימטיבי עבור אורחים המחפשים יוקרה רגועה. למלונות בפוקט חדרי אירוח מפוארים ווילות פרטיות ברמת 5 כוכבים מתהדרות בעיצוב מתוחכם, מצעי קטיפה וטכנולוגיה מודרנית; רבים ממקומות האירוח כוללים נוף עוצר נשימה של החוף, וחלקם אפילו כוללים בריכות מים עמוקים.

ווינדהאם גרנד נאי הרן ביץ' פוקט – Wyndham Grand Nai Harn Beach Phuket

ווינדהאם גרנד נאי הרן ביץ' פוקט הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם בקצה הדרום מערבי של קו החוף של אנדמן של פוקט, במרחק הליכה קצר ממפרץ מוגן מדהים של חול לבן אבקתי ומהים התכלת הצלול של חוף נאי הרן.

טריסארה – Trisara

אתר הנופש היוקרתי עטור הפרסים בפוקט טריסארה שוכן על מפרץ פרטי. החדרים המרווחים שלו כוללים בריכות פרטיות ונוף מרהיב של הים. החוף נמצא במרחק הליכה קצר בלבד משם. החדרים האלגנטיים במלון טריסרה מגיעים עם עיצוב מודרני, אזור מגורים נפרד ודק חיצוני.

הצפחה פוקט – The Slate Phuket

הצפחה פוקט הוא אתר נופש יוקרתי בעיצוב בתוך החולות המוגנים של חוף נאי יאנג, השוכן בינות לגנים טרופיים שופעים שבהם בריכות ולגונות מצמידות אמנות פוסט-מודרנית. הידוע בארכיטקטורה בעלת החזון שלו, יצירת המופת העיצובית הזו של ביל בנסלי, חבר ב-מלונות עיצוב™. הצפחה, הוא הביטוי האוונגרדי היחידי של האי למורשת האמיתית של פוקט.

מלונות 5 כוכבים

אתר נופש ווילות גרנד מרקיור פוקט פאטונג – Grand Mercure Phuket Patong

במרחק צעדים ספורים מחיי הלילה של פאטונג, אתר נופש ווילות גרנד מרקיור פוקט פאטונג הוא מקום מסתור שליו החבוי מאחורי חוף אנדמן של פוקט. הסיפורים המסופרים בין הקירות הללו מעסיקים את המוח, שובים את החושים ומשפרים את החוויה של כל אורח.

אתר נופש הסנסס וווילות הבריכה  – The Senses Resort & Pool Villas

אתר הנופש סנסס מציע אווירה ייחודית של רוגע, עם חדרי אירוח יוקרתיים נוחים במיוחד היוצרים מפלט של שלווה ורווחה. עם נופים מדהימים של העיר וים אנדמן תכלת-כחול שמעבר לו, אתר הנופש המפרך פוקט בדירוג 5 כוכבים הוא הפוגה אידיאלית לזוגות ולמשפחות בשביל להרגע ולהתפנק, אך נמצא במרחק קצר בלבד מהחוף הטרופי המדהים.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן