מלונות בקאו לאק מומלצים

הסרוג'ין

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קאו לאק / חוף לאם פקרנג / פנג נגה, הממוקם במרחק של 6 ק״מ ממפל סאי רונג ו- 22 ק"מ ממסלול הגולף הימי          טובלמו.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

לה מנרה

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קאו לאק / פנג נגה / טקופה, מלון היוקרה המפואר הזה ממוקם במרחק של 7 קילומטרים מאנדרטת הזכרון מהצונאמי בן נאם קם ו- 99 ק"מ מנמל התעופה פוקט

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

חוף נופש צ'ונגפה

מלון בדירוג 4 כוכבים באזור קאו לאק / קוקאק / טקופה, ממוקם במרחק של 5 קילומטרים מפארק הלאמ רו-קאו לאק ונמצא  13 קילומטרים ממפל המים סאי רונג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון אושן בריז

מלון בדירוג 3 כוכבים באזור קאו לאק / קוקאק / טקופה, מלון היוקרה הזה נמצא במרחק של 3 קילומטרים משוק בנג ניאנג החי וסוער, ובמרחק של 76 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של פוקט.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

Bangsak Village
כפר בנגסאק

מלון בדירוג 4 כוכבים באזור קאו לאק / פנג נגה / טקופה, ממוקם במרחק של 5 קילומטרים ממפל המים סאי רונג ובמרחק של 12 קילומטרים מהאנדרטה לזכר הצונאמי בן נאם קם.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

קאו לאק לגונה

מלון בדירוג 4 כוכבים באזור קאו לאק / קוקקאק / טקופה, מלון הנוחות הזה נמצא במרחק של 83 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של פוקט ו- 11 קילומטרים ממפל המים טון צ'ונג פה.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

Khaolak Bhandari Resort
קאו לאק בהאנדארי

מלון בדירוג 4 כוכבים באזור קאו לאק / קוק קאק / טקופה, המלון נמצא בקרבה לחוף ים האנדמן ולפארק לאמ רו-קאו לאק הלאמיתי. האזור מפורסם בנופיו היפים, חופים נפלאים ופארקים לאורחי המלון ליהנות מהן.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

קאו לאק מרלין

מלון בדירוג 4  כוכבים באזור קאו לאק / פנג נגה / תאי מואנג, ממוקם במרחק של 6 קילומטרים ממגרש הגולף הימי תובלאמו ובמרחק של 7 קילומטרים מפארק לאמ רו-קאו לאק.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

10 מלונות מומלצים בקאו לאק

בדרום תאילנד, תמצאו את קאו לאק במחוז טקואה פה במחוז פאנג נגה. פונה מערבה לכיוון ים אנדמן, זהו יעד פופולרי לחובבי החוף ולחובבי אינדיאנה ג'ונס, כאשר בפארק הלאומי קאו לאק-לאם רו יש שפע של פעילויות אדרנלין. והכי חשוב, יש מגוון מקומות לינה. הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר בקאו לק:

הסרוג'ין – The Sarojin

משקיף על חוף חול לבן, סרוג'ין הוא מושלם עבור ירח דבש בתאילנד, עם הלוקסוס המבודד של טבע. הוא נמצא ליד קייפ פאקראנג, כמה קילומטרים צפונית לכניסה הפרועה לפארק הלאומי קאו לאק-לאם רו. הווילות, עם הדגשות עץ וחלונות מהרצפה עד התקרה, בנויות לרומנטיקה; כל אחד מגיע עם מיטת קינג סייז, אמבט ג'קוזי לשניים וגינת פטיו פרטית המוסתרת על ידי עלווה שופעת. הזמינו אחת מהווילות הגדולות יותר אם אתם רוצים בריכת מים עמוקים. השירותים כוללים ספא, שירות חוף מלא ובריכת שחייה בגודל אגם עם מיטות ספה מכוסות בווילונות.

מלונות בקאו לאק

לה מנרה – Le MENARA

מה שחסר ללה מנרה באינטימיות, היא מפצה במיקום. כאן תוכלו ליהנות מחוף Bang Lut באורך 6 ק"מ (4 מייל) די בעצמכם. וילות משדרות יוקרה, עם רצפות עץ חמות, חלונות צרפתיים גבוהים ומיטות עם מצעים כבדים, ונפתחות לגינה המשקיפה על בריכה ענקית. לאפשרויות הנוספות יש בריכות קטנות, ואילו וילות ירח הדבש מגיעות עם נוף לחוף ולשקיעה. Le Menara היא הימור טוב למשפחות, עם בריכה ומועדון במיוחד לילדים.

אתר הנופש על חוף צ'ונגפה, קאו לאק – Chongfah Beach Resort Khao Lak

אם אתם מחפשים תמורה טובה, שקלו את אתר הנופש אתר נופש בחוף צ'ונגפה, עם המיקום שלו מול האוקיינוס על Hat Bang Niang – אחד החופים הפופולריים יותר בקאו לאק. בעוד שיש הרבה אתרי נופש אחרים בחאו לאק, נופי השקיעה מעל ים אנדמן מהבונגלוס הפונים לים בצ'ונגפה מצוינים. לכל יחידת אירוח אמבט ג'קוזי ומרפסת פרטית נעימה. בינתיים, המסעדה החיצונית של אתר הנופש, כמו בריכת האינסוף, מיועדת למנוחה, בעוד שחנויות, מסעדות וברים נוספים נמצאים במרחק של 10 דקות הליכה משם.

נופש אושן בריז – Ocean Breeze Resort

אתם לא צריכים לקחת משכנתא כדי להישאר באתר הנופש אושן בריז. הווילות הלבנות לגמרי, המזכירות את בתי מיקונוס, במחיר תחרותי, וחלקן כוללות נוף לבריכה ולגן, אמבטיות גדולות מאבן מלוטשת וחלונות מהרצפה עד התקרה. יש בריכה מרכזית גדולה (ואחת נפרדת לילדים), והמסעדה שבאתר מגישה אוכל תאילנדי והודי מעולה. והכי חשוב, המקום כולו מוגן מאתרי נופש שמסביב על ידי עלווה טרופית ויערות העבותים סביב חוף נאנג טונג.

כפר בנגסאק – Bangsak Village

מחפשים מקום בקנה מידה קטן ובוטיק? נסה את הכפר בנגסק למבוגרים בלבד. זהו אחד מהמלונות 5 כוכבים בקאו לק השוכן באופן פוטוגני בגן של קזוארינות, דקלים ופרחים טרופיים באחד החופים השקטים ביותר באזור קאו לאק. חדרים מרווחים עם חלל פתוח בקרמים, בז' ועצים לא מצופים קלים מאוד לעין, עם שטיחי קיר ארוגים, אביזרי מקל ובמבוק וריהוט עץ אמנותי. יש ספא מפואר עם מרפסת עיסוי חיצונית (עדיף לפני השקיעה כשהיתושים יוצאים) ומסעדה ובית קפה עם נוף לאוקיינוס.

אתר הנופש קאו לאק לגונה – Khaolak Blue Lagoon

עם יותר מ-150 חדרים ווילות הממוקמים סביב בריכה ענקית ומתפתלת, קאו לאק לגונה הוא אחד מאתרי הנופש המשפחתיים הגדולים באזור. כאן, אתם יכולים לצפות לערימות של מתקנים ושירותים. עם אחד מאתרי הספא הטובים ביותר באזור, והפעילויות נעות בין יוגה ואיגרוף תאילנדי לשיעורי בישול וסיורי אופניים.יש גם מועדון תחביב לילדים, והחדרים בגודל משפחתי בעץ מלוטש ובגוונים שקטים מגיעים עם סיפונים גדולים ואזורי מגורים. אתה חייב לשקול להישאר כאן במהלך חופשות תאילנד שלך.

אתר הנופש והספא קאו לאק בהאנדארי – Khaolak Bhandari Resort

הווילות בסגנון תאילנדי של קאו לאק בהאנדארי, עם ווילות בטקסטורה אשר מספקים נוף אשר מרצה את העין, תוכלו להתחמם בגני סחלבים מנוקדים בפסלי בודהה ועצי פרנג'יפאני [1] ריחניים. הזמינו חדר עם נוף לבריכה באגף המבוגרים הכולל עצים עשירים, מצעים איכותיים ומרפסת פרטית. יש ספא, מרכז כושר ומסעדה הגונה שמגישה מזנון ארוחת בוקר ענק.

מלונות בקאו לאק תאילנד

אתר הנופש קאו לאק מרלין – Khaolak Merlin Resort

אתר הנופש מרלין ניגש אל הפארק הלאומי קאו לאק-לאם רו בחול האלמוגים של לאם קאן ביץ', ומשלב שונית ויער גשם עם היופי של גנים שופעים מלאי סחלבים עמוסים בציפורים טרופיות. יש כל מיני הרפתקאות בטבע, כולל רפטינג וטרקים ביערות גשם. הווילות מפתות בגוונים חמימים ומודרניים וכוללות דלתות הזזה מזכוכית ובמקרים מסוימים בריכות מים עמוקים. יש ספא וסדרה משובחת של בריכות, ואף מפל קטן.

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן