מלונות היוקרה הטובים ביותר בבנקוק

בעיר שממשיכה להתפתח ולהמציא את עצמה מחדש ללא הרף, הגיוני שההגדרה של 'אירוח יוקרתי' היא קולחת וגודל אחד בהחלט לא מתאים לכל בנגקוק. התמזל מזלנו לחקור וליהנות רבות מאפשרויות הלינה היוקרתיות הטובות ביותר של תאילנד בטיולים השונים שלנו לתאילנד וכעת אצרנו את מה שלדעתנו הוא הטוב שבטובים שמתאימים לסוגים שונים של מטיילי יוקרה שהצגנו:

צ'טריום גרנד בנגקוק – Chatrium Grand Bangkok

תוכלו ליהנות מגישה ישירה לקניון דוּגמָה וְמוֹפֵת, כאשר אתם שוהים במלון זה במרכז סיאם. 582 חדרי השינה שלו כוללים סוויטות עם שלושה חדרי שינה ופנטהאוז המתהדר במטבח משרת בגודל מלא ושולחן אוכל ל-12 (לכל האורחים יש גישה לשירות משרת דיגיטלי). כשאתם מוכנים לארוחה, תוכלו לבחור בין מטבח צרפתי-ים תיכוני במסעדת Casia לבין מנות מקומיות, פאן-אסייתיות ובינלאומיות ב-Savio. למשהו קצת יותר קל, הזמינו תה מסורתי בטרקלין הלובי או חטיפים לצד הבריכה בבר. צ'טריום מציע גם מועדון ילדים וספא של מקלט הבריאות Thann.

ארבע עונות  בנגקוק  – Four Seasons Hotel Bangkok 

ממוקם בנוחות ומשקיף על נהר צ'או פראיה, מלון זה במרכז העיר הוא אחד מהמלונות בבנקוק הטובים ביותר המהווה מרכז של אנרגיה וסטייל. ברחבי המלון והשטח, חצרות שופעות ומתקני מים מביאים לתחושת רוגע, בעוד שכל חדר אורחים וסוויטה מרווחת מתגאים בחללי פנים מתוחכמים ובמתקני נוחות היי-טק. 

האוכל כאן הוא חוויה מעולה עם מבחר של מסעדות וברים מעולים; מהזוהר של BKK מועדון חברתי ועד ל-בראסרי מול הנהר הצרפתי, האורחים בטוח ימצאו את ההתאמה המושלמת לכל טעם או אירוע. מרכז הספא והבריאות מציע מקלט של שלווה ועם מבחר של בריכה עם שפת אינסוף ובריכות רגליים, האורחים יכולים לטבול ולשחות תוך שהם משקיפים על הנופים המדהימים של העיר. אתר נופש זה על שפת הנהר הוא הבול המושלם בבנגקוק.

מלונות יוקרה

וולדורף אסטוריה – Waldorf Astoria

מלונות וולדורף אסטוריה המפורסמים החלו את חייהם בניו יורק בסוף המאה ה-19 ומאז הקבוצה בנתה מוניטין של שירות מעולה ואלגנטיות מפוארת במקומות ברחבי העולם – וולדורף אסטוריה בנגקוק אינו יוצא דופן. האדריכל אנדרה פו עיצב את המלון הזה עם הדגשות ברונזה ותקרות נישאות, המשקפים את השפע והפאר של מלון וולדורף אסטוריה המקורי בניו יורק ומשלב בחוכמה קסם תאילנדי עם נוחות יוקרתית בכל המלון האייקוני. החדרים מפוארים ומציעים נוף לפארק או לעיר, מתקני הרפיה מפנקים זמינים להנאת כל אורח והארוחה הקולינרית ושני ברי הסקי הזוהרים מושכים מבקרים בזכות עצמם. ממוקם באזור סיאם ראצ'דמרי בבנגקוק, בשדרת מגנוליאס ראצ'דמרי האולטרה-מודרנית, זהו בסיס מצוין עבור מטיילי עסקים ונופש כאחד.

הווסטין בנגקוק – The Westin Grande Sukhumvit, Bangkok

הישארו בנכס מריוט בדירוג ארבעה כוכבים, קרוב לפארק לומפיני ולשוק פראטונאם: הוסטין סוקומוויט מציע חדרים עם וילונות האפלה, עיתונים וסרטים בחינם, שירותי שמרטפות אופציונליים, מוצרי טיפוח ומיני בר. האורחים יכולים לסעוד במטבח יפני מתוחכם במסעדת Kisso, או במזנון אוכל ב-טַעַם. אופקים סקיי טרקלין הוא מקום שתייה עם נופים של העיר וקריוקי אם יש לך מצב רוח לחגור מנגינה. יש ספא בשירות מלא – או שניתן לארגן טיפולים בחדר – כמו גם מרכז כושר, אזור בריכה חיצונית עם בר וחנות מתנות באתר לרכישת מזכרות לקחת הביתה.

הסטנדרט, בנגקוק מחנקון – The Standard, Bangkok Mahanakhon

זוכה פרס קָדִימָה  עבור המלון החדש הטוב ביותר באסיה, נכס הדגל בעל 155 החדרים המתוכנן קדימה כולל עיצובים מרהיבים של ג'יימי חיון וצוות הבית של הסטנדרט. הוא מתהדר בבר הגג החיצוני הגבוה ביותר בבירה, כמו גם במקומות מובילים; הטרקלין (מעולה למוזיקה חיה, הרצאות ובילוי), חדר תה אלטרנטיבי בשם לְהַקְנִיט, מסעדת סטייקים אמריקאית, מטבח סיני עטור פרסים מאת Mott 32, והמסעדה הסופר פאנקית המעוצבת באומץ בהשראה מקסיקנית. חדרי שינה מפוארים וידידותיים לחיות מחמד בעלי אווירת רטרו, כמו גם מכונות נספרסו ורמקולי בלוטות של Bang & Olufsen.

נקודת הציון בנגקוק – Centre Point Pratunam

נקודת הציון מתנשא לגובה של 31 קומות מהקרקע, וכולל 399 צורות אירוח ברמת חמישה כוכבים שבהן נעשה שימוש בגוונים כהים עמומים ומצעים לבנים ופריכים לצד בדי משי עשירים. צפו כאן לאירוח תאילנדי אותנטי וחם, בשילוב עם חללי פנים בסגנון מערבי. ספא Viva Jive נמצא בקומה התשיעית של המלון, ליד הבריכה החיצונית. אלה השוהים בחדר מועדון או בסוויטה מקבלים גישה לטרקלין המועדון האקסקלוסיבי בקומה העליונה 180°, המציע משקאות חינם, חטיפים ואינטרנט מהיר במיוחד. תשע מסעדות מספקות לאורחים ב-נקודת הציון שפע של אפשרויות קולינריות – ממאפייה ועד פאב בריטי מסורתי ומסעדת סטייקים ועד למסעדת דים סאם.

בנגקוק מריוט מלון סוקומוויט – Bangkok Marriott Hotel Sukhumvit

השני מבין הנכסים היוקרתיים של מריוט בעיר, זה לא רחוק מ-הווסטין, ברובע וואטנה. מסעדת הגג שלה אוֹקְטָבָה היא המקום ללכת לארוחת ערב ולעשות קוקטיילים עם נוף של קו הרקיע של בנגקוק. או אם בא לכם סטייק עסיסי, קחו שולחן בחדר הגריל והבר המחוזי עטור הפרסים. לחלופין, תוכלו להתפנק עם אוכל תאילנדי ברחוב 57, ארוחות קלות בטרקלין הבריכה התכלת ופודים מפנקים בחברת עוגת השוקולד. החדרים מוארים ואווריריים, עם אמבטיות טבילה עמוקות לצד חלונות תמונה (המספקים נוף ציפורים של האזור המקומי) שנמצאות בסוויטות בדרגות גבוהות יותר.
מלונות יוקרה בבנגקוק

שנגרי לה בנגקוק – Shangri-La Bangkok

ממוקם על גדות נהר צ'או פראיה, שנגרי-לה בנגקוק הוא ללא ספק אחד המלונות המפוארים ביותר בבירה. זהו מלון 5 כוכבים המציע תמורה מצוינת, נוחות, כמו גם עיצוב פנים מדהים. האורחים נהנים מנופים אקלקטי של הנהר, בעוד שרבים מחדרי השינה ממוקמים במיקום אסטרטגי לצד הבריכה השקטה יותר. 

זה מושלם למי שמעדיף מלונות בקנה מידה גדול – לשנגרי-לה יש 802 חדרים עצומים השוכנים בשני מגדלים סמוכים, אגף שנגרי-לה ואגף קרונגתפ. ממוקם באזור מעולה קרוב לרובע העסקים המרכזי של בנגקוק, ממש ליד רכבת השמיים בתחנת ספן טקסין BTS, הוא מתאים באופן אידיאלי למבקרים מטעמי עבודה. מלון שנגרי-לה בנגקוק נמצא במרחק של פחות מ-40 דקות מנמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי.

הסיאם – The Siam Hotel

מלון סיאם מוקף במקומות היסטוריים, מוזיאונים ומקדשי בנגקוק בולטים, המציעים נוחות סיור. מלון 5 כוכבים בבנקוק הממוקם על 3 דונם של חזית נהר פרימיום בבעלות פרטית – נהר המלכים. יש בו בסך הכל 39 חדרי אירוח והוא מאופיין בפיתוי אוריינטלי יחד עם נוחות עכשווית. הסיאם עוצב על ידי שני אדריכלים בעלי שם עולמי, ביל בנסלי וקריסאדה סוקוסול, ומציע את אחת הסוויטות הגדולות בבנגקוק, כמו גם מרפסות גג פתוחות, וילות בריכה פרטיות וספא מפואר. האכילה כאן היא חוויה בלתי נשכחת, כאשר המלון מספק שירותי סעודה בלעדיים על בתי עץ הטיק שלו. בנוסף, האורחים יכולים לצאת לטיול על הנהר, לצפות בבנגקוק בסירה מהמזחים הפרטיים תוך לגימת קוקטיילים שאי אפשר לעמוד בפניהם.

חצי האי – The Peninsula Bangkok

חצי האי ביסס את עצמו כאחד המלונות הטובים בבנגקוק. הוא זכה בפרסים רבים במהלך השנים, כולל "המלון הטוב בעולם" בשנת 2003. המלון ממוקם בנוחות על גדות נהר צ'או פראיה. עיצוב גלי מאפיין את חצי האי, וצורתו היפה מציעה נוף פנורמי של העיר בנגקוק. 

המלון ממוקם כ-35 דקות מנמל התעופה הבינלאומי דון מואנג. 39 חדרי האירוח של פנינסולה הם מהחדרים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית בבנגקוק. אורחים יכולים לשלוט בסביבתם בלחיצת כפתור. ומשפחות מתענגות על המרחב שמספק השהייה באחד ממקומות המגורים של סקיי, המציע נווה מדבר פרטי בן שתי קומות. הטרקלין הייחודי טרקלין תעופה פאריבטרה בקומה ה-37 מגיע עם מנחת מסוקים משלו לנסיעות בסגנון אולטימטיבי.

סיאם קמפינסקי – Siam Kempinski Hotel 

כחלק מקבוצת המלונות Kempinski, זהו אחד ממלונות 5 הכוכבים החדשים בבנגקוק. הוא הוקם בשנת 2010, תוכנן על ידי Hirsch Bedner Associates וממוקם בלב בנגקוק. למלון יש מגע של תחכום אירופאי עכשווי לצד שירותים ומטבח רבים בנושא תאילנדי. לסיאם קמפינסקי יש 42 סוויטות ובסך הכל 303 חדרים, בנוסף ל-98 בתי המגורים. חדרי הישיבות מציעים קבלת פנים מרשימה לנציגים – כל אחד מהם נגיש באמצעות דלת פליז מוזהבת מקושטת. יש גם ספא מפואר, שלוש פינות אוכל, בר ובריכה חיצונית מהממת. אבל גולת הכותרת שלו חייבת להיות הגן המלכותי הירוק עם גישה ישירה ממרפסות החדרים.

אינטרקונטיננטל בנגקוק – InterContinental Bangkok

אינטרקונטיננטל בנגקוק, הממוקם במרכז רובע העסקים, הוא אידיאלי עבור נוסעי פנאי ועסקים המחפשים מקום קוסמופוליטי באמת לשהות בו. הוא ממוקם בסמוך לתחנת רכבת שמיים של Chidlom BTS Station, במרחק הליכה קצר מרובע העסקים המרכזי.
מלונות בבנגקוק

ועם הקרבה למרכז הרפואי הטוב ביותר בארץ, משמש לרוב את המבקרים לפרוצדורות או לעבודות קוסמטיות. מלון אינטרקונטיננטל בנגקוק מציע תחושה נהדרת של מרחב מסביר פנים עם עיצוב הפנים החינני שלו, כמו גם אינסוף אפשרויות לסעודה, מבית הקפה אספרסו הנינוח ועד לארמון הקיץ המפואר. האורחים נהנים משירות מעולה מהצוות והתרבות הבודהיסטית השלווה מקודמת מאוד עבור האנשים שבאים ל"חופשה בתאילנד.

הסוקותאי בנגקוק – The Sukhothai Bangkok

ה-סוקותאי בנגקוק מחזיר אתכם לעידן העבר כיוון שהוא משלב בין הסגנון העכשווי לבין הקסם המלכותי של העולם הישן. עיצובם של קרי היל ואדוארד טאטל, חללי הפנים המתוחכמים עושים כבוד לבירת תאילנד העתיקה. הוא ניצב על פיסת אדמה של 6 דונם, כולל בריכת לוטוס רחבת ידיים ומקסימה עם אווירה מרגיעה. 

לכל אחד מ-210 החדרים יש אזור טרקלין משלו ומרפסת המשקיפה על הבריכה או הבריכה, וחלקם מציעים פסנתרי כנף ומיטות אפיריון. המלון מתמחה במתן שירותים מותאמים אישית. ל-סוקותאי בנגקוק יש גם מגרש טניס, ספא, ג'קוזי ושלוש מסעדות ברמה עולמית המספקות חוויות יין וסעודה יוצאות דופן. הקפידו לטעום את מזנון השוקולד הדקדנטי הזמין בכל שישי, שבת וראשון.

קומו בנגקוק – COMO Metropolitan Bangkok

קומו בנגקוק היא מוקד הבירה של תאילנד. יש לו אסתטיקה אסייתית ששולבה עם סגנונות אורבניים עכשוויים. המלון ידוע במטבחים עטורי הפרסים שלו המוגשים בשתי המסעדות הפאנקיות ובספא ההוליסטי שלו. ויש לו את מה שצוין בקרבת מקום כבר הטרקלין הטוב ביותר בבנגקוק – הבר הפופולרי – מה שהופך אותו לאחד מאטרקציות בבנקוק הטובות ביותר. אבל קומו בנגקוק אידיאלי גם למטייל תובעני שמחפש שירות יוצא דופן ומדויק. במלון 169 חדרים, שתי סוויטות נשיאותיות וארבעה פנטהאוזים, שכולם נוצרו על ידי קתרין קינג, מעצבת פנים שבסיסה בסינגפור. לרבים יש חדרי יוגה משלהם, אזור פטיו פרטי, מקלחות חיצוניות, חדר אוכל ואפילו שירות משרת אישי 24/7.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן