מלונות 5 כוכבים בקראבי

קראבי (Krabi) אולי אינו פופולרי כמו כמה מיעדי החוף האחרים של תאילנד, אבל היא בהחלט מציעה לא פחות – אם לא יותר – במונחים של יופי טבעי, אירועי תרבות ופעילויות מהנות. קראבי הוא מחוז הממוקם בדרום תאילנד, בחוף המערבי של המדינה. קו החוף כאן הוא דרמטי לחלוטין, שלם עם צוקי אבן גיר פרהיסטוריים, מערות עתיקות ולגונות יפיפיות, יערות עבותים וחול לבן רך שנמס כשדורכים עליו.

באזור יש גם כמה מהאיים המפורסמים ביותר בתאילנד. יש את אי קופיפי (Koh Phi Phi), שזכה לשם המוכר בזכות הסרט "החוף" של לאונרדו דיקפריו, כמו גם חוף מסילה, שמארח מסיבות פראיות כמו הג'ונגלים שלו. אתה אף פעם לא רחוק מדי מהאוקיינוס בקראבי – אפילו בירת המחוז, קראבי טאון, נמצאת במרחק נסיעה קצרה במונית מהחוף.

אם זה לא מספיק, קראבי מתגאה בכמה מהמלונות ובתי האירוח הטובים ביותר ללינה בתאילנד. אנחנו מדברים על מלונות 5 כוכבים בקראבי, מלונות בוטיק אופנתיים ווילות אקסקלוסיביות במיוחד ממש ליד האוקיינוס. כל כך הרבה, למעשה, שקשה לבחור רק אחד.

אז, בחרנו ידנית את המלונות 5 כוכבים בקראבי הטובים ביותר בקראבי כדי לעזור לכם לתכנן את החופשה המושלמת לגן עדן החוף הזה!

1. נקאמנדה אתר נופש וספא (Nakamanda Resort & Spa)

ממוקם על החופים השלווים של קלונג מואנג, נקאמנדה אתר נופש וספא הוא אחד ממלונות הבוטיק הטובים ביותר בקראבי לזוגות. לנכס יש רק 39 וילות פרטיות הפזורות על פני שטחיו, ומכל אחת יש נוף של הים או הגנים הפורחים.

נקאמנדה אתר נופש וספא

בזמן השפל, אתה אפילו יכול ללכת מהווילה שלך לאי קטן מהחוף. הגאות והגלים הופכות את האזור הזה למקום מצוין לשיט קיאקים ושחייה! אם תרצו לחקור על איים ואטרקציות קרובים, דלפק הקבלה של נקאמנדה יארגן טיולים בשמחה למפרץ פאנג נגה, העיר קראבי, חוף או נאנג (Ao Nang), או לכל מקום אחר שתרצו ללכת.

אם תרצו להישאר בחדר, החדרים בנקמנדה אתר נופש וספא מרגישים כמו חופשה בפני עצמה. הזמנת וילת הידרופול מעניקה לכם בריכת מים עמוקים פרטית, ואילו וילות הג'קוזי מגיעות עם אמבטי עיסוי מרגיע על המרפסת. אתה יכול להזמין שירות חדרים וללגום קוקטייל תוך צפייה בנופי האוקיינוס, או להזמין עיסוי לחדר כדי להירגע באמת!

2. מפרץ פולי, שמורת ריץ-קרלטון (Phulay Bay, A Ritz-Carlton Reserve)

מפרץ פולי, שמורת ריץ-קרלטון היא אחד המלונות המפוארים ביותר בכל תאילנד. המלון פונה אל האופק של ים אנדמן, עם רכסי אבן גיר המקיפות את הנכס. וילות הבריכה של השמורה הן הקרם דה לה קרם של מבחר החדרים הנהדרים של המלון. לווילות הללו יש טרסות משלהן, בריכות שחייה פרטיות, גנים פרטיים, חדרי רחצה פנימיים-חיצוניים ושירות אישי – כך שלא תצטרכו לדאוג לכלום!

זהו מלון ריץ-קרלטון, אז צפו רק לשירותים והשירותים הטובים ביותר. בין המתקנים היוקרתיים הרבים, תאהבו את בריכת האינסוף שלהם ואת הבר שניתן לשחות למעלה. אין כמו ללגום מוחיטו פירותי תוך כדי צפייה בשמש טובלת בים. גם ארבע המסעדות של המלון מצטיינות. לאחר מכן, תוכלו ליהנות מאוכל תאילנדי אותנטי על סיפון החוף במסעדת סרי טראנג שלהם.

מוכן לחקור את קראבי? הצוות המדהים של מפרץ פולי יכול לארגן כל דבר שתחפצו, ממשחק גולף נינוח ועד משלחת טיפוס צוקים שואבת אדרנלין, כך שתוכלו ליהנות מאטרקציות בחוף רייליי, יום חוף באיי פי פי, או טיול ג'ונגל מושלם. עם ביקור בשוק קראבי טאון. אם אינכם רוצים ללכת רחוק מדי, קחו את אחד מהגלשנים החינמיים או הקיאקים של המלון וחקרו את קו החוף הקרוב!

3. אמרי ווג קראבי (Amari Vogue Krabi)

על החופים השלווים של חופי טובקאק תמצאו את אמרי ווג קראבי. אנחנו התאהבנו בכמה שקט ופרטי המקום הזה למרות היותו בפאתי העיר. המלון ממש על קו החוף, אז אתה ממש במרחק צעדים מהגלים! בניגוד לחופים אחרים בקראבי, המים מסביב לאמרי ווג נשארים רגועים במיוחד לאורך כל השנה. כלומר אתם יכולים לצאת לשיט קיאקים בשקיעה, לשוט בסירה בזמן הזריחה, או פשוט לשחות בים בכל זמן שתרצו!

החדרים במלון אמרי ווג קראבי מקסימים בדיוק כמו המיקום של המלון על חוף הים. כולם מכוסים בריהוט מעץ טיק, עם מרפסות המשקיפות על אחת מארבע בריכות השחייה של המלון. לאלו המובחרים ביותר יש סוויטות ספא משלהם, נוף לים, ואפילו אמבטיות ג'קוזי פרטיות. עם זאת, לא משנה איזה סוג של חדר תזמינו, מובטחות לכם אמבטיות עמוקות יוקרתיות המושלמות לטבילה לאחר החוף.

אמרי ווג קראבי

ב-אמרי ווג קראבי יש גם שלוש מסעדות וספא נפלא באתר. אם נמאס לכם מהאוכל של המלון, אל דאגה! הם מציעים שירות הסעות חינם לאו נאנג, רובע החוף התוסס של קראבי, שם תמצאו אינסוף אפשרויות לסעודה וחיי לילה. אתה יכול בקלות לצאת לטיול ביום בברכת אמרלד קראבי בפארק הטבעי של יער תה.

4. אתר הנופש האקולוגי אנאנה קראבי (Anana Ecological Resort Krabi)

אתר הנופש האקולוגי אנאנה קראבי הוא אחד מאתרי הנופש האקולוגיים המגניבים ביותר בתאילנד וללא ספק אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בו בקראבי. הכל, החל ממוצרי הטואלטיקה ועד הארכיטקטורה, תוכנן מתוך מחשבה על קיימות ואיכות הסביבה. יש להם אפילו חווה משלהם, חוות אמנות פרמקלצ'ר, שבה תוכלו לסייר ולטעום את התוצרת ממנה! קונספט האוכל שלהם מחווה לשולחן אומר שהאוכל שאתה אוכל טרי ככל שיהיה!

השירותים של  אנאנה קראבי סובבים סביב בריאות. טבלו באחת מבריכות המים הוולקניות הטבעיות שלהם, ניקוי רעלים במערת מלח ההימלאיה [1] שלהם, ואז תנו למעסה המומחה שלהם לפתור את כל הקמטים בגופכם. זו אחת החוויות המרעננות ביותר שתוכלו לחוות בתאילנד! אם אתם מחפשים חופשה נטולת ילדים, תעריכו שמלון ביתנים זה בן 59 חדרים כולל 20 חדרים למבוגרים בלבד עם גישה לבריכה. אם תרצו להתערבב, לבלות בבר השחייה שלהם או לחטוף ביס ברחובות, המגישות אוכל תאילנדי ומערבי כאחד.

הטרקלין שלהם הוא מקום נפלא לקוקטיילים בשקיעה, במיוחד מכיוון שזהו הבניין הגבוה ביותר באזור. ומכיוון שאתה נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מאו נאנג, אתה יכול בקלות ליהנות מחיי הלילה של קראבי לאחר יום רגוע באתר הנופש.

5. אתר נופש בוטיק טובקאק קראבי (The Tubkaak Krabi Boutique Resort)

אתר נופש בוטיק טובקאק קראבי הוא אחד מהבוטיקים הכי מגניבים מה מלונות בקראבי. אתם הולכים להרגיש את האוקיינוס בכל סנטימטר של הנכס הזה, מהנופים המרהיבים של האוקיינוס ועד למים ההרריים המתהפכים על כל הקירות. אם אתם מחפשים את אתרי הנופש הטובים ביותר על החוף בקראבי, זו עשויה להיות הבחירה המושלמת. דבר מגניב נוסף באתר הנופש הזה הוא חדרי האמבטיה. הם בחלקם באוויר הפתוח עם אמבטיות שקועות, קירות אבן ומקלחות גשם, כך שתוכלו לשמוע ציוץ ציפורים ועלים מתנודדים ברוח בזמן שאתם נטמעים באמבטיה.

אם אתם רוצים פרטיות ברמה גבוהה יותר, אנו ממליצים להזמין את וילת הבריכה הראשונה. חדר מפואר זה מוקף בגדרות גבוהות כך שאתם מבודדים לחלוטין משאר אתר הנופש. אתה יכול גם לשאול את אחד מהקיאקים, האופניים והמשטחים החינמיים של המלון בכל עת.

קפצו על ההסעות היומיות של המלון, ותגיעו לאו נאנג תוך 20 דקות או קראבי טאון תוך 30 דקות. לפני שאתם הולכים, הזמינו מראש טיפול "פקעת" בספא המבריק שלהם. חדרי הטיפול הארוגים בעבודת יד קסומים במיוחד בשקיעה.

6. רייוואדי (Rayavadee)

רייוואדי לוקח את חופשה טרופית בתאילנד לשלב הבא. הוא בנוי כמו וילה קולוניאלית כפרית, עם ביתנים מדהימים באמצע הפארק הלאומי קראבי ימית. וכשאתה מסתכל למעלה, אתה יכול אפילו לראות קופים מטפחים זה את זה על העצים. כאחד ממלונות היוקרה הטובים ביותר בקראבי, תתפנקו על ידי משרתים אישיים וצוותי, הצוות עושה מעל ומעבר כדי להפוך את השהות שלכם למושלמת. לדוגמה, כשהם מנקים את החדר שלכם, הם גם ממלאים את עוגיות הקשיו הטריות.

מלון זה נמצא ליד שלושה חופים פנטסטיים: חוף מסילה, חוף נמאו וחוף פרה נאנג. זה אומר שאתה יכול ללכת לטפס על סלעים בריילי בבוקר, להשתזף בחוף נמאו אחר הצהריים, להתאושש בבר Phra Nang בערב, ואז להתמוטט לתוך מיטת קינג סייז מפוארת בלילה.מזנון ארוחת הבוקר מדהים, עם מנות מערביות ותאילנדיות כאחד. המרפסת רייליי של המלון היא גם בר וגם מסעדה, כך שתוכלו להזמין קוקטייל או שניים בזמן שאתם מחכים לפאד תאי שלכם!

רייוואדי

7. עץ בניאן קראבי (Banyan Tree Krabi)

עץ בניאן קראבי הוא יוקרה בהגדרתו. המיקום הוא ללא דופי, עם הפארק הלאומי פי פי מצד אחד וחוף טובקאק מהצד השני. בנוסף, החדרים ללא רבב. לכל אחד יש בריכת סילון, ולחלקם אפילו בריכות תלת צדדיות העוטפות את הוילה. ישנם כל מיני פארקי מים במועדון הילדים, ותוכלו לחתור באחד מקיאקי הקריסטל של המלון אל המפרץ החבוי הסמוך. מסעדת זעפרן שלהם בראש הגבעה כוללת חדרי אוכל מזכוכית, ואם זה לא מספיק טרופי עבורכם, תוכלו גם לשבת ב"קן ציפור" קש בין צמרות העצים! והזכרנו שצריך לנסוע ברכבל כדי להגיע?

מזנון ארוחת הבוקר שלהם ב- Naga Kitchen הוא לא פחות ממרהיב. הקרואסונים הצרפתיים הם למות עבורם, ובסופי השבוע יש להם שמפניה זורמת חופשית ובר עשה זאת בעצמך בלאדי מרי! לבסוף, מלון זה מנוהל על ידי אחד ממותגי הבריאות המובילים בתאילנד. אז זה לא מפתיע שהספא שלהם הוא בעצם בגודל של כפר קטן. במתחם ההידרותרפיה יש מזרקת קרח, חדר אדים, מיטות מחוממות, בריכת חיוניות וסאונה.

אתה יכול אפילו להזמין את סוויטת הבריאות שלהם למוצרים טובים יותר, כמו משאפי צמחים עשה זאת בעצמך, חטיפים על בסיס צמחי, שייק פירות יומי, והאמבטיה עם רמקולים מובנים שמשמיעים מוזיקת מדיטציה. אם אתם מחפשים יוקרה של 5 כוכבים, זה בהחלט אחד המקומות הבלתי נשכחים ביותר לשהות בקראבי!

8. אתר הנופש והספה ליאנה (Layana Resort and Spa)

אתר הנופש והספא ליאנה הוא מקום מפלט למבוגרים בלבד באי היפהפה Koh Lanta. אנחנו אוהבים את החוף האקסולוסיבי שלהם באורך שלושה קילומטרים. זה מיועד לאורחים בלבד, והאבטחה די הדוקה! יש להם גם ג'קוזי הפונה לאוקיינוס בתוספת בריכה עם שפת אינסוף אם תרצו לטבול בלי כל החול. התכוננו להתפנק באתר הנופש Layana, החל ממתקני ה-VIP ועד לתפריט הכריות המדהים! קראת נכון – אתה יכול לבחור את הכרית שלך על סמך מוצקות, רכות ואפילו מילוי.

לאתר הנופש יש מרכז צלילה PADI משלו, ותוכלו לצאת לטיולי שנורקלינג לשוניות הין דאנג והין מואנג. אם אתה מתגעגע לחבר הפרוותי שלך, קח את אחד מהאופניים החינמיים שלו ורכב למרכז רווחת בעלי חיים לנטה הסמוך כדי לשחק ולעזור בהצלתם! מזנון ארוחת הבוקר שלהם כלול במחיר החדר, וזו חגיגה לחושים. מלבד ממרח תאילנדי ובינלאומי עמוס, יש גם בר שוט בריא עם מיצים סחוטים טריים, וימי ראשון פירושם שמפניה חינם!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן