מלונות 5 כוכבים בפטאיה

פטאיה, העיר על חוף הים הממוקמת על חוף המפרץ המזרחי של תאילנד, ידועה בסצנת הבילוי התוססת שלה, החופים היפים וחיי הלילה התוססים שלה. עם מגוון מלונות מפוארים 5 כוכבים בפטאיה, זהו יעד פופולרי עבור אלו המחפשים את הנוחות והרוגע האולטימטיבי.

מלונות אלו מציעים לאורחים שירותים ברמה עולמית, נופים מדהימים ושירות יוצא מן הכלל שיהפוך את שהותכם לבלתי נשכחת. במאמר זה, נחקור כמה מהמלונות הטובים ביותר ב-5 כוכבים בפטאיה, ונבטיח שהטיול הבא שלכם בעיר זו תהיה חוויה שלעולם לא תשכחו.

אתרי נופש סופר יוקרתיים בפטאיה

זקוקים לחופשה מרגיעה להפליא במלון או ריזורט יוקרתי בפטאיה או בג'ומטיין? מחפשים מקום שהדאגה היחידה שלכם היא מה לאכול היום לארוחת ערב? אז הזמינו שהייה באחד מהמלונות 5 כוכבים בפטאיה ותנו לעצמכם להתפנק לגמרי. במאמר זה, אנו חולקים את חמשת מלונות היוקרה והסופר-יוקרה המובילים שלנו 5 כוכבים בפטאיה. זהו המקום המושלם לחלום!

מלונות 5 כוכבים בפטאיה

היכן ניתן למצוא את אתרי הנופש והמלונות הסופר יוקרתיים 5 כוכבים בפטאיה?

מקומות לינה יוקרתיים רבים בפטאיה ממוקמים בחוף וונג אמט. זהו מפרץ קטן ממש מעל חוף פטאיה. לאחר מכן יש לכם נוף לים מהמרפסת ומהבריכה. מול אתר הנופש שלכם יש חתיכת ים סגורה לשחייה ללא הפרעה. אתרי נופש בחוף וונג אמט הם אידיאליים אם אתם אוהבים להיות מסוגלים לקלוט את ההמונים אבל לא רוצים לישון בהם.

ואז יש חוף ג'ומטיין, חוף ידידותי יותר למשפחות. כאן מדובר על אתרי נופש יפים ומסעדות איכותיות. מלונות יוקרה אחרים 5 כוכבים בפטאיה, לעומת זאת, הם סופר מרכזיים ובמיקומים מעולים במרכז ובחוף של פטאיה. בחלק מאתרי הנופש הללו יש בר יפהפה על הגג עם נופים מדהימים. מקומות לינה אלה הם אידיאליים אם אתם אוהבים המונים וכיף ולא מפחדים מגבהים.

1. אתר הנופש בחוף סנטרה גרנד מיראז' פטאיה – Grand Mirage Pattaya

אתר הנופש בחוף סנטרה גרנד מיראז' פטאיה ממוקם בחלק הדרומי של חוף וונג אמט. זהו החוף הצפוני הראשון אחרי חוף פטאיה. הסנטרה גרנד הוא אתר נופש בקנה מידה גדול וסופר יוקרתי. לאתר הנופש יש כניסה מפוארת ושיקית עם פסלים ומבנים יפים. אתה מרגיש מיד שהדברים נכונים! הבריכה אינסופית ומשובחת מאוד עם מגלשות, מפלים ומפלים [1].

אתם באמת תרגישו שאתם בגן עדן טרופי! החדרים בסגנון תאילנדי מודרני מטופלים עד הפרט האחרון. אתר הנופש ממוקם ישירות על חוף Wong Amat, שם גם קטע מהים מסומן לשחייה בטוחה. חוף פטאיה נמצא במרחק של כ-2 ק"מ משם.

2. גרנדה סנטר פוינט פטאיה – Grande Centre Point Pattaya

גרנדה סנטר פוינט בפטאיה הוא אחד מאתרי הנופש היוקרתיים הפופולריים ביותר בפטאיה. מקום אירוח מפואר זה ממוקם בחלק הצפוני של חוף פטאיה ומחובר לטרמינל 21, הקניון המפורסם והיפה ביותר של פטאיה. על גג המלון נמצא בר השמיים 32, מקומה 32 יש נוף של כל פטאיה.

במלון בריכת שחייה גדולה ויפה. לילדים יש קצה רדוד נפרד עם מתקני משחק במים. לכן המלון הזה נחמד גם אם אתם יוצאים לחופשת תאילנד עם ילדים. החוף הצהוב הזהוב של פטאיה נמצא במרחק של 500 מטרים משם ורחוב ההליכה נמצא במרחק של 3 ק"מ משם.
מלונות 5 כוכבים בפטאיה תאילנד

3. הילטון פטאיה – Hilton Pattaya

הילטון פטאיה ממוקם ממש באמצע חוף פטאיה, שם הילטון פאטאיה שווה יוקרה ונוחות מעולים. הילטון שוכן בראש קניון פסטיבל סנטרל פטאיה, כך שיש הרבה חנויות בסביבה הקרובה. במלון יש גם בריכת אינסוף הממוקמת בקומה ה-14. על הגג, במלון יש את הסקיי בר היוקרתי והפופולרי אופק עם נוף סופר נחמד של פטאיה. אבל גם למסעדה בקומה ה-14 של הילטון יש נוף יפה! החוף נמצא במרחק של 100 מטרים ומדרחוב פטאיה נמצא במרחק של 1.5 ק"מ. יש לו גישה נוחה לכל אטרקציות בפטיה. זה לא נהיה יותר מרכזי מזה!

4. מלון סיאם דיזיין פטאיה – Siam Design Hotel Pattaya

ממוקם בחלק הצפוני של חוף פטאיה, מלון סיאם דיזיין הוא מקום אירוח מיוחד וצבעוני. תשומת לב רבה הוקדשה לעיצוב ולפרטים. לחדרי המלון היפים והמטופחים יש הדגשים צבעוניים בדיוק כמו שאר המלון. על הגג נמצא בר על הגג הכולל בריכה ואזורי טרקלין מרגיעים. אורחים שאינם שוהים במלון משלמים 500 באט כדי לבקר ב-sky bar. חוף פטאיה נמצא במרחק של 400 מטרים משם ומדרחוב פאטאיה נמצא במרחק של 3 ק"מ משם.

 

5. U פטאיה (חוף ג'ומטיין)

U פטאיה ממוקם בחלק הדרומי של חוף ג'ומטיין. המלון היוקרתי והמשפחתי מעוצב להפליא במיוחד עם הרבה פרטי עץ ותוספות כיפיות כמו כסאות נדנדה במסעדה. ואנחנו בטוחים שלא רק ילדים ישמחו להשתמש בהם! החדרים הרעננים והמקסימים כוללים אמבטיה על המרפסת או המרפסת, כך שהאורחים יכולים להירגע.

יש גם וילות פרטיות מפוארות עם בריכות שחייה משלהן. מבריכת האינסוף הכללית ומיטות השיזוף המשקיפות אל הים. הצוות ידידותי מאוד! ה-קולומביה תמונות אקווברס (פארק מים ומשחקים) המשופצת נמצאת במרחק של 1.5 ק"מ מאתר הנופש ו-פטאיה בגן טרופי נונג נוצ' נמצא במרחק של 5 ק"מ משם.

קראו עוד על המלצות לטיול לפאטאיה במדריך שלנו כאן.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן