תוכנית טיול ג'יפים בצ'אנג מאי

שכרו ג'יפ וראו את הנופים טובים ביותר שיש לצפון תאילנד להציע. מהעיר צ'אנג מאי אפשר להיכנס להרי צ'אנג ראי (משולש הזהב), לחצות את הגבול לבורמה אם תרצו, ואז לפאי, עיירת ההרים המנומנמת. לאחר מכן תוכלו לעבור במאה הונג סון (ביתם של מיעוטים אתניים רבים) ולנסוע דרומה לקמפינג בפארק הלאומי דוי אינטנון. נסיעה בשטח בשבילי ג'ונגל הינה אפשרית! זהו טיול משפחתי פנטסטי או למטיילים שאוהבים הרפתקאות נהיגה!

להלן תוכנית טיול לאוהבי טיולי ג'יפים בצ'אנג מאי:

סיכום תוכנית הטיול:

אזור: משולש הזהב, צ'אנג מאי, צ'יאנג ראי, הפארק הלאומי דוי אינתנון

יום 1  

הגעה לצ'אנג מאי. התחילו בסיור בעיר העתיקה הזו. הערב חופשי לשוטט בשווקים, לטעום אוכל מקומי ופשוט להירגע לפני הרפתקת הנהיגה שלכם.

יום 2 

עזבו את צ'אנג מאי בערך בשעה 9.00. עצירה הבאה במעיינות חמים ולאחר מכן שיטוט במקדש ה"לבן" של Wat Rong Khun הייחודי והאמנותי. לאחר ארוחת הצהריים תוכלו לנסוע לצ'אנג ראי ולוואט פרה קאו המסורתי יותר, ביתו המקורי של בודהה האזמרגד. בלו את שעות אחר הצהריים המאוחרות והערב בסיורים בצ'אנג ראי.

Wat Rong Khun

יום 3 

התחלה מוקדמת, ארוחת בוקר דשנה ושלוש שעות נסיעה לצ'אנג סאן (טיול למשולש הזהב), נקודת המפגש של תאילנד, לאוס ובורמה. קחו סירת לונגטייל ללאוס, נסו בירה מלאוס ותטעמו את התענוגות המקומיים. בחזרה מעבר לנהר לביקור במוזיאון ההיסטוריה של האופיום ולאחר מכן ארוחת צהריים. לאחר ארוחת צהריים סעו למאי סאי, הנקודה הצפונית ביותר בתאילנד לקניות מצוינות בשוק הגבול הבורמזי-תאילנדי רחב הידיים. אתם יכולים אפילו לחצות את הגבול כדי להאריך את הויזה שלכם או לבקר בבורמה אם תרצו לכמה שעות. לאחר נסיעה זו המשיכו לדוי מיי סאלונג, קהילה סינית שברחה מהמשטר הקומוניסטי הקודם, בקרו במטעי התה שלהם ובלו את הלילה בכפר.

יום 4 

סעו לנקודת היופי המקומית של צ'יאנג דאו. אכלו ארוחת צהריים בסביבה השלווה הזו ואל Mae Taeng. כאן תוכלו לבקר בשוק המקומי ובמפל. אתה יכול גם לנסוע לעיירה ההררית המנומנמת פאי. אם יש לכם זמן פנוי, תוכלו לחקור בשעות אחר הצהריים המאוחרות וליהנות מהבונגלו שלכם עם נוף.

יום 5

תבלו את היום בחקר ההנאות של הכפר. בקרו בחנויות מקומיות, ראו עבודות יד מקומיות, לכו למעיינות החמים או פשוט צאו לטייל ברחבי שדות האורז. שפע של הזדמנויות לבקר במקדשים מקומיים ואתרים אחרים. סעו אל Pang Mapla, עיירה המפורסמת כנקודת מפגש של רבים מהמיעוטים האתניים באזור [1] המגיעים לכאן כדי לסחור בסחורות. תוכלו גם לבקר במערות הדגים לפני שתסעו דרך ההרים כדי להגיע למאה הונג סון, עיר שלושת הערפילים.

יום 6 

הפיקו את המקסימום מהבוקר הערפילי לפני שתצאו ל-Wat Phra Tat Doi Gong Moo, מקדש בסגנון בורמזי שממנו תוכלו לראות את העיר כולה פרושה למטה. סעו לכפר קארן ארוך הצוואר (טיול למשולש הזהב) ולאחר מכן סעו לעיירה השלווה Mae Jaem. ארוחת צהריים וירח! סעו לפארק הלאומי דוי אינתנון, פסגת תאילנד עם חי וצומח ייחודיים. ממשיכים בחזרה לכפר קארן ולאירוח ביתי שם. זהו אחד ממקומות הנופש הטובים ביותר בתאילנד.

Wat Phra Tat Doi Gong Moo

יום 7 

אתם יכולים לבלות את הבוקר בסיור ג'יפים בכפרים באזור בצ'אנג מאי ולעזור בבתי הספר אם תרצו. לאחר מכן תוכלו להמשיך ולבקר בפרויקט החקלאי של המלך התאילנדי, שעוזר לאנשים מקומיים לבסס חקלאות בר קיימא  ואף להרוויח הכנסה מהפירות והירקות האיכותיים שהם מייצרים. בנסיעה חזרה תוכלו לעצור בכמה מפלים, לאכול ארוחת צהריים ואז למחנה פילים קטן ולרפטינג במבוק. סיום אנרגטי לטיול שלנו! חזרה לצ'אנג מאי מוקדם בערב ליהנות מהבזאר הלילי, ארוחת ערב מקומית וברים.

אולי תרצו גם לקרוא את המדריך שלנו על המלצות לטיול בפטאיה כאן.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן