מלונות יוקרה מומלצים בצ'יאנג מאי

מלונות יוקרה בצ'אנג מאי

צ'יאנג מאי, הממוקמת בצפון תאילנד, היא עיר מקסימה הידועה בתרבות העשירה, ביופיה הטבעי המדהים ובמטבח המענג. לצד האטרקציות הרבות שלה, צ'אנג מאי היא גם ביתם של שפע של מלונות יוקרה יוקרתיים המציעים נוחות, רוגע ופינוק שאין שני להם.

רשימת מלונות יוקרה בצ'אנג מאי

137 Pillars House​
137 Pillars House

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / טמבון ואטגייט, מלון בסגנון קולוניאלי זה ממוקם במרחק 15 דקות הליכה משוק הלילה ובמרחק של 2 קילומטרים ממוזיאון "אמנות בפרדס".

5/5
9.0

מפנק ברמה בינלאומית!

Villa Mahabhirom

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / סוטפ, מלון מפנק במרחק 7 דקות הליכה ממקדש הבודהיסטי וואט הומאנג, הממוקם בסביבה מתוחזקת ברמה גבוהה. 

5/5
9.1

מפנק ברמה בינלאומית!

Raya Heritage

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / טמבול דונקאו,מלון מפואר זה ממוקם במרחק של 5 קילומטרים ממוזיאון השבטים, ו- 6 קילומטרים ממוזיאון צ'יאנג מאי הלאומי.

5/5
9.6

מפנק ברמה בינלאומית!

Sireeampan Boutique Resort and Spa

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / טמבון צ'אנגפואק, מלון מבודד זה ממוקם במרחק של 2 קילומטרים מגן החיות שיאנג מאי ו- 5 קילומטרים ממקדש ואט פרה סינג.

5/5
8.9

מפנק ברמה בינלאומית!

Anantara Chiang Mai

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג קלאן, מלון ברמה גבוהה הנמצא על גדות נהר הפינג ובמרחק 2 קילומטרים ממקדש ואט צ'די לואנג ו- 8 קילומטרים מגן החיות שיאנג מאי.

5/5
8.6

מפנק ברמה בינלאומית!

Rati Lanna​

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג קלאן, במרחק של 14 דקות הליכה משוק נונג הוי התוסס ובמרחק של 18 קילומטרים ממקדש התפאות דוי סותפה המפורסם.

5/5
8.9

מפנק ברמה בינלאומית!

Na Nirand Romantic Boutique Resort

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג קלאן, אתר הנופש הקולוניאלי נמצא במרחק של 11 דקות הליכה משוק הלילה של צ'יאנג מאי ובמרחק של 3 קילומטרים ממקדש ואט צ'די לואנג.

5/5
9.1

מפנק ברמה בינלאומית!

מלונות יוקרה בצ'אנג מאי אלה נועדו לספק לאורחים את המפלט האולטימטיבי משגרת היומיום שלהם, עם שירותים יוצאי דופן, שירות ברמה הגבוהה ביותר, ותשומת לב ללא דופי לפרטים במהלך חופשות תאילנדיות מרגיעות. בין אם אתם מחפשים נווה מדבר שליו בלב העיר או מפלט מפואר בין עלווה טרופית עבותה, מלונות יוקרה בצ'אנג מאי בטוח ישאירו אתכם מפונקים.

בית עמודים 137 – 137 Pillars House

מלון בוטיק מפואר עם 30 סוויטות זה בנוי סביב בית בית מעץ טיק קולוניאלי שנבנה בשנות ה-80 של המאה ה-20. הוא ממוקם במובלעת מגורים עבותה במרחק של כמה דקות הליכה ממקדש וואט גייט ההיסטורי, נהר פינג ואזור קניות בוטיק. ארבעה סוגי סוויטות מהממים הנעים בין 70 -135 מ"ר; שניים עם בריכות פרטיות קטנות. 

מרפסות מרוצפות אריחים, גווני קנים, רהיטי קש ואמבטיות ויקטוריאניות עצמאיות הן תזכורות לימים עברו, מתמזגים עם מתקנים מודרניים לרבות מקלחות בגנים חיצוניים, טלוויזיות עם מסך שטוח ו-Wi-Fi. מגוון אפשרויות לסעודה מותאמות אישית כוללות את מסעדת לוּחַ הַצְבָעִים, בר ג'ק ביין, הטרקלין, מרתף יין, חדר האוכל, מטבח וסעודה פרטית, תוך שימוש במרכיבים אורגניים מגינת המלון. מתקני הפנאי כוללים את הספא, האולם ובריכת השחייה.

מלונות יוקרה בצ'אנג מאי

סוויטות שירות אננטרה צ'יאנג מאי – Anantara Chiang Mai Serviced Suites

ממוקם מול אתר הנופש אננטרה צ'אנג מאי, מלון סוויטות שירות אננטרה צ'יאנג מאי מציע יחידות אירוח יפהפיות עם אינטרנט אלחוטי חינם. האורחים יכולים להתפנק בבריכת הגג או ליהנות מרוב המתקנים הניתנים באתר הנופש אננטרה צ'אנג מאי. כל סוויטה באחד מהמלונות 5 כוכבים בצ'אנג מאי מתהדרת במטבח מאובזר, פינת אוכל וסלון מרווח עם ספה נוחה וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. בכל חדרי השינה יש חדר רחצה צמוד עם אמבטיה ומוצרי טיפוח יוקרתיים. בזאר הלילה של צ'יאנג מאי נמצא במרחק של 750 מטרים ממקום האירוח, בעוד שגשר נבאראט נמצא במרחק של 900 מטרים משם. נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי נמצא במרחק של 5 ק"מ משם.

וילה מהבירום – Villa Mahabhirom

וילה מהבירום – SHA Plus ממוקם בצ'יאנג מאי וכולל בריכת שחייה חיצונית וגינה. אתר נופש בדירוג 5 כוכבים זה מציע אינטרנט אלחוטי חינם ושירות הסעות בתשלום נוסף. מקום האירוח מספק נוף לגן וטרסה. כל חדרי האירוח באתר הנופש כוללים פינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ואמבטיה. וילה מהבהירום – SHA Plus מציעה חדרים מסוימים עם נוף להרים, ובכל חדר יש מכונת קפה. כל החדרים במקום האירוח כוללים מיזוג אוויר ושולחן עבודה. 

ארוחת בוקר קונטיננטלית זמינה בכל בוקר במקום האירוח. ישנה מסעדה בתוך הבית, המתמחה במטבח בינלאומי. הצוות דובר גרמנית [1], אנגלית ותאילנדית בדלפק הקבלה, והצוות מוכן לעזור מסביב לשעון. שוק טון פיום נמצא במרחק של 1.3 ק"מ ממקום האירוח, ונימאן חמין נמצא במרחק של 2.2 ק"מ. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי, שנמצא במרחק של 4.4 ק"מ מאתר הנופש.

רייה הריטג' – Raya Heritage

ממוקם בצ'יאנג מאי, 3.1 ק"מ מאצטדיון יום השנה ה-700 של צ'יאנג מאי, רייה הריטג' כולל חדרים עם נוף לגן ואינטרנט אלחוטי חינם. מקום האירוח כולל מסעדה, בריכת שחייה חיצונית, כמו גם מרכז כושר. מרכז הכנסים והתערוכות הבינלאומי של צ'יאנג מאי נמצא במרחק של 3.4 ק"מ משם, וגן החיות של צ'יאנג מאי נמצא במרחק של 6 ק"מ מהמלון.

כל החדרים במלון כוללים פינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים, וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ואמבטיה. בכל חדר יש מיזוג אוויר, וחלק מהיחידות במורשת רעיה כוללות מרפסת. כל חדרי האירוח כוללים ארון בגדים. ניתן ליהנות מארוחת בוקר א-לה-קארט במסעדת Khu Khao. שוק צ'אנג פואק נמצא במרחק של 6 ק"מ ממקום האירוח, ומרכז הקניות קאד סואן קאו נמצא במרחק של 6 ק"מ. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי, שנמצא במרחק של 9 ק"מ ממקום האירוח. קרא את מדריך טיולים עצמאי לפוקט כאן אם אתה מטייל סולו.

מלונות יוקרה בצ'אנג מאי תאילנד

 אתר נופש וספא בוטיק יוקרתי Sireeampan

אתר נופש וספא בוטיק יוקרתי Sireeampan מרגיש קצת כמו אוצר נסתר. בפינה שקטה של ​​צ'אנג מאי, אך עדיין קרוב לאתרים האהובים ביותר של האזור, זהו מקום מפלט מלכותי בסביבה מבודדת. עם ארכיטקטורה שנבנתה ב-Rattanakosin מהמאה ה-18. אתר הנופש והספא Sireeampan בוטיק מציע בריכה חיצונית ומרכז בריאות ספא. הוא ממוקם בצ'אנג מאי ומציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל האזורים. חניה ציבורית ללא תשלום זמינה.

אתר הנופש נמצא במרחק של 4.4 ק"מ משער צ'יאנג מאי ובמרחק של 4.9 ק"מ מבזאר הלילה של צ'יאנג מאי. נמל התעופה של צ'יאנג מאי נמצא במרחק של 5 ק"מ משם. פסטיבל מרכזי בצ'אנג מאי נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה ממקום האירוח. באתר הנופש והספא בוטיק Sireeampan, הוא מציע יחידות עם מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח ומקרר. חדר הרחצה הפרטי שלו כולל מקלחת, אמבטיה ומייבש שיער. יש בה פינת ישיבה ופינת אוכל.

השירותים באתר הנופש והספא בוטיק Sireeampan כוללים דלפק תיור, כביסה ושירות חדרים. הוא מציע גם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ומרכז עסקים. ניתן לארגן שירות הסעות על פי בקשה ובתשלום נוסף. המסעדה באתר, מסעדת סיימפהורן, מגישה מנות תאילנדיות ואירופאיות כל היום.

אתר הנופש Anantara Chiang Mai

אתר הנופש אתר נופש אננטרה צ'אנג מאי –  ממוקם לאורך גדות נהר Mae Ping ומציע יחידות אירוח עם עיצובים אסיאתיים מינימליסטיים, ספא ובריכה. נקודות עניין פופולריות בקרבת אתר הנופש כוללות את שער Tha Pae ושער צ'יאנג מאי. אתר הנופש אתר נופש אננטרה צ'אנג מאי – SHA מוסמך נוסף פלוס נמצא במרחק של 10 דקות הליכה משוק הלילה ובמרחק של 30 דקות נסיעה מחוות הפילים פטארה. נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי נמצא במרחק של 8 ק"מ משם.

החדרים והסוויטות במלון זה כוללים גוונים שקטים, ריצוף מעץ טיק וחצרות פרטיות או מרפסות. טלוויזיות בכבלים בעלות מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם ומכונות קפה מסופקות. חדרי הרחצה הצמודים מציעים מקלחות גשם. מוקף בגנים ריחניים ובמתקני מים, הספא מציע עיסויים, חדרי סאונה וטיפולי גוף. אתר הנופש כולל מרכז כושר מאובזר היטב ומציע שיעורי יוגה ואירובי. האורחים יכולים גם להצטרף לשיעור בישול תאילנדי ולהתנסות בספייס כפיות.

ניתן ליהנות מהתמחויות צפון תאילנדיות במסעדת המסעדה, המציעה בר המגיש מגוון משקאות. המסעדה והבר מגישות מנות וקוקטיילים בהשראת אסיה עכשווית ומציעים תפאורה לטקס תה אחר הצהריים המפורסם של אננטרה בימי חול. ניתן ליהנות ממנות קלות ומשקאות מרעננים ב-הלובי וב-קסארה טְרַקלִין.

אתר נופש וספא על שפת הנהר Rati Lanna

שוכן לאורך גדות נהר Mae Ping,אתר נופש וספא על שפת הנהר RatiLanna לוכד את המהות של  היעד ומופיע בעדינות בארכיטקטורה ובעיצוב הפנים שלו. אתר הנופש ספא Rati Lanna על שפת הנהר מתגאה בחדרים מצוידים היטב ובנופים יפים של נהר מיי פינג בצ'יאנג מאי. הוא כולל 3 אפשרויות לסעודה, ספא ובריכת אינסוף המשתרעת על פני 480 מ"ר.
מלונות בצ'אנג מאי בתאילנד

החדרים האלגנטיים במלון Rati Lanna Riverside משלבים ריהוט עץ ועיצוב תאילנדי מסורתי. בכל חדר יש טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם מערכת קולנוע ביתית ונגן DVD. חדר הרחצה כולל טלוויזיה בעלת מסך שטוח המותקנת ליד האמבטיה, תא מקלחת גשם נפרד ומוצרי טיפוח ארומתרפיים חינם. האורחים יכולים להתאמן במרכז הכושר, או ליהנות מקריאה שקטה בטרקלין הספרייה. אתר הנופש מציע גם שיעורי בישול תאילנדי וסידורי סיורים. יש בו חנות גלריה באתר ומרכז עסקים.

מסעדת Mira Terrace נשארת פתוחה כל היום ומגישה מזנון ארוחת בוקר ומנות א-לה-קארט בינלאומיות באזורי האוכל הפנימיים או החיצוניים שלהם. מזנון וארוחות ערב ברביקיו מוצעות ב-ריו מסעדה ובר. ניתן ליהנות ממשקאות בבר ה-מטבלים ולגימות הממוקם בבריכה או ב-מלין ביתן. אתר הנופש ספא Rati Lanna על שפת הנהר נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי. הסעות חינם מביאות את האורחים לבזאר הלילה של העיר, במרחק של 10 דקות נסיעה משם. לנוחות נוספת, אתר הנופש יכול גם לארגן הסעות מאל שדה התעופה תמורת תשלום נוסף.

אתר הנופש Thantara צ'אנג מאי

אתר הנופש תאנטרה צ'יאנג מאי ממוקם בצ'יאנג מאי, 5.9 ק"מ מתחנת האוטובוס של צ'יאנג מאי, ומציע יחידות אירוח עם אופניים ללא תשלום, חניה פרטית ללא תשלום, מרכז כושר וגינה. מלון 5 כוכבים זה מציע שירות חדרים ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. המלון מספק בריכת שחייה חיצונית ושירות קונסיירז'.

המלון יספק לאורחים חדרים ממוזגים עם שולחן עבודה, קומקום, מקרר, מיני בר, ​​כספת, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, טרסה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. בחדרים יש ארון בגדים. ארוחת הבוקר היומית מציעה אפשרויות א-לה-קארט, קונטיננטליות או אמריקאיות. באתר הנופש תמצאו מסעדה המגישה מאכלים מהמטבח האיטלקי והתאילנדי. ניתן לבקש גם אפשרויות טבעוניות, ללא חלב וללא גלוטן. האורחים במקום האירוח יוכלו ליהנות מפעילויות בצ'אנג מאי ובסביבתה, כמו רכיבה על אופניים.

בזאר הלילה של צ'יאנג מאי נמצא במרחק של 7.3 ק"מ מאתר הנופש, בעוד שער טה פאה נמצא במרחק של 8.1 ק"מ ממקום האירוח. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי, שנמצא במרחק של 13 ק"מ מהמלון.

מלונות יוקרה בתאילנד

אתר נופש בוטיק רומנטי Na Nirand

Na Nirand- אתר נופש בוטיק רומנטי מקום מסתור מקסים השוכן בלב צ'אנג מאי. סיפורים אגדיים בשילוב עם ההיסטוריה של אזור הכביש Charoenprathet, מיקומו של אתר הנופש, הם ההשראה מאחורי לידתה של פנינה יפה זו. אתר הנופש Na Nirand  ממוקם בנוחות לא הרחק מהעיר העתיקה של צ'יאנג מאי, ומציע חדרים מרווחים המצוידים בריהוט עץ. בריכת השחייה החיצונית מעוצבת בצורה מושלמת עבור הרפיה מפנקת. המסעדה שבאתר מציעה נופים שלווים של נהר פינג. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם בכל האזורים, וחניה פרטית ללא תשלום זמינה עבור כל האורחים המגיעים ברכב.

כל החדרים במלון מתגאים בסגנון צפון תאילנדי מודרני, וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ופינת ישיבה נוחה. חדרים מסוימים מציעים סלון. חדר הרחצה הצמוד מגיע עם אמבטיה ומוצרי טיפוח ללא תשלום. נעלי בית וחלוקי רחצה מסופקים לנוחיות האורחים. הצוות הידידותי זמין 24 שעות ביממה בדלפק הקבלה כדי לסייע לכל האורחים. אמנות בגן העדן צ'אנג מאי נמצאת במרחק של 15 דקות הליכה ממקום האירוח, ואילו בזאר הלילה של צ'יאנג מאי נמצא במרחק של 12 דקות הליכה משם. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי, שנמצא במרחק של 5 ק"מ מאתר הנופש.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן