רויאל מואנג סאמוי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / חוף צ'ואנג מון, סמוך לחוף צ'ואנג מון לאורך מפרץ תאילנד, ישנה מסעדה מדהימה בסגנון תאילנדי ובמרחק של 4 ק"מ משדה התעופה סמוי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

עם וילות יפות ומרווחות וסצנת חוף מצוינת, וילות רויאל מואנג סאמוי היא מקום פופולרי לירח דבש וגם למשפחות. מקום הבילוי הפופולרי ביותר באתר הנופש, מלבד חללי המגורים הפרטיים הנרחבים, הוא ללא ספק מסעדת Spice Zone Beach, שתופסת מקום כל הדרך מהחוף לבריכה. יש כאן בר על החוף, אזור דשא של כריות שקיות שעועית, ומרפסת מקורה וחיצונית מוצלת לשבת עליה המשקיפה על הבריכה. אמנם אתר הנופש בהחלט לא מיועד לנוסעים בתקציב נמוך בגלל תג המחיר הכבד, אבל זוהי אינה מודעת פרסום.

במקום זאת, זה פשוט מקום חופשה רגוע עם קוד לבוש מאוד סתמי. בעוד החוף מוגדר עם כסאות נוח ושמשיות והוא די עמוס ביום, הוא הופך די רגוע ושקט בלילה, מכיוון שרוב האנשים יוצאים למסעדות השונות מול הכביש שעובר דרך השכונה הקטנה של צ'ואנג מון.
וילות מלכותיות מואנג סאמוי

מיקום המלון

אתר הנופש ממוקם ממש על החוף בחוף הצפוני של סאמוי, במרחק של 10 דקות בלבד משדה התעופה ו-15 דקות מהעיר צ'אוונג. שפע של אפשרויות לסעודה נמצאות בהישג יד. הווילות המלכותיות מואנג סאמוי תופסות קטע נאה של חוף צ'ואנג מון בצפון קו סאמוי. אתר הנופש נמצא במרחק של כ-10 דקות נסיעה משדה התעופה ו-15 דקות מעיירת המסיבות צ'אוונג, המרכז המרכזי של האי. למרות שהוא רחוק מחיי לילה, אתר הנופש מפעיל הסעות חינם לצ'אוונג מספר פעמים ביום, כך שהאורחים יכולים ליהנות מסעודה, שתייה וקניות שם.

אתר הנופש משתרע על כביש הטבעת ועל החוף, אך ממוקם היטב מחוץ לכביש, כך שאין רעש תנועה. אזור החוף מול אתר הנופש מטופח, עם חול ופינוי אשפה וחוף

כסאות נוח מוצבים על החול. צ'ואנג מון אולי לא עיר מסיבות, אבל היא גדולה מספיק כדי שיהיו לה הרבה אפשרויות לאכול ולשתות מחוץ למלון, והכל במרחק הליכה של כמה דקות. בסך הכל, זהו מיקום נהדר, נוח, שקט למדי, ואחד מאזורי החוף הטובים יותר של סאמוי. אתה תאהב את זה אם אתה מחפש שירותים כמו אלה ב מלונות 5 כוכבים אחרים בקו-סמוי.

פרטי החדרים

החדרים במלון רויאל מואנג סאמוי מרווחים במיוחד מכל הבחינות, החל מחללי פנים ועד חדרי רחצה ועד טרסות. חדרי הגראנד דלוקס הסטנדרטיים הם פי שלושה  בגודלם ממה שאתה מקבל ברוב אתרי הנופש, וכל החדרים אלגנטיים למדי, יתר מזאת הם כוללים רצפות עץ טיק ועיצוב תאילנדי עכשווי מסוגנן [1].

יש מיטות יום, שולחנות כתיבה, טלוויזיות בעלות מסך שטוח, נגני DVD, כספות, מקררים גדולים, קומקומים חשמליים למים חמים, סלסלות חוף ענקיות לשימוש, חלוקים ונעלי בית ואינטרנט אלחוטי חינם.

חדרי הרחצה גם הם רחבים, עם מראות באורך מלא, גשם נפרד
וילות מלכותיות

מקלחות ואמבטיות ג'קוזי גדולות. יש גם טרסות מלאות עם פינות ישיבה, שולחנות, כיסאות וכריות. הקטגוריה הבאה למעלה מורכבת מסוויטות בריכה, שנותנות עוד יותר מרחב מחיה ובנוסף, יש בריכות שחייה גדולות על המרפסות. וילות בריכה מפוארות כוללות מרפסות בריכה בגודל 70 מ"ר ומטבחים עם תנורי מיקרוגל ומכונות אספרסו.

אתה מקבל הרבה מרחב משובח בכל דרך שתבחר שם, ואתר הנופש יוסיף מיטות נוספות למשפחות עם ילדים. המחירים שם בהחלט לא מיועדים למטיילים בתקציב נמוך, אבל במונחים של מלונות אלגנטיים בסאמוי, התמורה היא די מהשורה הראשונה. זו הסיבה שהוא אחד מעשרת המלונות המובילים בקוסמוי .

מאפיינים עיקריים

לרויאל מואנג סאמוי יש שפע של תכונות מפתות. המסעדה והבר Spice Zone משתרעים כל הדרך חזרה מהחוף לבריכת השחייה, ויש בו מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, אפילו עם קטע של כיסאות שעועית בחוץ על מדשאה עשבונית. מזנון ארוחת הבוקר, אחת התצוגות היותר טובות בקוסמוי, מגיע במחיר החדר. יש כאן גם מסעדה איטלקית משובחת בשם Ciccio, בראשות שף איטלקי, שעושה ארוחות איטלקיות מסורתיות וגם פיצה בתנור עצים!

באתר הנופש יש מרכז כושר קטן וגם מבחר גדול של אופני הרים שחופשיים לשימוש האורחים. בריכת השחייה ארוכה ומושכת, אם כי לא ממש מתאימה לשחיית לכושר. מבחינת החוף ניתן לראות כי:

  • בחזית המלון יש רצועת חול נחמדה, וניתן למצוא מפעילי אופנועי ים וסירות בננה, קיאקים להשכרה בחבילות נופש של תאילנד.
  • המלון הקים כסאות נוחות ושמשיות באיכות גבוהה ממש על החוף, אבל נראה כי אין מספיק מהם בעונה הפופולרית, אז צריך לתבוע בעלות עליהם מוקדם.
  • הספא באתר הנופש די ייחודי, שכן הוא ממוקם בתוך מערה, עם אמבטיות בריכה ומפלים מוסתרים בפנים החדר.
× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן