מלונות 5 כוכבים מומלצים באיי פי פי

Zeavola Resort

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור איי פי פי / או נאנג / מואנג, מלון יוקרתי עם נוף לים מהמם וחופי חול פרטיים. חדרים יוקרתיים עם אסתטיקה טבעית ,אמנות מקומית  ומגוון אפשרויות לפעילויות מים וסנורקלינג.

5/5
9.1

מפנק ברמה בינלאומית!

SAii Phi Phi Island Village
SAii Phi Phi Island Village

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור איי פי פי / או נאנג / מואנג, מלון יפהפה מול הים, המציע יחידות נוחות ומסודרות עם נוף לאוקיינוס ולגינה פרטית. בריכה מרעננת ואפשרויות למנות מדהימות במסעדות המקומיות. 

5/5
8.6

מפנק ברמה בינלאומית!

מלונות בקו פי פי פחות מ-5 כוכבים בקופיפי
Phi Phi Holiday Resort
Phi Phi Holiday Resort

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור איי פי פי / פי פי דון , מלון יוקרתי על חוף האי פי פי עם בריכה, חוף לבן פרטי וגישה ישירה למים הכחולים הצלולים של הים האנדמי.

4/5
7.9

מפנק ברמה בינלאומית!

Phi Phi Island Cabana Hotel
Phi Phi Island Cabana Hotel

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור איי פי פי / פי פי דון / מואנג, מתמקם בין שני חופים יפיפיים לאורך הים האנדמני, מלון נוח זה נמצא על גן טרופי עשיר בשטח של 28 דונם.

3/5
7.3

מפנק ברמה בינלאומית!

Phi Phi Harbour View Hotel
Phi Phi Harbour View Hotel

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור איי פי פי / פי פי דון / מואנג, מלון נוח זה ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה מחוף הקוף ומחוף ואנג לונג, ובמרחק של 2 דקות הליכה מנמל או טונסאי.

4/5
7.4

מפנק ברמה בינלאומית!

Harmony House-SHA Plus

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור איי פי פי / קו פי פי, רק 3 דקות הליכה מברים ומסעדות במרכז העיר, מלון נוח זה ממוקם במרחק של 4 דקות הליכה מהחוף הקרוב ובמרחק של 11 דקות הליכה מנמל או טונסאי.

1/5
6.2

מפנק ברמה בינלאומית!

Panmanee Hotel
Panmanee Hotel

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור איי פי פי / או נאנג / מואנג, מלון נוח זה נמצא במרחק הליכה של דקה ממעבורות בנמל או טונסאי ובמרחק הליכה של 3 דקות מחוף טון סאי השקט.

2/5
8.4

מפנק ברמה בינלאומית!

JJ Residence
JJ Residence

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור איי פי פי / או נאנג / מואנג, במרחק של רק 100 מטרים מהחופים החוליים של  טונסאי, המקום מציע בריכת שחייה חיצונית ושירות הסעה חינם מנמל טונסאי.

3/5
7.6

מפנק ברמה בינלאומית!

Ivory Phi Phi Island
Ivory Phi Phi Island

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור איי פי פי / או נאנג / מואנג, מלון זה ממוקם במרחק של 2 דקות הליכה מטרמינל המעבורת של קו פי פי ומחוף לו דלום לצד ים האנדמן.

1/5
8.4

מפנק ברמה בינלאומית!

Uphill Cottage
Uphill Cottage

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור איי פי פי / או נאנג / מואנג, מקום שקט ופסטורלי בשפע טבע ונוף מרהיב, המציע קוטג'ים מפוארים ונוחים. מעולה למטיילי הרים ולמעוניינים בבטן גב בבריכה פרטית.

2/5
7.8

מפנק ברמה בינלאומית!

האיים הטרופיים של פי פי הם יעד נופש פופולרי עבור חוגגים ומטיילים מרחבי העולם. אם אתה תוהה איך להגיע לפי פי, רק 90 דקות שיט בסירה מפוקט או מקראבי יביא אותך לשם. עם החופים הזהובים הטהורים, המים הכחולים התכולים, החיים הימיים והאלמוגים המבריקים שלהם.

אבל אזה מלון  כדאי לבחור על מנת לבלות באיים האלה בצורה הטובה ביותר? אל תדאגו. ובכן, יש לנו רשימה של מלונות 5 כוכבים בקופיפי, תאילנד שבהם תוכלו לשהות. רק הקפידו לארוז עוד בגדי חוף למקרה שהיופי המהפנט של פנינה טרופית זו ישנה את דעתכם!

מלונות 5 כוכבים מומלצים באיי פי פי

מיום יוקרה, טווח בינוני ועד לתקציב, יש לנו אפשרויות של כל מגוון המלונות באי פי פי לסוגים שונים של מטיילים. בדוק את רשימת המלונות הזו לחופשה הבאה שלך!

1. הולידיי אין פי פי האי – holiday inn resort phi phi island 

הזיכיון של הולידיי אינו קשור לעתים קרובות למטיילים בתקציב קטן, אך המלון באיי פי פי יפתיע כאחד המלונות המדהימים ביותר באיי פי פי. החדרים מול החוף, בריכות האינסוף הנמוכות והאוקיינוס, והצוות האדיב הם גולת הכותרת של המקום המרהיב הזה. האורחים יכולים לבחור במגוון עצום של פעילויות על בסיס מים, ושנורקלינג, צלילה ושיט בקאנו הם הפופולריים ביותר. זהו אחד מהמלונות בתקציב הטובים ביותר באי פי פי.

מלונות 5 כוכבים בקופיפי

2. מלון קבאנה באי פי פי – Phi Phi Island Cabana Hotel

אחד המלונות האקזוטיים ביותר באי פי פי על החוף, המקום הזה הוא תמורה מצוינת לכסף, ואחד ממלונות האי פי פי הזולים יותר, מה שהופך אותו לאחד ממקומות האירוח המובילים באי פי פי. החדרים מרווחים ונקיים, הצוות אדיב ודובר אנגלית ומזנון ארוחת הבוקר כלול בשהותכם. החלק הטוב ביותר הוא בריכת חוף הים בה תוכלו לשחות עם המים היפים להפליא ברקע. כדאי לנסות גם את מכון העיסוי במלון לטיפול תאילנדי מסורתי.

3. מלון נוף נמל פי פי – Phi Phi Harbour View Hotel

למרות שמו, החלק האחורי של המלון משקיף על חוף לאם טונג ולא על הנמל. המקום הוא אחד מאותם מלונות נוחים ובמחיר סביר באי פי פי לבלות את החופשה שלך. למלון יש בריכה בחלק האחורי קרוב לחוף הים, ולמרות שאין לו מסעדה במקום, יש לו מיקום מרכזי מאוד ממנו ניתן ללכת ברגל לכל המסעדות הגדולות. זהו ללא ספק אחד המלונות הזולים ביותר באי פי פי, תאילנד!

4. בית הרמוניה – Harmony House

בית ההרמוניה עשוי להיות המקום הטוב ביותר לשהות בו בפי פי דון בתקציב נמוך. נכון שהחדרים די קטנים ואין בריכה או נגישות לחוף. עם זאת, המלון משלים אותו עם החדרים הנקיים שלו, התמקדות בחווית אירוח אישית ואוכל תאילנדי אותנטי נהדר שעבורו תחזרו שוב ושוב.

5. מלון פנמני – Panmanee Hotel

מלון פנמני הוא אחד ממלונות 3 הכוכבים הטובים ביותר באיי פי פי, ומחירו זול גם כן. החדרים גדולים, נקיים ומרווחים. בגלל המיקום, שקט מאוד בלילה כך שתוכלו "להדביק" את השינה שלכם כאן. המיקום של מלון בתקציב זה הוא נהדר – 5 דקות הליכה יובילו אותך ישירות למזח. הצוות עוזר מאוד ויספר לכם הכל על האי.

6. מגורי JJ – JJ Residence Hotel

המקום הקטן והשקט JJ Residence Hotel תמיד שימח מטיילים המבקרים באיי פי פי עם שירותים מסבירי פנים והמיקום המרכזי הנהדר שלו. החוף נמצא רק חמש דקות מהמלון, וכך גם כל החנויות והברים באי. הסוויטה בקומת הקרקע עם נוף לבריכה היא המקום הטוב ביותר לשהות בו. כמו כן, הבריכה במקום נקייה והינה אופציה מרגיעה ליום בילוי שקט.

7. איי פי פי שנהב – Ivory Phi Phi Island

מלון השנהב פיתחו מוניטין של לעשות יותר בפחות. המלון ממוקם במרחק פעימת לב מהמזח, החוף, הברים המטורפים, מועדוני הלילה, החנויות והמסעדות שגורמים ללב של פי פי דון לפעום. אם אתם תוהים היכן ללון בפי פי במהלך הירח דבש , שנהב איי פי פי עשוי להיות התשובה המושלמת שלך. השירות כאן נהדר, החדרים נחמדים ונקיים, וארוחת הבוקר נהדרת.

מלונות 5 כוכבים בקופיפי תאילנד

8. קוטג' במעלה ההר – Uphill Cottage

קוטג' פי פי במעלה ההר הקסים את המבקרים עם נוף המרפסת של החוף והמפרץ מחדריו. החדרים עצמם נקיים, מרווחים ומטופלים מדי יום. הבריכה במלון נהדרת ומרשה להירגע ליד, ויש שפע של מסעדות ומועדוני לילה בקרבת מקום כדי להפעיל את המסיבה. מלון האי פי פי בתאילנד נמצא במרחק של 15 דקות מהמזח והחוף, כך שייתכן שתצטרכו ללכת מעט.

9. הקוב פי פי – The Cove Phi Phi

הקוב פי פי הוא אחד המלונות הטובים ביותר באי פי פי ליהנות מהאוצרות הנסתרים של האיים. יש ציוד צלילה חינם לשנורקלינג במים, והצוות יזהיר בחריצות אם תתרחקו מקיפודי ים. במקום יש רק בקתות לינה, והן גדולות ונקיות ורומנטיות. המסעדה במלון מגישה כמה מהאוכל התאילנדי הטוב ביותר [1] שתטעמו כאן.

10.אתר הנופש זאבולה -Zeavola Resort

מלון היוקרה בעל הדירוג הגבוה ביותר בקופיפי, מלון זאבולה תואר לעתים קרובות כגן העדן של האי שרואים בסרטים. אחד מהמלונות הבודדים 5 כוכבים בקופיפי, המקום מציע לאורחים עיסויים ארומתרפיים חינם, חדרי בונגלו מרווחים ומרוהטים להפליא, אוכל פנטסטי וצוות אדיב. ממוקם הרחק מההמולה של האי התיירותי, המקום הוא דרך מושלמת לבלות את חופשת תאילנדי. האם אתה מוכן לחוות את אחד מהמלונות 5 כוכבים בקופיפי הטובים ביותר?

11. אתר הנופש ביץ' בכפר האי פי פי – Village Beach Resort

תיהנו מהשהייה מרגיעה באתר הנופש בכפר האי פי פי, שהוא אחד ממלונות 5 הכוכבים באי פי פי. תיהנו משירותים מהשורה הראשונה בשהייה זו הכוללת בריכה אינסופית, בר בריכה, מגרשי טניס וארבע מסעדות. אתר הנופש המפואר ממוקם לאורך מפרץ לו בה גואה ומספק הסעות לנמל התעופה. מעבר לכך, תיהנו מעיסוי תאילנדי ממש במלון ותיהנו מנופים מרהיבים מהמרפסת הפרטית. 

12. אתר הנופש פי פי אנדמן ביץ' – Phi Phi Andaman Beach Resort

אתר הנופש פי פי אנדמן ביץ' כולל בריכת שחייה חיצונית גדולה וטיפולי עיסוי שונים לבחירה,הוא לא יאכזב אתכם בוודאות! האורחים העדיפו את אתר נופש זה בשל היותו מלון במחיר סביר בהשוואה לאחרים באי. אתה יכול ליהנות מנוף מהפנט כשאתה יושב ליד מרפסת השיזוף או הבריכה החיצונית ולספוג את כל האווירות המאושרות שיש למקום הזה להציע. זה נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר לשהות באי פי פי על ידי האורחים!
מלונות 5 כוכבים

13. אתר נופש פרימייר פי פי בייוויו – Phi Phi Bayview Resort

Phi Phi Bayview Resort, אם אתם חושבים היכן ללון אז זה בוודאי אחד המלונות בקופיפי הטובים ביותר לשהות בו. עם גישה ישירה לחוף לאם הין, אתר נופש זה כולל וילות מרווחות המשקיפות על מפרץ טונסאי וגנים יפים. אתה יכול גם לנסות שנורקלינג ודיג דרך אתר הנופש ולהירגע בבריכה החיצונית עם האנשים שלך. אל תפספסו את סשן סקי המים ואת האווירה המתחדשת בחוף הפרטי!

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן