5 מלונות היוקרה הטובים ביותר בקו סאמוי

מלון עץ הבאניאן​

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / מארט / סורט תאני,  ממוקם במרחק של 13 קילומטרים משדה התעופה של סמוי ובמרחק של 14 קילומטרים מפארק הספארי נא מואנג.

5/5
9.4

מפנק ברמה בינלאומית!

Six Senses Samui

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / בופוט / חוף צ'ואנג מון, ממוקם בקצה הצפוני של סאמוי, במרחק של 4 קילומטרים מפסל בודהה הגדול ובמרחק של 6 קילומטרים משדה התעופה של סמוי.

5/5
9.2

מפנק ברמה בינלאומית!

W RETREAT​

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / מיי נאם, ממוקם על חוף ים מפואר,  רק 8 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של סמוי ו- ממקדש וואט פלאי לאם, ורק 7 קילומטרים ממועדון הקאנטרי סאנטיבורי.

5/5
9.0

מפנק ברמה בינלאומית!

InterContinental Samui​

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / חוף תלינג נגאם, המלון המפואר הזה נמצא במרחק של 1 קילומטר ממקדש וואט כירי וונגקרם ובמרחק של 9 קילומטרים מהספארי נמวאנג.

5/5
8.9

מפנק ברמה בינלאומית!

RITZ-CARLTON KOH SAMUI​

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / טמבון בופוט / חוף צ'ואנג מון, המתחם המפואר  המתהדר בגנים ירוקים מרוחק כ-3 קילומטרים מפסל הבודהה הגדול ו- 5 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של סמוי.

5/5
8.8

מפנק ברמה בינלאומית!

מחולות לבנים וטהורים ועד דקלים טרופיים נעימים ומים צלולים, בקוסמוי יש את מלונות היוקרה המדהימים ביותר לבריחה טרופית אולטימטיבית.

אספנו את חמשת המלונות היוקרה הטובים ביותר בקוסמוי, החל מטיולי בריאות ומנוחה עד טיולי יום עמוסים בסיורים, אנו מבטיחים שיש משהו לכולם!

  1. Six Senses Samui

השאר את כל הדאגות שלך מאחור, צעד רגלית לתוך Six Senses Samui, שם ממתין לך מפלט בריאות יוקרתי לחווית חופשה תאילנדית בלתי נשכחת. אתר נופש מדהים זה כולל 66 וילות פרטיות, ממוסגרות בצמחייה עבותה ונופים פנורמיים של מפרץ תאילנד. בחרו מתוך מגוון הווילות האינטימיות והמבודדות שלהם, שחלקן מגיעות עם בריכה פרטית מהממת.

בהתאם לפילוסופיית הבריאות הנודעת של Six Senses, צפו ללא פחות מחוויה מרוממת ומחייה ב-Six Senses Samui. התחילו את היום בשלווה עם יוגה או פילאטיס, ולאחר מכן טבילה מרעננת בבריכת האינסוף. לאחר התרווחות על שפת הבריכה במשך היום, צאו לספא ברמה עולמית, שם תוכלו להתפנק באחד מטיפולי התחדשות רבים ושיקום טקסים. השלם את החוויה שלך בערב ב-Dining On The Rocks, שם תוכל להתענג על מאכלים טריים וחדשניים, נשטפים עם קוקטייל טעים, מעל נוף ציורי של 270 מעלות לאוקיינוס.

בתי מלון ואתרי נופש

2. InterContinental Koh Samui Resort

פנינה נסתרת במובלעת המבודדת של מפרץ טאלינג נגאם, אינטרקונטיננטל סאמוי היא מקלט אקסקלוסיבי המשקיף על מפרץ תאילנד. ממוסגר על ידי צמחייה עבותה ונופים מדהימים של האוקיינוס, אתר הנופש מציע 79 חדרים, סוויטות ווילות מסוגננות המושלמות הן לזוגות והן למשפחות. עם 7 בריכות ייחודיות ומרכז כושר הפונה לאוקיינוס, תמצאו את כל מה שאתם צריכים לחופשת האי האולטימטיבית!

בלו את היום שלכם בהתמכרות למגוון פעילויות פנאי ובריאות, מיוגה אחר הצהריים על המזח ועד למפגש מלהיב של איגרוף תאילנדי. לחלופין, הצעירו את הגוף והנשמה שלכם בספא עטור הפרסים Baan Thai by Harnn. כשמגיע הזמן לקצת דלק, תתפנקו עם מבחר עם ברביקיו של פירות ים, מטבח תאילנדי אותנטי ומזנוני נושא, כולם מוגשים עם נופי שקיעה נשגבים!

3. W KOH SAMUI

ממוקם על אי טרופי של 30 מייל רבוע באזור מיי נאם , W Koh Samui הוא אי הנופשה האולטימטיבי עבור הרפתקנים! זהו אחד המלונות 5 כוכבים הטובים ביותר בקוסמוי . חופשה סטייל גן עדן טרופי מעודן זה, בו ממתינות לכם חופשה אולטימטיבית באתר עם  74 וילות (עם בריכה פרטית), חוף טרופי ו-6 מסעדות וברים. המודגש על ידי החולות הבתוליים והמים הצלולים של מיי נאם, האורחים יכולים לצאת אל המעמקים כדי לחקור את החיים הימיים המקומיים או לשכב על החוף ולספוג את קרני השמש.

האלגנטיות שולטת בכל אחת מהווילות, עם נגיעות גימור יוקרתיות כגון מנורות משי וריהוט מעצבים. ישנן שפע של פעילויות זירת מואי תאי, שיעורי שחייה,  ספורט מים ועוד רבים אחרים, או מצד שני תוכלו להתפנק בספא AWAY- להתפנק עם טיפולי עיסוי בשמנים אתריים ואמבטיות צמחים חלומיות. תיהנו מקוקטיילים טעימים או מבירת החבית הטובה בעולם בבר SIP sunset באוויר הפתוח, המציע נופים ללא הפרעה 

אל הים. קוקטיילים לאחר השקיעה סופגים את החושים ב-NAMU, ומציעים מטבח יפני אופנתי, במיקום אידיאלי ליד החוף, כך שתוכלו לנשום את אוויר הים הצח.

אתרי נופש

4. THE RITZ-CARLTON, KOH SAMUI

תעיר את החושים שלך עם שהות מחייה ליד הים, ממוקם לאורך קו החוף המרהיב של תאילנד ושוכן במפרץ פרטי מול החוף, תמצא את ריץ-קרלטון קו סאמוי המרהיב. המורכב מ-175 סוויטות מעוצבות להפליא ווילות בריכה, 9 חוויות אוכל ייחודיות ו-2 חופים מבודדים, לא תצטרכו לעזוב דבר!

הצעיר את הגוף והנשמה שלך עם תוכניות בריאות וספא באתר, טבילות תרבותיות או מסעות קולינריים, ההזדמנויות הן אינסופיות. צאו אל שונית השחייה, חקרו וגלו דגים טרופיים ואלמוגים חיים תוססים, או צא לגלישה פעילה, גלישת בוגי, שיט, קיאקים או גלישה בסטנד-אפ. תן לגורמי הלחץ של החיים לצוף משם בספא וילג', עם 8 סוויטות טיפולים, 3 ביתני עיסוי חיצוניים, ביתן יוגה ובריכת ברכיים המודגשת על ידי ביתנים מפוארים ובר בריאות. באמת יש משהו לכולם במלון הזה ב-Koh Samui.

5. BANYAN TREE SAMUI

בקרו במקלט טרופי עם נופים מרהיבים ביופיים, הממוקם בצורה מושלמת בין הג'ונגל השופע במפרץ הפרטי של לאמאי, ומציג נופים חלקים אל מימי הטורקיז של מפרץ תאילנד. ב-Banyan Tree Samui יש את כל מה שאפשר לאחל לו כדי להתפנק בחופשה הטרופית המושלמת. אתר נופש וילה יוקרתי עם כל הבריכה, המציע מגוון אפשרויות לסעודה בהתאמה אישית, המורכב מ-3 מסעדות ו-2 ברים.

אם אתם מעוניינים באספקט אחר, קחו חלק בשיעור בישול, שבו תוכלו ללמוד על הטעמים האותנטיים של המטבח התאילנדי [1] ולבשל עם תוצרת טרייה מתוצרת מקומית, וכמובן, גם אתם יכולים לאכול אותה! לזוגות, הזמינו חווית אוכל רומנטית על החוף או תהנו מסביבה אינטימית בפרטיות של הוילה שלכם. סירת המנוע הפרטית של אתר הנופש, Sense of the Sea, תיקח אתכם לסיור נופי לפני ההגעה, כך שתוכלו להסתכל על הסביבה לפני ההגעה ולגלות פנינים נסתרות עוד יותר בגן העדן הטרופי הזה. זהו אחד מ- 10 המלונות המובילים בקוסמוי.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן