מלונות מומלצים בצ'אנג מאי

מלון BED Phrasingh

מלון בדירוג 3 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / פרה סינג, מלון זה ממוקם במרחק של דקת הליכה ממקדש ואת פרא-סינג, ובמרחק של 11 דקות הליכה ממקדש ואת צ'די-לואנג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

קרוס צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / וואטקט, המלון החדשני והמטופח הזה ממוקם במרחק של 2 ק"מ משוק הלילה של צ'יאנג מאי ובמרחק של 4 ק"מ ממקדש ואט צ'די-לואנג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

נה נירנד צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג קלאן, אתר הנופש הקולוניאלי נמצא במרחק של 11 דקות הליכה משוק הלילה של צ'יאנג מאי ובמרחק של 3 קילומטרים ממקדש ואט צ'די לואנג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

אקירה מנור צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / סוטפ,  מלון זה ממוקם שני רחובות מאזור הקניות והמסעדות ברחוב ניממנהימין ובמרחק של 6 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

וילה סנפאקוי

מלון בדירוג 3 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג מוי, ממוקם במרחק של 1.6 קילומטרים משוק הלילה של צ'יאנג מאי ו-7 קילומטרים מנמל התעופה צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

אמטה לאנה

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / וואט קאט, במרחק של 13 דקות הליכה משוק הלילה המרגש של צ'יאנג מאי, ובמרחק של 3 ק"מ ממקדש וואט צ'די לואנג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

ראצ'מנקה - מלון בוטיק

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / פרה סינג / סי פום, מלון מעודן זה ממוקם במרחק של 3 דקות הליכה ממקדש ואט פרה סינג ובמרחק של 3 קילומטרים ממוזיאון אומנות בגן עדן צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון סלה לאנה

מלון בדירוג 4 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / וואט גייט, מלון שליו זה ממוקם כ- 14 דקות הליכה משוק הלילה של צ'יאנג מאי ו- 10 קילומטרים מגן החיות של צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

Puripunn Baby Grand

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / וואט גייט, ממקום כקלימוטר אחד מתחנת הרכבת של צ'יאנג מאי, במרחק של 2 קילומטרים משוק הלילה השבועי ו- 3 קילומטרים ממקדש צ'די לואנג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

בית העמודים 137

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / טמבון ואטגייט, מלון בסגנון קולוניאלי זה ממוקם במרחק 15 דקות הליכה משוק הלילה ובמרחק של 2 קילומטרים ממוזיאון "אמנות בפרדס".

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון וילה סיריפאנה

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / וואט קאט, ממוקם במרחק קילומטר מתחנת הרכבת של צ'יאנג מאי, 3 קילומטרים משוק הלילה של צ'יאנג מאי ו- 5 קילומטרים ממקדש ואט פרא סינג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון רימפינג וילג'

מלון בדירוג 4 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / וואט גייט, ממוקם במרחק  13 דקות הליכה משוק הלילה של צ'יאנג מאי והקניון הפנימי פנתיפ פלאזה צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון בוטיק פינג נקרה

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג קלאן, מלון יוקרתי בסגנון הקולוניאלי זה, ממוקם במרחק של 12 דקות הליכה משוק הלילה של צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

MO חדרי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג קלאן, ממוקם במרחק 11 דקות הליכה משוק הלילה של צ'יאנג מאי ו-12 דקות הליכה ממקדש ואט צ'די

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

14 מלונות מומלצים בצ'אנג מאי

צ'אנג מאי היא אולי "העיר השנייה" של תאילנד, אבל היא בליגה משלה. עם מקדשים נוצצים, תרבות בתי קפה נינוחה וכמה מהמאכלים הטובים ביותר בצפון תאילנד, היא פופולרית לאורך זמן בקרב סטודנטים, נוודים דיגיטליים ומטיילים עייפים שמחפשים חופשה עירונית ספוגת תרבות באקלים קרירים יותר.

מלון BED Phrasingh

מלון BED Phrasingh מציע חדרים מסודרים עם מרפסות קומפקטיות ובריכה קטנה ומוצלת, באמצע העיר העתיקה. המקדש ששמו מהמאה ה-14, Wat Phra Singh, נמצא ממש מעבר לפינה; שאלו אופניים מהמלון כדי להתרשם מהמרכז ההיסטורי אחר צהריים אחד לפני שתצאו אל מעבר לגבול העתיק כדי לעיין בסחורה בבזאר הלילה של צ'יאנג מאי.

מלון BED Phrasingh

קרוס צ'אנג מאי ריברסייד ריזורט

אף אחד לא צריך שוקולד מוטבע בשמו – אבל זה בהחלט ממריץ את תהליך הצ'ק-אין באתר הנופש Cross Chiang Mai Riverside, ונותן רמז לגבי מידת ההתאמה האישית של השירות שלך במהלך שהותכם. אתם נמצאים במרחק של חצי שעה הליכה מהעיר העתיקה, אבל חלק מהאורחים עוזבים רק לעתים רחוקות, ובוחרים במקום זאת לשוט בקיאק לאורך נהר הפינג, להתרווח מתחת לעצי תמרהינדי בני 100 שנה או לטבול בבריכת האינסוף שעל הגג.

אתר נופש בוטיק רומנטי Na Nirand

החדרים והווילות במלון נא ניראנד בנויים בסגנון לאנה קולוניאלי, עם הרבה ריהוט עץ טיק כהה, ראטן וטקסטיל מקומי צבעוני. בית טיק מקורי משוחזר הכולל אזור טרקלין וספא קומפקטי. לבלות אחר צהריים בבריכה המרכזית, שעץ גשם ענק משקיף עליה, לפני שתשוטט בעיר לארוחת ערב בבזאר הלילי הסמוך  לחוויה בלתי נשכחת בתאילנד במהלך החופשה.

אקירה מנור צ'אנג מאי

Akyra Manor הוא בוטיק אמנותי בשכונת נימאן הטריפה בצ'יאנג מאי, שבה הרחובות עמוסים בבוטיקים אינדי, בתי קפה ומשאיות אוכל רחוב. בחדרי הדלוקס יש מקלחות גשם ומיטות מפוארות, בעוד שבסוויטות יש אמבטיות טבילה עמוקות בחוץ. הבריכה והבר שעל הגג יכולים להעסיק אתכם במשך ימים, אבל נא חסכו זמן לרכיבה על אופניים, לטרק או מונית עד ל-Wat Phra That Doi Suthep, מקדש מרהיב בראש ההר המשקיף על העיר.

וילה סנפאקוי

וילה סנפאקוי, הממוקמת ממש מזרחית לנהר הפינג במגורים וואט קט, היא מקום מפלט שליו עם חדרים פשוטים, בריכת מי מלח בחצר ואופניים בחינם – אידיאליים לרכיבה על אופניים לתוך העיר העתיקה. אל תחמיצו לשוטט במקדש הבודהיסטי העתיק של השכונה, Wat Ket Karam, כדי לראות את הגג המעוטר בשכבות ותערוכה קטנה על ההיסטוריה של צ'אנג מאי.

אמטה לאנה

מלון אמאטה לאנה ממוקם ברחוב צ'אנג קלאן המרכזי, וכולל בנייני עץ טיק בסגנון לאנה מסורתי. זוהי סביבה שלווה, בה ניתן למצוא מקלט בחדרים נעימים או ליד הבריכה המסנוורת על מרפסות השיזוף. בנוסף, מוצעים מספר טיפולים מרגיעים, מעיסוי תאילנדי ועד ארומתרפיה. ואמאטה לאנה נמצאת במרחק הליכה מהאתרים המרכזיים.

אמטה לאנה

ראצ'מנקה

הארכיטקטורה של הרחמנקה נוצרה בהשראת תקופת לאנה (הן בטכניקות הבנייה והן במורשת העיצוב), אך מזכירה יותר בית חצר סינית מימי הביניים בפריסה שלה. החדרים והסוויטות מגיעים מפולפלים בעתיקות מרחבי העולם, אך הם פשוטים יחסית בעיצובם – ובהחלט מקום מרגיע להיות בו. מחפשים אושר נינוח יותר? עבור אל הספרייה המצטיינת, ביתם של יותר מ-2,000 ספרים. הכל יושב ליד וואט פרה סינג, אחד המקדשים הבולטים של צ'אנג מאי.

מלון סלה לאנה

עם נוף של נהר מיי פינג הציורי, סלה לאנה הוא בין מלונות הבוטיק המסנוורים ביותר בצ'אנג מאי, המשלב אלמנטים מינימליסטיים עם קסמי האדריכלות התאילנדית. בריכת גג ובר קוקטיילים מספקים חוויה מרגיעה באמת, והמגוון הרחב של היינות הזמינים כאן מושך אל המלון לא אורחים. שתי מסעדות מציעות מנות תאילנדיות עם טעמים אותנטיים.

מלון בוטיק Puripunn Baby Grand

בצ'אנג מאי יש מספר מלונות מדהימים מבחינה ארכיטקטונית, אך מעטים מפוארים כמו מלון Puripunn Baby Grand Hotel, הממוקם באזור מורשת ומוקף בריכוז הגדול ביותר של מבני עץ עתיקים בעיר. הסגנון של המלון עוקב אחר מסורת לאנה, המשקף את ההיסטוריה העשירה של צפון תאילנד מה שהופך אותו לטיולי גיפים בצאנג מאי. הוא כולל 30 חדרים מתוחכמים, המציעים חוויה אישית במרחק דקות ספורות מהאתרים המובילים וממרכז העיר העתיקה.

בית עמודים 137

פעם חלק ממטה חברת Borneo, בניין זה מסוף המאה ה-19 שומר על איזון בטוב טעם בין אלגנטיות מהעולם הישן ונוחות מודרנית. עטופה בגנים דמויי ג'ונגל, הסוויטות מציעות מפלט שליו, משופרת עם תוספות יוקרתיות כראוי כגון אמבטיות ויקטוריאניות עומדות ומיטות יום עם כיור. בריכת המלון עשויה בהחלט להיות אחת המרהיבות בעיר, מוקפת מצד אחד בחומת חיים מתנשאת. זהו לא רק אחד המלונות המומלצים בצ'אנג מאי, אלא אחד הטובים בתאילנד.

מלון וילה סיריפאנה

סגנון לאנה שורר באתר הנופש האלגנטי הזה של המלון בצ'אנג מאי, המתפרס על פני שטח עצום וכולל גנים מקסימים. ממוקמת באמצע בית גידול טבעי, וילה Siripanna היא בעלת קסם מיוחד, תוך שהיא מציעה גם ספא ומסעדה איכותית המגישה מנות מקומיות. יש בו את כל השירותים שאפשר לאחל להם והחדרים הם מהאלגנטיים והנוחים בעיר.

מלון רימפינג וילג'

ממוקם ממש מחוץ לחומות העיר העתיקה של צ'יאנג מאי, Rimping Village מציע את המפלט המושלם מהרחובות ההומים, אך עדיין נשאר במרחק הליכה מהאטרקציות. הוא עוקב אחר המגמה של שילוב אלמנטים מקומיים אותנטיים עם מגע מודרני – 24 החדרים בעיצוב קלאסי עם מיטות פשתן לבנות ומאפייני עץ כהים. הבריכה המרווחת מאפשרת לכם להתקרר או להירגע לאחר שעות של סיור. עם זאת, גולת הכותרת של Rimping Village היא הצוות הקשוב, שלוקח את הידידות התאילנדית לרמה חדשה לגמרי. אל תהססו לבקש המלצות: הם מכירים את המקומות הטובים ביותר בעיר.

מלון רימפינג וילג'

מלון וספא בוטיק פינג נקרה

Ping Nakara Boutique Hotel & Spa הוא אחת הבחירות הפופולריות ביותר בקרב מבקרים בצ'אנג מאי. נבנה בסגנון קולוניאלי, הוא עומד כסמל של תקופה שחלפה, עם ארכיטקטורת ג'ינג'ר ומראה חיצוני לבן ללא רבב. ליד בריכה ציורית, במלון יש ספרייה מצוידת היטב, שהיא המקום האידיאלי לסגת וליהנות מהרוגע. יתר על כן, הוא ממוקם במרחק קצר ממרכז העיר צ'אנג מאי. אולי תרצה לקחת טיולי ג'יפים בצ'אנג מאי משם והלאה.

MO חדרים

נחבא אל הכלים במרכז העיר של צ'יאנג מאי, MO Rooms מציע רק 12 חדרים מסוגננים, השואבים השראה מהלוח הסיני. כל אחד מהם שונה, כאשר חדר הקופים כולל מיטת עריסה המרחפת מעל הקרקע, בזמן שאתה תנוח על הרצפה בחדר העכברושים. יש גם בריכת שחייה חיצונית, ובר ומסעדה בקומה השנייה המגישים אוכל תאילנדי מודרני ופיוז'ן [1].

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן