מועדון המנגו הירוק בקוסמוי

מיקום: 195 גְעִיָה 2, סוי מנגו ירוק, Chaweng, קו סמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

פתוח: מדי יום מ-9 בערב עד 2 בלילה

גרין מנגו קלאב הוא מועדון לילה אייקוני בקוסמוי שהוא גם אטרקציה מובילה בחיי הלילה של צ'אוונג ביץ'. הוא אפילו נתן את שמו לרחוב בו הוא נמצא למעשה – סוי מנגו ירוק. זהו מקום גדול, צבעוני, מהנה ותוסס, תחנה חיונית בהחלט בכל ערב של מסיבות בצ'אוונג.

המועדון נמצא ממש בקצה סוי מנגו ירוק, שם המסיבה מתחילה רק בחצות. בדרך כלל יש דחיפה גדולה לקהל בסביבות השעה 02:00, אחרי שהבר ארון הסמוך נסגר. זה גם הזמן הרשום רשמית כשעת הסגירה של גרין מנגו, אבל המועדון נשאר פתוח באופן שגרתי עד 5 בבוקר ואילך. למרות היותו אחד מחללי הריקוד הגדולים בקוסמוי (בהנחה שלא סופרים את החוף), המקום עמוס ברוב הלילות. כדאי לבקר במועדון הזה בזמן חופשה בתאילנד.

מועדון גרין מנגו בקוסמוי

סצנת המועדון 

בהיעדר קוד לבוש, נופשים צעירים מתרוצצים בשמלות קיץ, חולצות ללא שרוולים ובגדי קז'ואל. גרין מנגו קלאב סאמוי פופולרי במיוחד בקרב קהל התיירים, כולל מבקרים מערביים ואסייתים כאחד. זה לא מקום בילוי כל כך קבוע עבור תושבים המתגוררים באי, אבל תראו שם כמה תאילנדים מקומיים.

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו למלונות 5 כוכבים בקוסמוי אם אתה מתכוון להישאר שם.

המועדון הוא ברובו בעל חלל פתוח אך מחולק באופן גס ל-2 חללים. הראשון, ליד הכניסה, מנגן היפ הופ ו-RnB. עוברים דרך הברים ואל המבנה הראשי דמוי המחסן והמראה והאווירה דומים הרבה יותר למועדון לילה, עם מוזיקת טכנו, האוס ו-EDM שיתאימו. כששני האזורים מתחרים זה בזה, לשניהם חוגי הווליום שלהם מוגדרים למקסימום.

מסיבות במועדון המנגו הירוק

למועדון הירוק מנגו בסאמוי יש מראה המשלב טבעי עם תעשייתי, אם כי אולי לא בכוונה. הוא בנוי במחסן ישן עם גג זכוכית, אבל הבעלים עשו כל שביכולתם כדי להדגיש את המראה הטבעי. עץ ענק מתנשא ליד הכניסה ורצפות העץ והברים מרמזים על הרעיון שהמועדון הוא בית עץ טרופי – אם כי בית עץ עם מספר רב של ברים, שולחנות ביליארד, מסכים גדולים, דיג'ייז חיים מקומיים ובינלאומיים והחדשות בסאונד ותאורה טֶכנוֹלוֹגִיָה.

הכניסה למועדון גרין מנגו סאמוי היא בחינם ומחירי המשקאות סבירים למדי (עבור מועדון לילה ביעד נופש פופולרי), עם וודקה [1] מוגשת בדליים. זה מזל שכן, בהיותו מקום באוויר הפתוח עם גג זכוכית ועמוס באנשים רוקדים ונהנים, זה יכול להרגיש קצת כמו חממה שם. היו מוכנים להזיע מאוד!

למועדון הירוק מנגו יש מוניטין של עורך כמה מהמסיבות הטובות ביותר באי. המועדון מארח אירועים קבועים, כולל מסיבות קצף, מסיבות UV ולילות נושא, המושכים קהל רב של בליינים. אירועים אלו הם ההזדמנות המושלמת להשתחרר ולרקוד כל הלילה.

מסיבות במועדון המנגו הירוק

אחת הסיבות לכך שהמועדון הירוק מנגו כל כך פופולרי הוא מיקומו. הוא ממוקם בלב צ'אוונג, שהוא האזור העמוס ביותר של האי. יש שפע של מסעדות, ברים וחנויות בקרבת מקום, מה שהופך אותו למקום המושלם להתחיל את הלילה שלך. המועדון נגיש בקלות, והוא ממוקם במרחק הליכה מרבים מבתי המלון ואתרי הנופש של האי.

מועדון גרין מנגו ידוע גם בצוות הידידותי והמועיל שלו. הברמנים, המאבטחים ואנשי הצוות האחרים תמיד מוכנים לעזור לפטרונים לבלות לילה נהדר. הם קשובים ומבטיחים שכולם נהנים, מה שהופך את מועדון המנגו הירוק לאחד מהמועדונים הידידותיים ביותר באי.

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו למסיבות פולמון כאן.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן