מלונות 5 כוכבים מומלצים בבנגקוק

Eastin Grand Hotel Sathon
Eastin Grand Hotel Sathon

מלון בדירוג 5 כוכבים. במלון יש בריכת אינפיניטי חיצונית, מרכז כושר מאובזר היטב, שלוש אפשרויות לסעודה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

5/5
9.3

מפנק ברמה בינלאומית!

Sheraton Grande Sukhumvit
Sindhorn Midtown Hotel Bangkok

המלון זכה בעיטורים של מינהל הבטיחות והבריאות של תאילנד ובאישור ה-SHA של רשות התיירות של תאילנד. 

5/5
9.2

מפנק ברמה בינלאומית!

Sindhorn Midtown Hotel Bangkok
Sindhorn Midtown Hotel Bangkok

ממוקם במקום נוח בבנגקוק, חניה פרטית ללא תשלום ושירות חדרים מעולה, נוף לעיר.

5/5
9.1

מפנק ברמה בינלאומית!

Eastin Grand Hotel Sathon
Bangkok Marriott Hotel The Surawongse

מלון בדירוג 5 כוכבים. כולל בריכת שחייה חיצונית, כולל מרכז כושר, ספא, 3 מסעדות, מסעדה סינית ובר חיצוני על הגג.

5/5
9.1

מפנק ברמה בינלאומית!

בנגקוק, עיר הבירה של תאילנד, ידועה באירוח הפנטסטי שלה ובמגוון מלונות חמישה כוכבים מפוארים. מלונות 5 כוכבים בבנקוק אלו פרוסים ברחבי העיר ומספקים לאורחים חוויה ייחודית ברמה עולמית. להלן רשימה של מלונות 5 כוכבים בבנקוק המובילים שבטוח יספקו חוויה בלתי נשכחת:

1. סינהורן מידטאון (Vignette Collection: Sindhorn Midtown Hotel Bangkok)

מלון סינדהורן מידטאון בנגקוק , הממוקם במקום נוח בבנגקוק, מספק חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם, חניה פרטית ללא תשלום ושירות חדרים מעולה. לכל יחידות אירוח במלון יש נוף לעיר, והאורחים יכולים ליהנות מגישה למסעדה ולבר. מקום האירוח כולל בריכה חיצונית הפתוחה כל השנה, מרכז כושר, סאונה ומפרסות. זהו אחד ממלונות בבנקוק הטובים ביותר, היחידות מצוידות בפינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין, כספת וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

החדרים מצוידים בקומקום, ואילו חדרים נבחרים מצוידים במטבח עם מיקרוגל. בסינהורן מידטאון, כל חדר כולל מצעים ומגבות. מזנון, א-לה-קארט או ארוחת בוקר אמריקאית זמינה מדי יום במקום האירוח. השפות המדוברות בדלפק הקבלה כוללות אנגלית, תאילנדית וסינית.

נקודות עניין פופולריות בקרבת מקום כוללות את אמרין פלאזה, קניון גייסורן וילג' ופארק לומפיני. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא דון מואנג הבינלאומי, במרחק של 26 ק"מ מהמלון, ומקום האירוח מציע שירות הסעות בתשלום מ/אל נמל התעופה.

מלונות 5 כוכבים בבנגקוק

2. שרתון גרנדה סוקומוויט (Sheraton Grande Sukhumvit, Luxury Collection Hotel)

שרתון גרנדה סוקומוויט המפואר מחובר ישירות לתחנת הרכבת העילית Asok BTS ובמרחק צעדים ספורים בלבד מתחנת הרכבת התחתית סוקומוויט, היא מציעה מסעדות עטורות פרסים ושירות חדרים 24 שעות ביממה. יש בו גם בריכה חיצונית טרופית וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי באזורים הציבוריים. כל החדרים מתגאים בסדיני כותנה עם ספירת 300 חוטים וחדר ארונות, וכוללים גם טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיני בר מצויד היטב. חדרי הרחצה הצמודים כוללים מתקני אמבטיה ומקלחת. האורחים נהנים מפירות בקבלת הפנים בחדרים.

מלון שרתון גרנדה סוקומוויט, מלון לאקז'רי קולקשן, בנגקוק – SHA Plus ממוקם מול קניון טרמינל 21. הוא נמצא במרחק של כ-2 ק"מ מחנות הכלבו אמפוריום ומחנות הכלבו צ'ידלום מרכזית. המלון נמצא במרחק של 3 ק"מ מקניות יוקרה בסיאם פאראגון. שרתון גרנדה סוקומוויט, מלון לאקז'רי קולקשן, בנגקוק – SHA ועוד זכתה בהסמכת מינהל בטיחות ובריאות בתאילנד המדהים או SHA מטעם רשות התיירות של תאילנד.

הספא הגדול מספק טיפולי עיסוי מרגיעים, בעוד שחדר הכושר המודרני כולל מאמנים אישיים וסאונה. עיתונים מקומיים ובינלאומיים, כמו גם מאוסף גדול של ספרים, ניתן ליהנות בספרייה. קפה סחלב מגישה מזנון בינלאומי מלא לארוחות בוקר, צהריים וערב. ניתן ליהנות גם מארוחת ערב בריחן. אפשרויות נוספות לסעודה כוללות הסלה, מסעדה לצד הבריכה המגישה ארוחת בוקר במהלך העונה היבשה ובראנץ' ג'אזי של יום ראשון מוגש בסלון בין השעות 12:00-15:00. מוזיקת ג'אז חיה זמינה בסלון.

3. מלון איסטין גרנד סאתורן (Eastin Grand Hotel Sathon)

איסטין גרנד הוטל סאתורן המפואר מחובר לתחנת הרכבת העילית סוראסאק BTS באמצעות גשר סקיי בעצמו של המלון. תוכל לקבל גישה נוחה לאטרקציות בבנקוק. המלון כולל בריכה חיצונית עם שפת אינסוף. מרכז כושר מאובזר היטב ו-3 אפשרויות לסעודה זמינים. אינטרנט אלחוטי חינם מוצע במלון זה. באמצעות רכבת העילית, מלון איסטין גרנד סאתורן נמצא במרחק דקות ספורות משאר חלקי מרכז העיר בנגקוק. הוא נמצא במרחק של 45 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי דרך הכביש המהיר.

החדרים הממוזגים, הטריים והגדולים כוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים ולוויין 24 שעות ביממה. מיני בר מצויד במלואו, אמצעים להכנת תה/קפה וכספת אישית כלולים. חדרי הרחצה כוללים מקלחות עם מים חמים, נעלי בית ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

האורחים יכולים ליהנות מהמטבח הסיני ומהתמחויות קנטונזיות אצל השף מאן או ללכת לבית זכוכית לתפריט א-לה-קארט, מזנון ארוחת צהריים, ולהתאהב בסגנון חיים איטלקי "אפריטיבו" באנטיטו. יש מגוון משקאות וחטיפים קלים מוגשים בסוויזלים. כולל חניה חינם, המלון מספק גם מרכז עסקים, המרת מט"ח ושירותי בייביסיטר. שירותי כביסה וגיהוץ זמינים גם כן.

מלונות 5 כוכבים בבנגקוק תאילנד

4. מלון בנגקוק מריוט (Bangkok Marriott Hotel The Surawongse)

מלון בנגקוק מריוט דה סוראוונגסה כולל בריכת שחייה חיצונית, וממוקם בבנגקוק, במרחק של קילומטר אחד מאזורי פטפונג וסילום. כולל מרכז כושר, ספא, 3 מסעדות כולל מסעדה תאילנדית, מסעדה סינית ובר חיצוני על הגג, זהו אחד ממלונות היוקרה בבנקוק. במלון 5 כוכבים יש חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם, כל אחד עם חדר רחצה פרטי.

החדרים במלון מצוידים בפינת ישיבה וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. כל חדרי האירוח יספקו לאורחים שולחן עבודה ואמבטיה. סוויטות מגורים יספקו לכם מטבח מאובזר במלואו עם מיקרוגל ומכונת כביסה. ישנה מסעדה בתוך הבית הכוללת בר על הגג, המגישה מגוון מנות בינלאומיות, תאילנדיות וסיניות [1].

הדרכה מסביב לשעון זמינה בדלפק הקבלה, שם הצוות דובר אנגלית, סינית ותאילנדית. תחנת הרכבת העילית צ'ונג נונסי BTS נמצאת במרחק של 900 מ' בלבד ממקום האירוח, ואיקונסיאם נמצאת במרחק של 2 ק"מ משם. מרכז-mbk נמצאת במרחק של 2.6 ק"מ ממקום האירוח, בעוד צ'יינה טאון נמצאת במרחק של 2.3 ק"מ. נמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי נמצא במרחק של 33.7 ק"מ ממקום האירוח, ובית החולים BNH נמצא במרחק של 2.5 ק"מ משם.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן