הבית הפנימי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / פרה סינג, ממוקם כ- 4 קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי, ו- 9 דקות הליכה ממקדש ואט פרא סינג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

נה נירנד צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג קלאן, אתר הנופש הקולוניאלי נמצא במרחק של 11 דקות הליכה משוק הלילה של צ'יאנג מאי ובמרחק של 3 קילומטרים ממקדש ואט צ'די לואנג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

אננטרה צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג קלאן, מלון ברמה גבוהה הנמצא על גדות נהר הפינג ובמרחק 2 קילומטרים ממקדש ואט צ'די לואנג ו- 8 קילומטרים מגן החיות שיאנג מאי.

 
5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

בית העמודים 137

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / טמבון ואטגייט, מלון בסגנון קולוניאלי זה ממוקם במרחק 15 דקות הליכה משוק הלילה ובמרחק של 2 קילומטרים ממוזיאון "אמנות בפרדס".

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון פינגוימן

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / פרה סינג,  ממוקם במרחק של 2 קילומטרים משער תא פאה ובמרחק של 7 קילומטרים מגן החיות של צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

לה מרידיאן צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / אמפור מואנג / צ'אנג מוי, במרחק של 2 קילומטרים מהפסל המרשים של וואט צ'די לואנג ובמרחק של 9 קילומטרים מגן החיות של צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

ארבעת העונות צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מאי רים, באווירה טרופית במרחק של 2 קילומטרים ממתחם המקדש וואט פרהדירום ובמרחק של 2.3 קילומטרים ממרכז החי ממלכת הטייגר תאילנד. .

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

ראצ'מנקה - מלון בוטיק

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / פרה סינג / סי פום, מלון מעודן זה ממוקם במרחק של 3 דקות הליכה ממקדש ואט פרה סינג ובמרחק של 3 קילומטרים ממוזיאון אומנות בגן עדן צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

כפר תמרינד

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / סי פום, במרחק של 27 קילומטרים ממקדש ואט פרא ת'את דוי סותפ, 6 קילומטרים מגן החיות ו- 3 קילומטרים משוק הלילה של צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

רואן קום אין

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג פואק, במרחק של 6 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי ו- 3 קילומטרים ממקדש ואט פרא סינג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

וורנדה היי צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / באנגפונג, מתחם מפואר זה ממוקם במרחק של 7 קילומטרים מהמקדש הבודהיסטי ואט פרא תאי כאם ומסעדת הספאפאי של צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

וילה מהבירום

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / סוטפ, מלון מפנק במרחק 7 דקות הליכה ממקדש הבודהיסטי וואט הומאנג, הממוקם בסביבה מתוחזקת ברמה גבוהה. 

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

אקירה מנור צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / סוטפ,  מלון זה ממוקם שני רחובות מאזור הקניות והמסעדות ברחוב ניממנהימין ובמרחק של 6 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

הדארה דבי צ'אנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / טסאלה, מלון זה ממוקם במרחק 4 קילומטרים משוק המזון אנוסרן הטיפי ו-12 קילומטרים ממרכז צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

U צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / סרי-פום, ממוקם כ-5 דקות הליכה מקומפלקס המקדשים של וואט צ'די לואנג ובמרחק של 2 קילומטרים ממוזיאון אמנות בגן עדן.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון שנגרי-לה, צ'אנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / סרי-פום, מלון המודרני והמפואר הזה ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה משוק הלילה התוסס של צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

צ'יאנג מאי היא עיר השוכנת בחלק הצפוני של תאילנד המציעה שילוב מובהק של מודרניות ותרבות מסורתית. ככל שהיא ממשיכה לצמוח כיעד תיירותי פופולרי, היא הופכת לביתם של כמה מהמלונות היוקרתיים והטובים ביותר בכל תאילנד.

לאלו המחפשים חוויה בלתי נשכחת, מלונות 5 כוכבים בצ'יאנג מאי מספקים שירותים ברמה עולמית, אירוח ללא דופי ונופים ציוריים של הסביבה הטבעית. ממקומות מפלט עירוניים מתוחכמים ועד מקומות קדושים מבודדים, במלונות 5 כוכבים בצ'אנג מאי יש משהו לכל מי שמחפש להתפנק בחופשה בלתי נשכחת ויוקרתית.

הבית הפנימי – The Inside House

היכנסו לאגדה בהשראת לאנה במושבה ב-בית הפנימי, מקום האירוח הבוטיק המפואר ביותר של העיר העתיקה ובין המלונות הפוטוגניים ביותר בתאילנד. מתוך 31 החדרים והסוויטות המוארים והמפוארים, 13 מגיעים עם בריכות פרטיות משיש. חובבי עיצוב: התכוננו להתרגש מנווה המדבר העירוני המפואר הזה.
מלונות 5 כוכבים בצ'אנג מאי

אתר נופש בוטיק רומנטי Na Nirand

ממוקם על גדות נהר פינג, אתר הנופש המרהיב  Na Nirand קרוב לשוק הלילה אך נמצא בעולם משלו. בזמן שאתם מתכננים חופשה תאילנדית כדאי לשקול את המלון הזה לשהייה. חדרי לאנאי ענקיים בסגנון קולוניאלי מקובצים סביב בריכה, יחד עם ארבע סוויטות יוקרתיות בסגנון קולוניאלי ממש ליד המים, כולן מוצלות על ידי עץ גשם ענק.

אתר הנופש Anantara Chiang Mai

צאו מכביש עמוס של צ'יאנג מאי אל העולם השליו של אננטרה צ'יאנג מאי, מקום מפלט עירוני מאופק להפליא על גדות נהר הפינג. נכס בסגנון עכשווי זה עם נגיעות מינימליסטיות, מסודר סביב הקונסוליה הבריטית לשעבר, מציע חדרים מסוגננים ומאובזרים בסגנון רטרו ומתקנים נהדרים.

בית העמודים 137 – Pillar House 137

מלון בית העמודים 137 הוא אחד הכתובות הטובות ביותר של מלונות יוקרה בצ'אנג מאי: 30 סוויטות מפוארות בהשראה קולוניאלית שנבנו סביב בית מגורים מעץ טיק מסוף המאה ה-19, שהיה פעם ביתו של בנה של אנה לאונובן (מתואר ב"המלך ואני"). השטח ללא רבב שלו כולל בריכת ברכיים מוקפת גפנים, שתי מסעדות, ספא וגנים יפים.

מלון פינגוימן צ'יאנג מאי – Pingviman Hotel

אתר נופש רחב הידיים פינגוימן, הפרוש על צלע הגבעה התלולה המיוערת של העמק בצורת פרסה במרחק שעה מצ'אנג מאי, מציע וילות מפוארות, חדרים מרווחים וכיפות כוכבים חמודות, עם שפע של מתקנים, מסעדה נהדרת, נופים פנטסטיים ומערת מדיטציה ישרה מתוך סרט פנטזיה

לה מרידיאן צ'יאנג מאי – Le Méridien

לה מרידיאן הוא אחד מהמלונות בציאנג מאי האלגנטיים ביותר, אורבני בסגנון אירופאי במרכז עם נגיעות אסייתיות, ממש ליד שוק הלילה רחב הידיים של העיר. החדרים הגונים, לבריכת השחייה יש נופים פנטסטיים של דוי סותפ, ומסעדת Favola מגישה מטבח איטלקי [1] מעולה ובמחיר טוב.

אתר נופש ארבעת העונות צ'יאנג מאי – Four Seasons Resort

מקום מפלט מדהים ארבעת העונות בסגנון לאנה צפון תאילנדי, ממוקם בתוך גן שופע זרוע בריכות חבצלות. עם אירוח נפלא, שתי בריכות, שתי מסעדות, פעילויות מסקרנות באתר והזדמנויות לחקור את האזור הכפרי, האורחים יכולים לבחור לוותר לחלוטין על ביקור בעיר.
מלונות 5 כוכבים בצ'אנג מאי תאילנד

ראצ'מנקה – Rachamankha Boutique Hotel

ה-ראצ'מנקה הוא אחד המלונות המעוצבים והחינניים ביותר בצ'אנג מאי: אקסטרווגנזת בוטיק בת 25 חדרים מרוהטת בעתיקות שנראית ומרגישה כמו מלון מורשת, אבל היא למעשה מקום מפלט גן מודרני מאוד, שליו במיוחד עבור זוגות המחפשים פרטיות בסביבה מסוגננת.

כפר תמרינדי – Tamarind Village

הקסם נראה לכל באתר נופש תאילנדי מבודד בתוך מרכז העיר בכפר תמרהינד, מלון בוטיק שליו ורומנטי החוגג את מורשת לאנה המקומית. זה בין המלונות הרומנטיים ביותר בעיר העתיקה, והמסעדה התאילנדית שלו היא יעד מוביל בפני עצמו.

רואן קום אין – Ruen Come In

Ruen Come In מציע אירוח תאילנדי מסורתי בבית משפחתי עץ בסגנון לאנה וחדרים קונבנציונליים יותר עם נגיעות תאילנדיות בשני בניינים חדשים, כולם ממוקמים במתחם מוצל מצפון לעיר העתיקה. יוגה, בריכה קטנה ואוכל צפון תאילנדי נהדר ומסורתי משלימים את התמונה.

אתר הנופש וורנדה היי צ'יאנג מאי – Veranda High Resort 

אתר נופש המרפסת הגבוהה צ'אנג מאי, שוכן בעמק מיוער בצפיפות, נמצא בעולם משלו. חדרים נוחים עם מרפסות בבניינים בסגנון דירות משולבים היטב בגינה מעוצבת להפליא עם שתי בריכות ומתקנים נהדרים ידידותיים למשפחות. הוא מהווה מקום מפלט יוקרתי מההמולה בעיר.

וילה מהבירום – Villa Mahabhirom

וילה מהבירום – תאילנדית ל- "וילה של הנאה גדולה" – היא אכן תענוג למטיילים חובבי בוטיק המחפשים סגנון ונוחות גבוהים. ארץ הפלאות העתיקה-שיקית מתהדרת ב-14 בתים משוחזרים בני מאה שנה שהפכו לווילות ממרכז תאילנד ובמתווה מבוך מלא בגני זן ויצירות אמנות.

אקירה מנור צ'יאנג מאי – akyra Manor

אחוזת אקירה היא מלון הבוטיק האופנתי ביותר של צ'יאנג מאי, שמפתה מבקרים ומקומיים כאחד עם הבריכה והבר האופנתי שלו על הגג, המסעדה השוקקת והמיקום העליון ברחוב נימנהמין. מיצבי אמנות, ספות מעוקלות ותאורה מעוצבת מגלמים שיק צ'אנג מאי עכשווי

הדארה דבי צ'אנג מאי – The Dhara Dhevi Hotel

זהו אחד ממלונות היוקרה הוותיקים ביותר בצ'יאנג מאי ואחד היפים ביותר שלו, עם מבנים דמויי ארמון עתיקים, ספא נפלא ו-69 וילות מעץ טיק הממוקמות בין 60 דונם של גנים ריחניים ומלאי פרחים בפאתי העיר.
מלונות בצ'אנג מאי

יו צ'אנג מאי 

ה-U צ'אנג מאי עומד במיקומו בלב העיר העתיקה, כמו גם הצוות הידידותי והיעיל שלו להפליא. המתקנים פשוטים והחדרים קטנים, אבל בהתחשב בכך שרוב הצאנג מאי אטרקציות ההיסטוריים נמצאים במרחק הליכה, ושאופניים חופשיים לאורחים, זו בחירה לא רעה.

מלון שנגרי-לה, צ'אנג מאי – Shangri-La

Shangri-La הוא מלון עירוני רחב ידיים, בסגנון ישן, ידידותי למשפחות עם מתקנים מצוינים וחדרים חכמים בגודל הגון. כולל את הבריכה הגדולה ביותר בעיר, ספא אטרקטיבי ומספר אפשרויות אכילה נהדרות, נכס זה בסגנון אתר נופש הוא בחירה מצוינת, אם כי מעט קונבנציונלית, יוקרתית.

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן