מלון אנגסנה לגונה פוקט

אם אתם מחפשים את המלון הטוב ביותר בלגונת פוקט, אל תחפשו רחוק מאנגסנה לגונה פוקט. אתר נופש רחב ידיים על חוף הים השוכן על לגונה במיקום מעולה באזור באנג טאו בפוקט.

לגונה פוקט

בצפון מערב האי, רק 20 דקות משדה התעופה. אנגסנה לגונה פוקט היא חלק מלגונת פוקט המשתרעת על פני 1000 דונם של פארק. בלגונה פוקט יש 8 מלונות, מסעדות וברים רבים, מועדון גולף ובתי מגורים. עם כל האפשרויות הללו קשה למצוא את המלון הטוב ביותר בלגונה פוקט במהלך חופשה שלווה בתאילנד אבל אנחנו חושבים שמצאנו אותו!
אנגסנה-לגונה-פוקט

אנגסנה לגונה פוקט ממוקם על חוף Bang Tao, אחד מהחופים הגדולים בפוקט במרחק של 3 ק"מ. באנג טאו הוא מפרץ מדהים עם עצי דקל עם חולות רחבים, ים כחול צלול ושקיעות מדהימות.

המלון נמצא במיקום מושלם על החוף. Xana Beach Club שהוא חלק מהלגונה של אנגסנה הוא המקום האידיאלי לצפות בשקיעה. עם זאת, אם אתם מחפשים משהו אחר, בסמוך למלון תמצאו הרבה ברים קטנים ומסורתיים על החוף.

במרחק נסיעה קצרה באוטובוס הסעות נמצא כפר התעלה עם כמה חנויות, בית מרקחת ומסעדות. לאנגסנה לגונה יש שירות אוטובוס סדיר שייקח אתכם לכאן.

קצת יותר משם (10 דקות בטוק טוק) נמצאת העיירה צ'רנג טאליי שבה נמצאת שדרת הסירות הפופולרית. כאן תמצאו ברים ומסעדות רבים אחרים, בתי קפה, חנויות, ספא וסופרמרקטים גדולים יותר. קרא את המדריך שלנו על 12 מסעדות מדהימות בלגונה פוקט.

מתקנים

אנגסנה לגונה פוקט הוא אחד מ10 מלונות היוקרה בפוקט המובילים. הסיבה העיקרית שאנו מאמינים כי אנגסנה פוקט הוא המלון הטוב ביותר בלגונה פוקט היא המתקנים. הם פשוט מדהימים. להלן סקירה קצרה:

בריכת שחיה

לא רק בריכה אחת. ישנה בריכה אחת ארוכה, כמו נהר, המתפתלת סביב אתר הנופש. תוכלו למצוא מיטות שיזוף על גדות הנהר, כלומר תוכלו לגשת לבריכה באזור הקרוב ביותר לחדר שלכם. או לבר! יש גם בריכה מסוג חוף עם רצפה חולית, רשתות כדורעף ושערים ליד בר הבריכה. ב-Xana Beach Club יש גם בריכה יפה עם נוף לים.
אנגסנה-לגונה-פוקט תאילנד

מועדון ילדים

אנחנו אוהבים את הילדים שלנו מאוד אבל גם אוהבים במרחק של שעתיים מהם! מועדון הילדים ב-אנגסנה לגונה פוקט מדהים. יש מגרש משחקים ענק עם מגלשות, שלמות טיפוס, נדנדות וכו'.

בנוסף לכך, תמצאו אזור אומנויות ומלאכות יד מהנות. משחקים ומועדונים לילדים, ערבי סרטים ופלייסטשיינים וטלוויזיות. אתה יכול להשאיר אותם שם בפיקוח הצוות, הם יתקשרו אליך אם יהיו בעיות. ילדים שמחים ואמא ואבא שמחים!

אנגסנה פוקט ספא

בתור אחד מ"מלונות 5 הכוכבים" הטובים ביותר בפוקט, הוא מציע למבקרים ספא מדהים. יש להם תפריט נרחב לבחירה, חדרי הטיפול כל כך רגועים ומרגיעים והמעסות בעלות ידע רב על כל טיפול.

ספורט מים

אנגסנה לגונה פוקט בנויה סביב לגונה [1] כך שישנן פעילויות מים רבות הן כאן והן על החוף. אתה יכול ליהנות משיט קיאקים ומצד שני להנות גם מגלישה וסירות משוטים שכל המשפחה יכולה לצאת איתן ביחד..

במזג אוויר טוב הם מציעים גם ארוחות סופגניות שבהן אתה יושב בסירת סופגניות ומישהו מבשל לך מנגל. פעילות מיוחדת באמת.

חדר סוויטת בריכה

החדרים האלה עוצרי נשימה. יש להם אזור מגורים ענק עם שולחן אוכל, ספות וטלוויזיה. מטבח גדול יותר מכל בית רגיל עם כל מכשירי החשמל – תנור, מקרר, מיקרוגל, סירים ומחבתות, כלי אוכל וסכו"ם וחשוב מכל – מכונת אספרסו!
אנגסנה-לגונה

2 חדרי השינה צמודים. בחדר השינה הראשי יש אמבטיה מרשימה מאוד, ענקית. חדר השינה השני כולל מיטות נפרדות וחדר רחצה ענק. גולת הכותרת של החדר היא כמובן המרפסת בריכת השחייה עם האינסוף עם נוף מרשים ללגונה. במרפסת יש גם מיטות שיזוף וריהוט חוץ עם דלתות דו-קיפולות לחלל מגורים פנימי/חיצוני. גן העדן!

סוויטה עם נוף ללגונה

כפי שהשם מרמז לסוויטה עם 2 חדרי שינה עם נוף ללגונה באנגסנה לגונה פוקט יש נוף מדהים של הלגונה. עם אזור מגורים, מרפסת ומטבח עם שולחן אוכל. חדרי השינה גדולים ושניהם צמודים עם מרפסות משלהם, חדר בגודל מושלם למשפחה בת 4 נפשות. הריהוט המסורתי עם עיצוב עץ והרבה מראות עוצר נשימה.

מסעדות אנגסנה פוקט

לאנגסנה פוקט יש 8 אפשרויות לסעודה/ברים לבחירה, כולל בר הבריכה ומועדון החוף. החל מתאילנדים, איטלקיים ומערביים ועד לברי בריכה נינוחים. בארוחת הצהריים, הם מציעים מגוון מנות תאילנדיות, שמומלץ מאוד בדג הצצה. זהו מאכל פוקט מסורתי של דג מבושל בקרום מלח.

הקפד לנסות את 'ארוחת הבוקר הגדולה' בוקר אחד בזאנה, מגוון רחב של צלחות משפחתיות שהיו ענקיות! סטייק וביצים, חביתה ומעין שקשוקה. לא תצטרכו ארוחת צהריים אחרי זה.

ארוחת הבוקר של אנגסנה פוקט מוגשת ב-זירת מסחר. המבחר עצום! שפע פירות, דגנים, פנקייקים, לחמים, מאפים ועוגות, אוכל תאילנדי, ארוחת בוקר חמה ותחנת ביצים. אתה תהיה מפונק לחלוטין לבחירה. הצוות נפלא לזכור את הזמנות הקפה שלך ומגיע עם שתייה חמה ומיץ זמן לא רב אחרי שנכנסת. תיהנו מישיבה במרפסת המשקיפה על הלגונה, התחלה מושלמת של היום.

הצוות באנגסנה לגונה פוקט

הצוות במלון זה נפלא. הם לא יכולים לעשות מספיק בשבילך ושום דבר הוא יותר מדי צרות. צוות הקבלה בקיא ועוזר מאוד על האזור המקומי ויארגן עבורכם מוניות או תחבורה. צוות השירות במסעדות זוכר את שמכם והזמנות משקאות. כולם יוצאים מגדרם כדי לוודא שתהיה לך שהות בלתי נשכחת באמת.
אנגסנה-לגונה תאילנד
סביב פוקט

לפוקט יש כל כך הרבה פעילויות לעשות, הבעיה היא להתאים את כולם! החל ממקלטי פילים, מקדשים, בודהה הגדול, נהיגה בטרקטורונים, מיני גולף, פארקי מים. בפוקט יש הכל! לעוד מידע בנוגע לפעילויות בפוקט, תבדקו את האטרקציות שאסור לפספס למטייל בפוקט כאן.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן