תכנון ירח דבש לתאילנד

כך תחגגו חופשת ירח דבש רומנטית מהחלומות! אכלו בבנגקוק כמו מקומיים, בקרו במקדש דוי סוטפ והתיידדו עם פילים בשמורת פטרה. צפו בחיות בר ותיהנו משיט בסירה בקאווסק, ואז סיימו בפוקט, שם מחכים מערות ים מדהימות, מים טרופיים וחופים אינסופיים. התארגנו לפני בעזרת רשימת אריזה לתאילנד וארזו את כל מה שתזדקקו לו במהלך הטיול שלכם.

תוכנית ירח הדבש (10 ימים)

יום 1: הגעה לבנגקוק

מלווה יפגוש אתכם בגשר המטוס וילווה אתכם לדלפק ההגירה ללא המתנה. פגשו את הנהג שלכם, שיסיע אתכם למלון, ואז בלו את שארית היום ברוגע והתמקמות.

יום 2: בנגקוק – הארמון הגדול ו-Wat Po – סיור אוכל בחצות

פגשו את המדריך שלכם בבוקר וצאו ליום שלם רק שלכם. מתחילים בארמון הגדול, הארמון המלכותי המרשים והחשוב ביותר בתאילנד. סיירו במתחם וראו ארמונות המשמשים לאירועים שונים – ארמון הלוויה, ארמון הקבלה, אולם הכס והבית הארחה המלכותי. תוכלו גם לראות את פסל בודהה המסתורי מאזמרגד , התמונה הנערצת ביותר של בודהה בתאילנד.

המשיכו לוואט פו, אחד המקדשים העתיקים ביותר בבנגקוק, כדי לראות את פסל הבודהה הענק השוכב. המקדש הוא גם בית הספר המקורי לעיסוי תאילנדי מסורתי. לבוש מתאים נדרש לביקור במקדש וניתן לשכור אותו במקום. חזרה למלון לארוחת צהריים ואחר צהריים חופשי.

בנגקוק ידועה כעיר שלא מפסיקה לאכול, אז אנו ממליצים לכם ללכת למקומות פופולריים (ולא כל כך ידועים) לאכול. שייט ברחובות העיר ברכיבת 3 הגלגלים האייקונית של העיר, הטוק-טוק, ובילה את הלילה בדגימת מגוון תפריטים, כולל האוכל הצפון מזרחי התאילנדי האהוב על המקום [1], פאד תאי וחטיפי רחוב.

בין האכילה, בקרו בנקודות ציון היסטוריות ובמקדשים לתצפית לילית על העיר העמוסה. סיימו את הסיור עד חצות, ואז חזרו למלון שלכם למנוחה שהרווחתם היטב.

בנגקוק - הארמון הגדול

יום 3: בנגקוק – טיסה לצ'אנג מאי – שקיעה בדוי סוטפ

התחלה מוקדמת של היום עם טיסה מוקדמת לצ'אנג מאי. מגיעים לצ'אנג מאי והעברה למלון. תוכלו ליהנות מטיולי ג'יפים בצ'אנג מאי לאחר מנוחה.

תיהנו מכמה שעות של זמן פנוי, ואז פגשו את הנהג שלכם בשעות אחר הצהריים המוקדמות לטיול ל-Wat Prathat Doi Suthep, המקדש הקדוש ביותר של צפון תאילנד. תיהנו מסיור מודרך במקדש, כולל הצ'די המרשים, כדי לראות את השטח ואת ציורי הקיר המורכבים.

יום 4: צ'אנג מאי – חוות הפילים פאטרה

היום הרביעי של הירח דבש בתאילנד תהנו מיום שלם בחוץ, אז ארזו את הדברים החיוניים. התחילו את היום באיסוף מוקדם, ואז עברו לחוות הפילים פטרה. התחילו את הביקור בהיסטוריה קצרה של פילים בתאילנד, ואז החליפו לתלבושת שאושרה על ידי צוות החווה וצאו לפגוש את העדר.

הבוקר כולל למידה על ניהול חוות פילים ותכנית הגידול האחראי. אתם תוכלו ללמוד איך להתקרב ולקיים אינטראקציה עם הפילים, להתבונן בהתנהגותם ולטפל בהם. עזרה בהאכלת הבוקר לושחק עם התינוקות החדשים, שאין דומה לאהבתם לשובבות.

לאחר מכן, תרגלו עלייה על הפיל, כמו גם פקודות בסיסיות, לפני שאתם יוצאים לטיול של שעתיים על גבו של הפיל שהוקצה לכם. לאחר מכן תוכלו לצאת אל מפל מים מרענן לארוחת צהריים לפיקניק, ואז ללכת לשחות עם החיות.

יום 5: צ'אנג מאי – אוהב בישול צ'אנג מאי

אתם יכולים להתחיל את היום עם איסוף בוקר מהמלון, ואז לעבור לבית הספר הקולינרי של צ'יאנג מאי לשיעור בישול של חצי יום. התחילו בטיול לשוק המקומי כדי לאסוף מרכיבים אותנטיים, ואז בקרו בגן האורגני לפני המעבר לחלק הבישול של הכיתה. ככה כבר נגמר לו היום החמישי של הירח דבש בתאילנד.

צ'אנג מאי

יום 6: צ'אנג מאי – טיסה לפוקט

תיהנו מבוקר חופשי, ואז סעו לשדה התעופה לטיסה שלכם לפוקט. עם ההגעה תוכלו למצוא נהג וללכת למלון.

יום 7: פוקט – קאו סוק

התחלה מוקדמת ליום שלם שלכם. התחנה הראשונה שלכם צריכה להיות גשר Sarasin וביקור באתר ההנצחה לצונאמי. מכאן תוכלו להמשיך למקדש מערת הקופים ולחוות הפילים  Khaosok לביקור קצר עם החיות. אתם יכולים לקחת הפסקה לארוחת צהריים ב-Khaosok, ואז לצאת להרפתקה של שיט בקאנו במורד הנהר כדי לראות חיות בר וצוקי אבן גיר מדהימים.

יום 8: קאו סוק – גילוי הג'ונגל של קאווסק

ביום זה תוכלו לטייל דרך הג'ונגל בפארק הלאומי קאוסוק, מקום מפלט ביבשת החבוי מהמוני החוף. תוכלו לראות בהליכה זו צמחים מדהימים, פרחים, פרפרים, בעלי חיים וחיות בר אחרות. זה יספק לך חופשה בלתי נשכחת בתאילנד. עשו את דרככם אל אגם צ'או לאן, הגיעו למזח, ואז עלו על סירת לונג טייל מסורתית וצאו לשייט במימי הטורקיז של האגם.

יום 9: קאו סוק – פוקט

עוד בוקר מוקדם, ואחריו טיול בסירה ארוכת זנב לנסיעה קצרה על פני הג'ונגל של 500 אגם ראי להרפתקה של רפסודות במבוק. ראו חיות בר מרהיבות, ואז עלו שוב על הסירה למערת Pakarang (מערת האלמוגים). הזקיפים הפנימיים מעוצבים כמו אלמוגים, מה שנותן למערה את שמה. המערה פתוחה ונגישה, אך יש להיזהר עקב הרצפה החלקלקה.

הקדישו חצי שעה לחקר המערה, ואז חזרו לבקתה הצפה לארוחת צהריים. אחר הצהריים צאו בסירה ארוכת זנב לאגם צ'או-לאן לסיור נופי באזור.

יום 10 פוקט - יציאה

יום 10: פוקט – יציאה

לאחר ארוחת הבוקר, תהנו מהיום החופשי האחרון שלכם לפני החזרה לשדה התעופה.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן