בריכת האמרלד ביער טונג טאו בקראבי

פארק הטבע יער תונג תאו

אם אתה אחד שמעדיף סביבה מרגיעה, אז פארק הטבע Thong Thao Forest הוא פרק אחד שכדאי לך לשקול להוסיף לטיולים וההרפתקאות של חייך. זוהי אטרקציה טבעית פופולרית למגלים את תאילנד, פלא ציורי מפואר, שמשך אליו תיירים מכל עבר. המקום הזה הוא לדאוג לרצונותיהם של אנשים שאוהבים טבע. אז אם אתם מחפשים לקחת הפסקה קצרה מהחופים והאיים בזמן ביקור בקראבי, אז זה ההימור הטוב ביותר שלכם.

רגעי השיא של Thung Teao

מקום מושלם לתיירות אקולוגית

מה שהופך את הפארק הזה ליעד תיירותי שלא כמו השאר הוא הפשטות והיופי המולד שלו. ברגע שתיכנסו לפארק הטבעי הזה, יקבלו את פניכם שילוב מרהיב של צבעים. יש עצים ארוכים מאוד שאם מסתכלים למעלה לשמיים, נראה שהם מנתקים את הפארק הזה משאר העולם. מה שיש למבקרים הוא כדור סגור של צבעי אזמרגד וכחול קריסטל לטרוף.

גם אם זו פעם ראשונה שמבקרים או חוזרים שוב  התיירים מרגישים כאחד שהם הועברו לממלכה אחרת. דבר נוסף שהופך את פארק הטבע יער ת'ונג טאו הוא האופן שבו מבקרים יכולים לקפוץ מצוק אבן גיר אחד למשנהו. צוקי אבן גיר לבנים אלו מנוגדים בצורה מושלמת לחורשות הירוקות של היער הצפוף.

דבר אחד אתה צריך להעריץ במקום הזה נובע מהאופן שבו בעלי חיים וצמחים שונים מתערבבים ומתמזגים בפארק הטבעי הזה. בעוד כאן, אתר פופולרי אחד שחובה לבקר בו ואתר לזלול בו הוא לגונת הקריסטל של Thung Teao. הוא קיבל את שמו בגלל השפעות הקריסטל שהמים מייצרים. זוהי נקודת שחייה פנטסטית והנקודה האקולוגית היפה הזו היא לב ליבו של הפארק.

ייתכן שתרצה לקרוא את המדריך שלנו על מלונות היוקרה הטובים ביותר בקו סאמוי כאן.

אמרלד-בריכת-קראבי-ביער-תה-פארק הטבעי

בריכת אמרלד קראבי

הידועה גם בשם (Sa Morakot), בריכת האמרלד בקראבי היא גם אטרקציה ייחודית בפארק הטבעי של יער Thung Teao. הוא ממוקם באזור Khao Pra-Bang Kram. עם שביל טבע באורך 2.7 קילומטרים ובריכת בדולח, המקום הזה הוא ביתם של כמה חיות ומיני צמחים אקזוטיים כמו הציפור Pitta Gurney אשר במשך זמן מה אנשים האמינו שהיא נכחדה.

ישנה גבעת אבן גיר הנפתחת לבריכת אמרלד מדהימה עם מי אמרלד חמים וצלולים שהם מעולים לשחייה. ככל שריכת קריסטל האזמרגד היא גולת הכותרת של הפארק הזה, יש גם מפל לחקור.

בריכה זו היא נקודת תיירות אקולוגית מדהימה המוקפת ביער טרופי עם תערובת מדהימה של צבעי תרשיש. זה מושלם לצפייה בציפורים.

מעיינות חמים של קראבי – יום ספא מושלם בצבע אמרלד

המעיינות החמים כאן זורמים מחדר וולקני תת-קרקעי אשר נשפך ויוצר מפל זורם אל הנחל וכמה 'אמבטיות' טבעיות בסלע. טמפרטורת המים הינה בערך 35-42 מעלות צלזיוס שהן טמפרטורות מושלמות למנוחה.

למלחים המינרליים במעיינות החמים יש תכונות טיפוליות [1]. אמבטיות הג'קוזי האלה שמעליהן מי המעיינות התרמיים פשוט מושלמים. כשהקהל מתפנה, זה הזמן הטוב ביותר להירגע ביום ספא הזה… הלידה ההידרותרפית הזו היא אושר טהור, אני מבטיחה לך.

יריית פרידה: טפלו בפארק בזהירות

מכיוון שפארק הטבע יער תונג טאו הוא אחד מיערות הגשם הטרופיים הבודדים שעדיין שלמים בדרום תאילנד, אחד הדברים ששומרי הפארק מבקשים מהמבקרים הוא להתייחס למקום הזה בכבוד. המטרה העיקרית של הבקשה היא לסייע בשימור יופיו של הפארק.
אמרלד-בריכה-קראבי-ביער התה-פארק הטבעי תאילנד

לכן, בזמן שאתה כאן, אל תזרוק את האשפה שלך לכל מקום או תנסה לקטוף את הצמחים או חלילה לפגוע בבעלי החיים והציפורים בסביבתם הטבעית. זהו אזור ללא ציד. תן לסוג הצילום היחיד שאתה תעשה לעשות עם המצלמה שלך. אחרת, תהנו מהעיניים שלכם בפנינת הטבע הנדירה הזו.

אתה גם אוהב לקרוא את המדריך שלנו על הפארק הלאומי קאו סוק כאן.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן