אטרקציות מומלצות בחוף רייליי

שנה אחר שנה, מטיילים מכל העולם הולכים לחוף רייליי כדי לראות את צוקי אבן הגיר המלכותיים מתנשאים מעל הים. Railay Beach הוא חצי אי קטן השוכן בין חוף או נאנג לעיר המרכז קראבי. זה המקום המושלם לעשות קצת טיפוס צוקים, לצאת למים, או פשוט להירגע במערב Railay Beach היפהפה למשך כמה ימים. עיין במדריך שלנו לכל האטרקציות המומלצות בחוף רייליי:

מזרח מול מערב, ריליי ביץ' תאילנד

חוף רכבת מזרח

כשנכנסנו לנמל המעבורת הופתענו ממה שראינו. שפע של מלונות, אתרי נופש ומסעדות נצפו אך למרבה הצער, לא ראינו חוף אחד שניתן לשחות בו באופק!

מזרח רייליי מלא במנגרובים ואינו יפה מדי בשפל. זהו הצד "הזול" יותר של רייליי שהוא מקום נהדר אם אתה בתקציב. החלק הטוב הוא שזה עדיין רק 5 דקות הליכה מהירה ממערב-Railay Beach.

מערב רייליי ביץ'

עכשיו זה אותו חוף מהתמונות באינסטה שבשבילו באתם לכאן! מערב Railay Beach עמוס כל הזמן בשחיינים וזורם בסירות ארוכות. עם זאת, הרצועה הארוכה של החול הזהוב מותירה הרבה מקום לכולם ליהנות. צוקי אבן הגיר המדהימים משמשים כתפאורה, ויוצרים את אחד החופים היפים ביותר שראינו אי פעם!

חוף רכבת מזרח

מאחורי Railay Beach, תמצאו את רחוב ההליכה המפורסם, המכיל מזכרות, אוכל ושפע של ברים על החוף. יש כמה מלונות ממש על החוף ב-מערב Railay Beach, אבל צפו לשלם קצת יותר ממה שהייתם משלמים ב-מזרח Railay או בכל מקום בפנים הארץ.

גם אם אינכם מתארחים על החוף הראשי עדיין תוכלו לאכול ארוחה באחת ממסעדות המלון או אפילו לשכור קיאקים מאחת החנויות. בקרוב נסביר עוד מהדברים הטובים ביותר לעשות בריילי ביץ'!

אטרקציות בחוף רייליי

עלות: פריטים כמו מים, בירה וחטיפים יקרים מעט יותר מאשר ביבשת. זה בגלל שכל האספקה מגיעה לרייליי ביץ' בסירה! העסקאות הטובות ביותר שמצאנו היו במיני קיוסקים קטנים ליד הנמל במזרח רייליי.

גאות ושפל: בדוק שוב את הגאות והשפל לטיול שלך! כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בריילי ביץ' (טיולים רגליים, שייט קיאקים וכו'…) צריכים להיעשות בשיא או בשפל [1].

כנופיות קופים: סוד אחד שאולי לא ידעתם הוא שקופים ממש מנהלים את רייליי ביץ' תאילנד! יש משפחות גדולות שמסתובבות יחד באזור. נתקלנו בעשרות מהם מטפסים על העצים מדי יום. אל תתקרבו יותר מדי בזמן צילום תמונות ואל תאכילו את הקופים.

שמח הכל:תוך כדי הליכה ברחוב ההליכה תראו שלטים לפיצה "שמחה", שייקים ועוד. ובכן, רק לידיעתכם זו מילת קוד לפטריות פסיכדליות! ברור, הימנעו מפריטים אלה אם אתם לא מחפשים להיות כל כך שמח ביום במהלך החופשה בתאילנד .

פירות ים נהדרים: למרות שיש כמה אפשרויות משמחות, אל תדאג! יש גם שפע של אוכל טעים ברחוב רייליי. נהנינו במיוחד ממנות פירות הים כמו דג טרי שנתפס על הגריל.

הליכה בלבד: כל הרחובות בריליי הם הליכה בלבד, כך שלא תצטרכו אופנוע או משהו כדי להתנייד. זו תהיה הפסקה נעימה מכלי הרכב שתראו מתפוצצים ברחבי ערי חוף ואיים אחרים של תאילנד.

אטרקציות בחוף רייליי

 

שייט קיאקים למערת Phra Nang: שכרו קיאק מחוף West Railay ועקפו את הפינה השמאלית של הצוקים. שם תמצאו חוף מהמם ואת מערת Phra Nang האפית. אתה יכול אפילו להחנות את הקיאק שלך ולשחות דרך המערה כשהסלעים תלויים מעליך!

הרפתקאות לחוף טונסאי: הזכרנו זאת בעבר במדריך הטיולים של רייליי ביץ' שלנו, אבל זה חובה! צא להליכה או טיול קצר לטונסאי ממערב רייליי יום אחד כדי לקבל פרספקטיבה אחרת של האזור.

ללמוד לטפס על צוקים: Railay Beach תאילנד מפורסמת בטיפוס הסלעים שלה. אנשים למעשה נוסעים מכל העולם כדי לחוות את זה. קחו קורס למתחילים כדי לטעום ממה שהמקצוענים באים לכאן לעשות על הצוקים האדירים של רייליי.

טיול בסירה וחוף קו פודה: מחוף  מערב Railay תוכלו לראות קבוצה של איים מלכותיים מרחוק. צא לסיור של חצי יום או שלם של 4 איים בסירה עם עצירות בחוף קו פאדה והאיים שמסביב שהם חלק מפארק לאומי.

טיול רגלי לנקודת התצפית של רייליי: בשביל ממזרח רייליי לחוף מערת Phra Nang יש טיול קצר לנקודת תצפית מהממת. רק שימו לב שהטיול הוא מאוד מאוד תלול. למעשה תצטרך להשתמש בחבלים כדי לקום. אל תיקח את זה על עצמך אלא אם כן נוח לך ב-100% בשבילים פראיים כמו זה.

צפייה בשקיעה בחוף מערב רייליי: אחרי יום של הרפתקאות, אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בריליי ביץ' הוא לשתות בירה או קוקטייל קרים כקרח ולראות את הצבעים משתנים בשמים מעל לצוקי רייליי העצומים.

אולי תרצו לקרוא את המדריך שלנו על אטרקציות בפוקט כאן.

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן