מלונות 5 כוכבים בקאו לק

כשזה מגיע לנסיעות יוקרה, קאו לאק מציעה כמה מהמלונות הטובים בעולם ברמת 5 כוכבים. בין אם אתם מחפשים מקום מפלט מבודד או אתר נופש תוסס, מלונות 5 כוכבים בקאו לק בטוח יעלו על הציפיות שלכם. עם חופים מדהימים, יערות שופעים ונופים טבעיים עוצרי נשימה, קאו לאק הוא היעד המושלם עבור אלה המחפשים מפלט מפואר.

ממתקנים מהשורה הראשונה ועד שירותים ללא דופי, מלונות אלו בקאו לק הם התגלמות של שפע ונוחות. בואו נסתכל מקרוב על כמה ממלונות 5 הכוכבים הטובים ביותר בקאו לאק ומה הופך אותם ליוצאי דופן באמת.

רשימת מלונות 5 כוכבים בקאו לק מומלצים

JW מריוט קאו לאק ריזורט סוויטות

מלון בדירוג 5 כוכבים באי קאו לאק / חוף קוק קאק, הממוקם על חוף קוק קאק. במרחק 9 ק"מ מהפארק הלאומי לאק לאם רו ו- 70 ק"מ מנמל התעופה הבנלאומי פוקט.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

הסרוג'ין

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קאו לאק / חוף לאם פקרנג / פנג נגה, הממוקם במרחק של 6 ק״מ ממפל סאי רונג ו- 22 ק"מ ממסלול הגולף הימי          טובלמו.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון חוף עדן

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קאו לאק / חוף קאו לאק / תאי מואנג, הממוקם במרחק של 70 ק״מ מנמל התעופה וממש על החוף הלבן של היפייפה של הים האנדמי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

וילות אנדה מאני

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קאו לאק / חוף קאן לאק /  פאנג נגה, הממוקם במרחק של 4 ק״מ מהפארק הלאומי לאם רו ורק 2 ק"מ מחוף מבודד המדהים ביופיו.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

אתר נופש דווסאם

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קאו לאק / חוף קאן לאק /  פאנג נגה, הממוקם על 3 דונם של גן עדן טרופי עם מטעי קוקוס יפים סמוך לחוף קאו לאק על הים האדנמי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

אתר נופש רמדה

מלון בדירוג 5  כוכבים באזור קאו לאק / חוף באנג ניאנג / טקופה, הממוקם על חוף השליו לצד הים האנדמי, במרחק ק"מ אחד משוק בנג ניאנג ומוזיאון הצונאמי הבינלאומי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

JW מריוט קאו לאק ריזורט סוויטות – JW Marriott Khao Lak Resort & Spa

מקום האירוח JW מריוט קאו לאק ריזורט סוויטות ממוקם בקאו לאק, 600 מטרים מחוף Khuk Khak, ומציע יחידות אירוח עם אופניים ללא תשלום, חניה פרטית ללא תשלום, בריכת שחייה חיצונית ומרכז כושר. מקום האירוח מציע מגוון מתקני ספורט מים ואזור חוף פרטי, כמו גם גינה וטרקלין משותף. למלון יש מרפסת ונוף לעיר, והאורחים יכולים ליהנות מארוחה במסעדה או ממשקה בבר.

זהו אחד המלונות הטובים ביותר בקאו לק אשר מספק לאורחים חדרים ממוזגים הכוללים שולחן עבודה, מכונת קפה, מקרר, מיני בר, כספת, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מרפסת וחדר רחצה פרטי עם מקלחת.

 JW מריוט קאו לאק ריזורט סוויטות כולל יחידות מסוימות עם נוף לבריכה, וכל חדר מצויד בקומקום. כל היחידות כוללות ארון בגדים. ניתן ליהנות ממזנון, ארוחת בוקר קונטיננטלית או אמריקאית במקום האירוח.

המלון מציע אירוח ברמה של 5 כוכבים עם ג'קוזי ומגרש משחקים לילדים. תוכלו לשחק ביליארד, טניס שולחן והטלת חצים במלון, בנוסף ךהאזור פופולרי לשיט בקאנו ולרכיבה על אופניים. האורחים יכולים ליהנות ממשחק סקווש וטניס, או לנצל את מרכז העסקים. הצוות בדלפק הקבלה דובר אנגלית ותאילנדית כאחד, יכול לעזור לכם לתכנן את שהותכם.

אנדרטת הצונאמי – Rue Tor 813 נמצאת במרחק של 7.2 ק"מ ממקום האירוח, ואילו מפל סאירונג נמצא במרחק של 18 ק"מ משם. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה הבינלאומי של פוקט, שנמצא במרחק של 79 ק"מ מהמלון, ומקום האירוח מציע שירות הסעות בתשלום מ/אל נמל התעופה.

וילות אנדה מאני חאולק מול החוף

הסרוג'ין -SHA Extra Plus – The Sarojin

ממוקם ב-קאו לאק, הסרוג'ין -SHA Extra Plus מציע סביבה טרופית שופעת עם גישה ישירה לאזור חוף מבודד. הוא מוקף בפארקים לאומיים וביערות גשם, ומציע מפלט טרופי במרחק של שעה נסיעה ברכב מפוקט. החדרים במלון The הסרוג'ין -SHA Extra Plus ממוקמים בתוך גנים מעוצבים של פרחים מקומיים ופירות אקזוטיים. כל חדר מצויד ברמקול בלוטות וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. אחר הצהריים ניתן לבלות בעצלן בביתן החיצוני בסגנון תאילנדי תוך כדי הנאה מקפה מהמיני בר.

אתר נופש מפואר זה נמצא במרחק של פחות משעה אחת בסירה מנקודות הצלילה המפורסמות באיי סימילאן וסורין, הזמינות בין נובמבר לאפריל. מערות גיר טבעיות מרהיבות ולגונות במפרץ פאנג נגה נמצאות במרחק של 40 דקות בסירה בלבד משם. ניתן ליהנות מטיפולי עיסוי מרגיעים בספא של סרוג'ין או ליד הבריכה החיצונית.כל יום הוא חוויה בסרוגין – SHA Extra Plus, שם הצוות יכול לארגן בקלות שיעורי בישול תאילנדי [1] או לשכור סירות פרטיות לביקור באיים סמוכים.

מסעדת פיקוס מגישה מאכלים בינלאומיים מודרניים, בעוד שמסעדת הקצה מגישה מאכלי ים טריים ליד החוף. ניתן ליהנות ממבחר רחב של יינות ב-בר היין והמרתף. האורחים יכולים גם לבקש סלי פיקניק גורמה ליום בחוץ או ארוחת ערב רומנטית לאור נרות ליד המפלים.

מלון חוף עדן קאולאק ריזורט וספא אוסף לופסן – SHA Extra Plus – Eden Beach

מלון עדן ביץ' קאולאק ריזורט וספא מלון אוסף לופסן – SHA Extra Plus ממוקם על חוף חול לבן של קאו לאק, ומציע מגוון מקומות אירוח עם נוף מדהים לים אנדמן. האורחים יכולים ליהנות ממגוון רחב של מתקנים לרבות טיפולי ספא, 2 מסעדות, מרכז כושר ובריכת שחייה. מלון זה ממוקם במרחק קצר מאטרקציות כמו מרכז המידע לתיירים קאו לאק ואנדרטת הצונאמי – Rue Tor 813, במרחק של כ-8 ק"מ משם.

כל החדרים במלון מצוידים בפינת ישיבה ובטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין. עדן ביץ' קאולאק ריזורט וספא מלון אוסף לופסן- SHA Extra Plus כולל יחידות מסוימות עם נוף לים, וכל החדרים מצוידים בקומקום. כל חדרי האירוח מצוידים בחדר רחצה פרטי עם מקלחת. ארוחה זמינה מדי בוקר, וכוללת מזנון ואפשרויות אמריקאיות. במקום האירוח תמצאו מסעדה המגישה מאכלים מהמטבח התאילנדי והאסיאתי.

הצוות במלון עדן ביץ' קאולאק ריזורט וספא מלון אוסף לופסן – SHA Extra Plus זמין לספק הדרכה בדלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה. סופרמרקט Nangthong נמצא במרחק של 6 ק"מ מהמלון, בעוד ששוק אחר הצהריים באנגניאנג נמצא במרחק של 9 ק"מ מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי של פוקט נמצא במרחק של 50 דקות נסיעה משם.

וילות אנדה מאני חאולק מול החוף – The Anda Mani

אתר הנופש אנדה מאני שוכן על החופים החוליים הלבנים הנוצצים של ים אנדמן. כל חדר מודרני ויוקרתי תוכנן לאלגנטיות, נוחות ואינטימיות. עם תשעה חדרים בלבד הם מציעים לך שירות מותאם אישית .

צוות אנדה מאני מברכים אתכם ומאחלים לכם חופשה מהחלומות. הבית שלכם  והטירה שלכם בקאו לאק עוצר הנשימה. פינוק באוכל משובח שהוכן עם המרכיבים המקומיים הטריים ביותר. תהנו להרגע במיטה, מתחת לכוכבים, או עם חול מתחת לרגליים. השקיעה צובעת את השמיים בכל לילה בשעה טעימה-קוקטייל. דמיינו את הידיים המרפאות של עיסוי בספא באוויר הפתוח, את הצליל ההיפנוטי של האוקיינוס הלוחש באוזנכם. שחו בבריכה הגדולה שלנו או באוקיינוס הסמוך, הירגעו בשמש עם ספר מהספרייה. החג שלך ממש חשוב לנו. צוות המלון יעצב חוויות אוכל, הרפתקאות ותגליות שיהיו כל מה שתרצו במלונות 5 כוכבים בקאו לק.

מקום האירוח אנדה מאני חאולק וילות על חוף הים שוכן בתוך גנים טרופיים מרווחים על חוף קאו לאק, ומתגאה באזור חוף פרטי ובבריכה חיצונית. אתר הנופש נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד מהפארק הלאומי קאו לאק וממרכז העיר קאו לאק. הוא נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מהמזח עבור שירות סירות לאיי סימילאן וסורין. עליכם לשקול להישאר באתר הנופש הזה כאשר אתם מתכננים חופשה בתאילנד. נמל התעופה של פוקט נמצא במרחק של 50 דקות נסיעה משם.

החדרים מצוידים היטב וכוללים ריהוט מעץ טיק ועץ דקל, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ונגן DVD. בכל חדר יש חדר רחצה עם אמבט ספא, ומרפסת עם נוף לחוף, הבריכה או ההרים. אתר הנופש מציע דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ודלפק נסיעות. סיוע קונסיירז', הסעות לנמל התעופה ושירותי כביסה זמינים. האורחים יכולים ליהנות ממטבח תאילנדי במסעדה הפתוחה לאורך כל היום. מגוון רב של מסעדות נמצאים במרחק של 2 דקות הליכה מאתר הנופש.

דוואסום קאו לאק אתר נופש חוף ווילות

דוואסום קאו לאק אתר נופש חוף ווילות – SHA Extra Plus – Devasom Khao Lak Beach Resort & Villas

ממוקם ישירות על חוף השקיעה של קאו לאק לצד לגונה טבעית, דוואסום חאו לאק אתר נופש חוף ווילות – SHA Extra Plus הוא אתר נופש שנמצא בתוך גן טרופי ומטעי קוקוס. האורחים יכולים ליהנות מגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, מפעילויות אתר נופש ומגש פירות לקבלת פנים עם ההגעה. המלון מציע חדרי אירוח מפוארים, סוויטות בריכה ווילות על חוף הים, כל יחידה מתגאה בנוף עוצר נשימה לים ומעוטרת בארכיטקטורה עתיקה של דרום מזרח אסיה. החדרים והווילות מצוידים בטלוויזיית LED עם ערוצי לוויין, מוצרי רחצה ומרפסת פרטית גדולה או דק עם פינת ישיבה. מיני בר חינם בחדר מתמלא מדי יום.

האורחים יכולים להתפנק עם מגוון טיפולי ספא ב-דוואסום ספא ובריאות או להתאמן במרכז הכושר הפתוח 24 שעות ביממה. מועדון ילדים זמין במקום האירוח. המסעדה ובר היין טקולה מגישים מבחר נאה של תאילנדים אותנטיים, בעוד דוואסום ביץ' גריל ובר כולל בר קוקטיילים ותפריט פיוז'ן ים תיכוני עם גריל פתוח ותנור פיצה עצים. שתי המסעדות מוצגות במדריך מישלן 2022. לחוויה בלתי נשכחת, ניתן לארגן גם ארוחה פרטית במגדל התצפית ובאזור החוף.

דוואסום קאו לאק אתר נופש חוף ווילות – SHA Extra Plus ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה מהעיר קאו לאק. האורחים יכולים לעשות שימוש בהעברות היומיות המתוכננות מ/אל העיר קאו לאק. נמל התעופה הבינלאומי של פוקט נמצא במרחק של 75 דקות נסיעה ממקום האירוח. אטרקציות סמוכות כוללות את מפרץ פאנג נגה והרבה פארקים ומפלים לאומיים ציוריים. ניתן להגיע בקלות לאיי סימילאן באמצעות סירת מנוע מהירה והאורחים יכולים לחקור את נתיבי המים שמסביב בקיאק או בסיור אופניים.

אתר הנופש רמדה על ידי ווינדהאם קאו לאק – SHA Plus Extra – Ramada Resort by Wyndham

מציע נוחות עם חדרים מעוצבים היטב ושירות קשוב, אתר הנופש רמדה על ידי ווינדהאם קאו לאק – SHA Plus Extra ממוקם על חוף באנג ניאנג השליו. הוא מתגאה בבריכה חיצונית, ספא ובר ומסעדה על חוף הים. חדרים מרווחים עם ריהוט מודרני שוכנים בבניינים נמוכים השוכנים בנופים טרופיים. הם כוללים טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח בגודל 32 אינץ', מרפסת ואמבטיה. ניתן לבלות אחר הצהריים נינוחים בספרייה או עם מגוון ספורט מים. יש גם מרכז כושר, חדר משחקים לילדים ומרכז עסקים.

אתר הנופש רמדה על ידי ווינדהאם קאו לאק

מזנון ארוחת בוקר דשן מוגש ב-המטבח, בעוד ש-מועדון החוף של סאסי מציע גריל על החוף וקוקטיילים מרעננים. המסעדה מספקת מתקני אינטרנט וכיבוד קל. אתר הנופש רמדה על ידי ווינדהאם קאו לאק – SHA Plus Extra נמצא במרחק של שעה נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של פוקט. חניה חינם זמינה במלונות 5 כוכבים בקאו לק.

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן