מלונות יוקרה בקופנגן

יש שפע של טבע בקו פה נגן, כולל אתרי צלילה יפים, מפלים מרעננים וחופי חול לבן. ולאוכלי האוכל, אסור לפספס את שוק הלילה Thong Sala, עם גדוד של נשיכות שמפתה אתכם לכל כיוון. לחוויית קו פה נגן יותר יוקרתית במקום תרמילאית, היכנסו לאתרי הנופש והמלונות האקסקלוסיביים הללו.

בורי ראסה קופנגן – Buri Rasa

התגלגלו מהמיטה היישר אל החולות הלבנים של חוף חוטיני נאי פאן נוי במלון בוטיק מקסים זה. החדרים מרווחים, עם רצפות מצוחצחות ותקרות עץ כהה מקומרות, וכולם מגיעים עם חללים חיצוניים פרטיים. אתה לא באמת צריך את זה, אבל בריכת השחייה הגדולה היא מקום שליו הרחק מהחוף. כדי לקדם את מצב הרגיעה שלכם, קפצו לטיפול ספא על שפת הים ב-נהאם תאי או לקוקטייל מרענן במסעדת מועדון חוף. המסעדה הזו מתגלגלת אל החוף, כך שתוכלו להרגיש את החול בין אצבעות הרגליים כשאתם מתעמגים על קוקטיילים ונשנושים טרופיים.
מלונות יוקרה בקופנהגן

אתר הנופש והספא 

בריכת אינסוף הפונה לאוקיינוס מרופדת בשמשיות וכסאות נוח אדומים כדם היא אחת ההטבות שתמצאו באתר נופש זה למבוגרים בלבד המתמקד ברגיעה. למרות שהוא לא רחוק מחוף מסיבת ירח מלא המפורסם בעולם של הד רין, אתר הנופש קוסט מקדם את ההיפך ממסיבה. אווירה שלווה שוררת בכל מקום, עם ריהוט מינימליסטי בחדרים המצוחצחים בליווי נקודות אדומות המתאימות לבריכה.

קיץ יוקרתי ביץ' ריזורט וספא – Summer luxury beach resort

התחבאו באתר הנופש סאמר לאקז'רי ביץ', עם מגוון סוויטות מפוארות השוכנות בתוך צמחייה טרופית עבותה. החדרים המודרניים מוצפים באור טבעי הודות לחלונות מהרצפה עד התקרה הפונים לבריכה או לחוף. מלבד ליהנות מהגלים ממש על סף דלתכם, תוכלו לבלות את הבוקר בלימוד סודות המטבח התאילנדי בבית הספר לבישול מים מלוחים של המלון. או אולי להקדיש אחר צהריים לפגישת קרצוף גוף או ארומתרפיה בספא פרעה – הקדמה אידיאלית לארוחת ערב במסעדת שרדונה על החוף היוקרתית, שם השירות הקשוב והקשוב של הצוות באמת זוהר.

אתר הנופש קבין ביץ' – The Cabin Beach resort

אם אתם מחפשים משהו קצת שונה, נווטו את דרככם לאתר הנופש בקבין ביץ'. מלון פאנקי זה כולל אוסף של חדרים דמויי לופט תעשייתי-אופנתי המשקיפים על החולות הלבנים של לילה ביץ'.זה אחד הטובים ביותר מלונות 5 כוכבים בקופנגן עם בריכת שחייה מוגבהת מדהימה המשמשת נקודה נהדרת לצילום מאולתר, וצילום שלך מתנדנד בערסל הפרוס על הסיפון הפרטי שלך יהפוך את בני הבית לירוקים מקנאה.

 הקבין בר אנד גריל הוא מגניב לא פחות, עם קוקטיילים המוגשים על הגג. המתקנים של האד רין נמצאים כולם בקרבת מקום, אבל עם סביבה מאוזנת כל כך, בקושי תרצו לעזוב.

Kupu Kupu Villas

שוכן בין דקלים על חופי חוף נאיווק, מלון זה הוא חלק מדהים של גן עדן. בריכת האינסוף שלה היא מקום מושלם לצילומי אינסטגרם, והווילות המעוצבות בסגנון אותנטי מעץ באלינזי הן פוטוגניות באותה מידה. עם זאת, המוקד במלון הוא הספא עם מותג היוקרה הצרפתי L'Occitane. ישנם שני חדרי טיפול זוגיים הפונים לבריכה ואל הים הנוצץ שמעבר. המוצרים בעלי הריח האלוהי נמצאים גם בכל חדרי האמבטיה. שירותים נוספים שכדאי לכתוב עליהם הביתה כוללים את המסעדה שבאתר, המגישה פירות ים ומנות תאילנדיות לאורך כל היום.
מלונות יוקרה בקופנהגן תאילנד

אננטרה ראסננדה וילות קו פה נגן – Anantara Rasananda Villas

אננטרה ראסננדה  היא הגדרת מילונית של אתר נופש בגן עדן, כאשר הנכס יושב ישירות על החוף. בסך הכל, יש 64 סוויטות בריכה ווילות בריכה הממוקמות בין דקלים נישאים ומים קריסטלים. לכל חדר יש בריכה משלו לחוויית האי האולטימטיבית, ונוחות כמו Netflix ו-Apple TV מוערכת. בסגנון אננטרה אמיתי, תשומת הלב הגבוהה לפרטים היא נושא רץ, ממש מהמסעדות באוויר הפתוח ועד לספא החדיש ביותר.

אתר הנופש Panviman

ממוקם על חוף פרטי, קל להבין מדוע אנשים אוהבים את Panviman אתר נופש. למרות שיש בו 94 חדרים, יש תחושת בוטיק באתר הנופש, עם שירות יוצא דופן ואווירה מזמינה. החדרים והווילות נוחים ומוארים, כאשר רבים מהם מתהדרים בנוף מרהיב של הים ממרפסות רחבות ידיים. יש גם ג'קוזי פרטיים ובריכות מהן תוכלו ליהנות מהסביבה. ספא Panviman הוא המקום המושלם להתפנק בקופנהגן, בעוד שמספר המסעדות, הברים והמרפסות על הגג אומר שאתה אף פעם לא רחוק מחופשה בלתי נשכחת בתאילנד.

אתר הנופש סנתייה – Santhiya Resort

שהות במלון המפואר אתר הנופש סנתייה, בעל חמישה כוכבים, מבטיחה להשאיר את האורחים ברקיע השביעי. מרגע הצ'ק-אין, הטון נקבע, עם גילופי עץ מקושטים ועיצוב תאילנדי מובהק. הנושא האלגנטי הזה ממשיך עד לחדרים ולווילות, שמגיעים עם בריכות פרטיות ואמבטיות חיצוניות לתוספת פינוק. הטבות נוספות של המקום כוללות שתי בריכות חיצוניות, גישה בלעדית לחוף Thong Nai Pan Noi המדהים, שלוש מסעדות וספא בשירות מלא לפינוק.

אתר הנופש והספא בחוף קוקוהוט – Cocohut Beach Resort

אתר הנופש קוקוהוט ביץ' ממוקם ברובע התוסס של האד רין, וכולל פיזור של בונגלוס מדהימים עם חללי פנים ייחודיים וראויים למגזינים. כל 94 החדרים מציעים wi-fi חינם, טלוויזיות עם מסך שטוח, מטבחונים ומרחבים חיצוניים פרטיים. עם חדר כושר וספא באתר, כמו גם מסעדה, בר ובריכה, יש מספיק כדי להעסיק אתכם אם לא מתחשק לכם לצאת החוצה. למי שכן רוצה לחקור קצת יותר רחוק, אחד החופים הטובים ביותר של האי נמצא ממש על סף דלתכם, והברים והמסעדות התוססים של האד רין נמצאים בקרבת מקום.

אתר הנופש Pingchan קו פנגן על חוף הים

Pingchan הוא אתר נופש על חוף הים המציע מיקום מעולה על החולות הזהובים, עם שילוב של וילות נעימות המציעות נופים שונים. חלקם מוקפים בגנים טרופיים, בעוד שנכסים אחרים יושבים ליד החוף. ישנה בריכה חיצונית ממש ליד החוף, והמסעדה והבר שבאתר הם מקומות מובילים נוספים להירגע לאחר יום של סיורים. לאלו שמתכננים טיול למסיבת ירח מלא, מלון זה מציע נסיעה חינם בשאטלים.
מלונות יוקרה

אתר הנופש Chantaramas

כל מה שקשור לאתר הנופש צ'אנטראמס זועק יוקרה. מהתקרות הגבוהות והג'קוזי החיצוניים ועד לבקתות החוף האלגנטיות עם הווילונות שלהן נושבות בבריזה של הים, שהייה ב- Chantaramas תהיה אחת לזכור. בריכת האינסוף הכחולה העמוקה שלו משקיפה אל סביבת החוף השלווה, בעוד שמועדוני הלילה, אתרי הספא, המסעדות והברים שבאתר מבטיחים שאף אחד לא ישאיר את אגודליו מכווצים. יש כאן תחושה חדה של להיות אחד עם הטבע, עם גנים שופעים, שימוש בעץ טבעי בחדרים ופינות ישיבה נוחות בחוץ.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן