מדריך למטייל לאיי- קו פי פי

השילוב של קו פי פי עם גישה נוחה, חיי לילה מהנים וחופים יפים הפכו אותו לאחד מקבוצות האיים הפופולריים ביותר בים אנדמן, תאילנד. נגיש בקלות מפוקט וקראבי, קו פי פי הוא אחד האיים היפים והמרגשים בתאילנד. קו פי פי, המורכב משישה איים, מציע מגוון עצום של חוויות, ממסיבות כל הלילה ועד רגיעה שקטה בכמה מהחופים המרשימים ביותר של תאילנד.

בחר באיזה חוף תחליט להישאר בחוכמה! קו פי פי דון הוא האי הגדול והמפותח ביותר, ביתם של כל המלונות, המסעדות והברים של קו פי פי. קו פי פי, הממוקם בדרום, ועוד כמה איים קטנים בטווח קרוב של קו פי פי דון, הם יעדי טיולי יום פופולריים.

תחומי עניין עיקריים בקופיפי

כפר טונסאי

כפר טונסאי הוא האזור המסחרי העיקרי של קו פי פי. זה ביתם של מבחר מסעדות, ברים, חנויות מזכרות ולינה בתקציב נמוך. רועש ועסוק תמידי, זה המקום אליו תגיעו לאחר שתגיעו למעבורת לקו פי פי.

כפר טונסאי

מפרץ טונסאי

תעברו דרך מפרץ טונסאי בדרך לקו פי פי. למרות שזה יפה מעל המים, המים של טונסאי מעט מזוהמים בגלל תנועת הסירות הרגילה. ניתן לחלק את טונסאי לשני חופים: טונסאי מזרח ומערב טונסאי השקט יותר.

Ton Sai East הוא ביתם של רוב חיי הלילה של קו פי פי על החוף, עם ברים שמשמיעים מוזיקה עד השעות המוקדמות של הבוקר. Ton Sai West מציע חוויה מרגיעה יותר, אם כי מיקומו בכפר טונסאי אומר שאתה אף פעם לא רחוק מהאקשן.

חוף לו דאלום

חוף לו דאלום יפהפה ופופולרי, ממוקם מול מפרץ טונסאי. למרות שזה רק הליכה קצרה מכפר טונסאי, האווירה הרבה יותר נינוחה של לו דאלום הופכת אותו לאחד מהחופים הטובים ביותר של קו פי פי לטבילה בשמש, בתנאי שלא אכפת לך מהקהל.

חוף לונג

עם חול רך ושנורקלינג נהדר, לונג ביץ' הוא חוף שקט יותר, הנגיש ברגל במהלך היום ובסירה ארוכת זנב לאחר השקיעה. לונג ביץ' פונה לדרום מערב, ומעניק לו נופים נהדרים של צוקי אבן הגיר של פי פי לה.

מפרץ לו באקאו

באורך של כמעט 800 מטרים, מפרץ Loh Ba Kao הוא אחד החופים הארוכים ביותר של קו פי פי. ממוקם על החוף המזרחי של האי, Loh Ba Kao מציע חוויה שקטה יותר מאשר Ton Sai או Loh Dalum, עם מבחר קטן יותר של מלונות ומסעדות.

חוף לאם טונג

Laem Thong הוא החוף השקט והמרגיע ביותר של קו פי פי, הממוקם כ-45 דקות מטונסאי בסירה ארוכת זנב. עם ארבעה אתרי נופש יוקרתיים ונוחים בלבד, Laem Thong הוא המקום הטוב ביותר בקופיפי להימלט מהרעש ולהעריך את יופיו של האי.

מפרץ פאק נאם

עם אתר נופש אחד בלבד, פאק נאם הוא מקום נהדר לברוח מהפיתוח שהשתלט על טונסאי. ביתו של כפר דייגים קטן, פאק נאם נגיש ברגל (למרות שמדובר בטיול מאתגר) או בסירה ארוכת זנב.

מפרץ רנטי

צורתו של רנטי ביי מעניקה לו כמה מהמים הרגועים ביותר מכל החופים של קו פי פי. שקט ושליו, אתה יכול לגשת אל מפרץ רנטי ברגל באמצעות השביל מנקודת התצפית של פי פי או באמצעות סירה ארוכת זנב.

מפרץ פאק נאם

קו פי פי לה

ממוקם דרומית לפי פי דון, קו פי פי הוא אי לא מיושב עם כמה מהחופים המרשימים ביותר בקופי פי. מאיה ביי, מיקום הצילומים בחוף, נהיה צפוף במבקרים משעות הבוקר המוקדמות שנמצאים בחופשה בתאילנד.

דברים שכדאי לעשות בקופיפי

מאיה ביי

מוקף בצוקי אבן גיר, מפרץ מאיה בקו פי פי ליה הוא ללא ספק אחד החופים היפים בתאילנד. נגיש באמצעות סירת זנב ארוך מקו פי פי דון, מאיה ביי מתמלא במבקרים בבוקר, שרובם חוזרים לקו פי פי דון בשעות אחר הצהריים.

חוף הקופים

נגיש באמצעות קיאק או סירת זנב ארוך מחוף לו דאלום, Monkey Beach הוא ביתם של אוכלוסייה גדולה של קופים. שימו לב שהקופים יכולים להיות אגרסיביים – תיירים ננשכים מדי פעם, ומצריכים זריקות כלבת [1] במרפאה המקומית.

נקודת תצפית על פי פי

אם אתה יכול לנהל את ההליכה של שעה אחת בשמש החמה, נקודת המבט של קו פי פי דון מציעה תצפית מצוינת על האיסתמוס המשמשת בית למרבית הפיתוח של פי פי. הביאו מצלמה וצלמו תמונה של הנוף הפנורמי הנהדר של שני המפרצים של קו פי פי דון.

שתיה, ריקוד ומסיבות

Tonsai Village, Tonsai East ו-Loh Dalum מציעים מבחר גדול של ברים, שרובם נשארים פתוחים עד שעות הבוקר המוקדמות. קפוץ לבירה, קוקטייל או דלי ולבילוי לילי מרגש.

אולי תרצה גם לעיין במדריך שלנו על מסיבות פולמון כאן.

חופים לשיזוף ובטן גב

החופים של קו פי פי הם מהטובים ביותר בתאילנד, ואין דרך טובה יותר ליהנות מהאי מאשר לטבילה בשמש. Loh Dalum מציע את השילוב הטוב ביותר של גישה ויופי טבעי, בעוד לונג ביץ' ו-Laem Thong הם חופים טובים יותר להרפיה שלווה.

קפיצה מצוק

צוקי אבן הגיר הרבים של קו פי פי הופכים אותו למקום אקדח לקפיצה על צוק. מפעילי טיולים יוכלו לקחת אתכם לאתרי הקפיצה הטובים ביותר לצוקים. היזהר שפציעות שכיחות על הסלעים המשוננים והקפד לבדוק אם יש מפגעים מתחת למים לפני הקפיצה.

קפיצה מצוק

שנורקלינג (צלילה רדודה)

המים הצלולים והאלמוגים היפים מול קו פי פי הופכים אותו למקום נהדר לשנרקל ולהעריך את חיי הים המקומיים. לונג ביץ' הוא המקום הטוב ביותר לשנורקלינג מהחוף, בעוד שחברות טיולים יקחו אתכם לכמה ממקומות השנורקלינג הטובים ביותר ברחבי האי.

צלילה עמוקה

ישנם מספר בתי ספר לצלילה בקופיפי המציעים הכל, החל מתעודות PADI ועד טיולי צלילה שכר. אתרי צלילה נעים משוניות מקומיות ועד להריסת מעבורת קינג קרוזר, שטבעה קרוב לקו פי פי ב-1997.

אולי תרצו גם לקרוא את המדריך שלנו על אטרקציות בריליי-ביץ' כאן.

מלונות היוקרה הטובים ביותר בקו פי פי

מלון זאבולה- Zeavola Hotel

מלון חמישה כוכבים היחיד של קופי פי, Zeavola Hotel מציע מבחר של סוויטות מרווחות ומפנקות בחוף Laem Thong השקט והמבודד. הרחק ממרכזי המסיבות של האי, זוהי בחירה מצוינת לחופשה מרגיעה או לחופשה רומנטית.

אתר הנופש ביץ' בכפר האי פי פי

Phi Phi Island Village Beach Resort הוא מלון נוח ברמת 5 כוכבים במפרץ לו באגאו. בריכת שחייה גדולה וחוף שקט ויפה הופכים את זה למקום נהדר לברוח וליהנות מחוויה מרגיעה יותר ממה שמוצע בטונסאי או לו דאלום.

וילה 360 ריזורט וספא –  Villa 360, Phi Phi Islands

וילה 360 ריזורט אנד ספא ממוקם בצד הדרומי של מפרץ לו באגאו, אחד החופים המרגיעים ביותר של קופיפי. נופים נהדרים של החוף, ספא פנטסטי ותחבורה חינם עם זנב ארוך לחופים האחרים של קו פי פי הופכים את וילה 360 לבחירה מצוינת עבור זוגות המחפשים שלווה.

מלונות הביניים הטובים ביותר בקופיפי

Phi Phi The Beach Resort

מיקומו של Phi Phi The Beach Resort בלונג ביץ' הופך אותו למקום מצוין להעריך את היופי הטבעי של קו פי פי. החדרים מציעים נוף נהדר של לונג ביץ' לקו פי פי לה, בעוד שמיקומו של אתר הנופש הופך אותו לאופציה שקטה יותר מאשר לינה קרוב יותר לטונסאי.

הולידיי אין ריזורט פי פי האי

הולידיי אין ריזורט פי פי איילנד מציע מבחר של חדרים החל מדירות סטודיו ועד בונגלוס גדולים על חוף הים. ממוקם על חוף Laem Thong השקט והיפהפה, אתר נופש זה הוא בחירה מצוינת לחופשות רומנטיות.

P. P. Erawan Palms Resort

אתר נופש נוסף בחוף Laem Thong, P.P. Erawan Palms Resort מציע חדרים נוחים ברמת שלושה כוכבים במרחק הליכה קצר מחוף הים. בריכת שחייה על החוף וספא עיסוי תאילנדי הופכים את זה לאתר נופש מעולה לחופשות רגועות.

P. P. Erawan Palms Resort

מלונות בתקציב הטובים ביותר בקופיפי

די די די ביץ' בית

ממוקם בקצה הצפוני של חוף לו דאלום, די די ביץ' האוס מציע מבחר של חדרים עם מאווררים וממוזגים נעימים ולא יקרים. רחוק מלהיות מפואר אבל אידיאלי עבור אנשים שרוצים להיות קרובים לחוף אך רחוקים מרוב הרעש.

אתר הנופש פי פי מאיאדה

אתר הנופש פי פי מאיאדה נמצא במרחק הליכה קצר מחוף לו דאלום ומכפר טונסאי, מה שהופך אותו לאפשרות לינה בתקציב מעולה עבור מטיילים שרוצים לחגוג וליהנות מחיי הלילה המפורסמים של קו פי פי.

מקום פי פי טונסאי

ממוקם ממש באמצע טונסאי, מקום פי פי טונסאי מציע מיקום נהדר למבקרים שרוצים ליהנות מחיי הלילה של קו פי פי. החדרים נקיים, מודרניים ומרוהטים היטב, עם חדרים זוגיים וחדרי טווין זמינים.

בונגלו סבאי עם נוף לים

בונגלו סאבאי סי וויו נמצא במרחק הליכה קצר מחוף לו דאלום ומציע נופים נהדרים ומבחר של בונגלוס פשוטים אך נוחים. הודות למיקומו על גבעה מעל החוף, אתר הנופש הזה שקט יותר מאשר מקומות לינה אחרים קרובים ללו דאלום.

מקומות אוכל בקופיפי

לה גרנד בלו

Le Grand Bleu מגישה אוכל צרפתי טעים תוצרת בית, כמו גם מבחר גדול של מנות תאילנדיות קלאסיות.

איטליאנו בר ומסעדה

ממוקם במרחק קצר מהמזח בטונסאי, איטליאנו בר ומסעדה מגיש אוכל איטלקי ותאילנדי באווירה שקטה.

נוק אאוט בר

בר, מסעדה ומפעיל טיולים בבעלות משפחתית מגישים מגוון של קארי דרום תאילנדי לצד קוקטיילים חזקים.

אואזיס בר ומסעדה

ממוקם על חוף Loh Bagao, אואזיס בר ומסעדה מגיש מבחר גדול של קוקטיילים, שייק פירות ומנות תאילנדיות.

מקומות אוכל בקופיפי

רק נודלס

כפי ששמה מרמז, רק נודלס מתמחה באטריות מטוגנות. אחת המסעדות הטובות ביותר בקו פי פי עבור פאד תאי.

מאפיית פיפי

מאפיית פי פי הוא בית קפה ומאפייה נעים המגיש מבחר של כריכים ומוצרי מאפה אחרים. מקום נהדר לעצור לקפה לפני ביקור בקו פי פי.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן