אמארי הואה הין

מלון בדירוג 4 כוכבים באזור הואה הין / קאו טקיאב / נונג קיה, הממוקם במרחק של 5 דקות בלבד משוק ציקדה, 3 ק"מ מחוף קאו טקיאב ו- 5 ק"מ ממסלול הגוף המלכותי בהואה הין.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

אתר הנופש Avani+

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / צ'ה אם, הממוקם במקביל למפרץ תאילנד, במרחק 6 ק"מ מנמל התעופה הואה הין ו- 7 ק"מ מארמון המלכותי מגידביאבן.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון קייפ נידרה

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / פראצ'ופ קירי קאן, הממוקם על חוף לבן במפרץ תאילנד, מלון שיק זה נמצא 2 ק"מ ממסלול הגולף המלכותי בהואה הין ו- 12 ק"מ מהשוק הצף סאם פן נאם.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

סנטרה גראנד ביץ

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / חוף קארון / מואנג, הממוקם על חוף קארון 14 ק"מ ממקדש וואט צ'אלנוג וגן החיות של פוקט, משלב מסעדות איטלקיות ואסיאתיות.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

דוסית תאני

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / פצ'בורי, הממוקם בסמוך למפרץ סיאם, במרחק 9 ק"מ מהארמון המלכותי קליי קנגוון ו-15 ק"מ מפארק המים ההר השחור.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון הילטון הואה הין

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / דרך נרשדמרי, המגדל המודרני הממוקם במפרץ תאילנד, 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת הואה הין וק"מ אחד ממסלול הגולף המלכותי בהואה הין.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

הולידיי אין ואנה נאווה

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פהואה הין / פרצ'ופ קיריקאן, הבניין הגבוה ממוקם על פארק ג'ונגל ענק, במרחק 3 ק"מ מתחנת הרכבת נונג קיי ו- 6 ק"מ מחוף הואה הין.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון מריוט

מלון בדירוג 5 כוכבים באזורהואה הין / דרך פטקאסם, המלון הרחב ממוקם במרחק של 3 ק"מ משוק ציקדה ו-16 דקות הליכה מתחנת הרכבת של הואה הין.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

הייאט ריג'נסי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / קאו טקיאב, המלון בעל גן טרופי וחוף פרטי ממוקם במרחק של 4 ק"מ משוק כפר הואה הין ו-5 ק"מ בלבד מתחנת הרכבת.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

אינטרקונטיננטל

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / פטקאסם, המלון שעל שפת החוף ממוקם 10 ק"מ מהחנויות של השוק הצף סם פאן נאם ו -17 ק"מ מפארק המים ההר השחור.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

וילות יאנה

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין /  קירי קאן / פראצ'ופ, המלון היוקרתי מול המפרץ התאילנדי ממוקם במרחק 2 ק"מ מתחנת הרכבת בהואה הין ומשוק ציקדה.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

בהשוואה ליעדים מושכי קהל אחרים כמו פוקט וקו סמוי, הואה הין אינה פופולרית או עמוסה כל כך, אבל היא עדיין אחת המובלעות הטובות ביותר בתאילנד. בדקו את המבצעים הנהדרים האלה ממלונות ואתרי נופש מובילים בעיירת החוף.

אמארי הואה הין – Amari Hua Hin

אמארי הואה הין ממוקם בגן אידילי בקאו טקיאב, שעתיים וחצי בלבד מבנגקוק. על מפרץ תאילנד הנוצץ, אז הם מכסים את כל החול, הים והגלישה. אבל להואה הין יש כל כך הרבה מה להציע חוץ מזה, אז היו מוכנים ללוח זמנים עמוס ומלא בכיף. לתוספת ברק לשהייתכם, המלון נמצא רק חמש דקות מהעיר הואה הין ומשוק הואה הין ושאר הואה הין – תאילנד שלא הכרתם. בקרבת מקום, תמצאו גם את מרקט וילג', קניון מהדור הבא הכולל מרכז אוכל גדול ומתחם בילוי.

אנו ממליצים בחום ללכת לשוק ציקדה בסופי השבוע. יש בו הכל מבגדים, עבודות יד ואוכל רחוב ועד ליצירות אמנות מקומיות מדהימות. תמורת כמה באט, אתה יכול אפילו לצייר דיוקן משלך. הקפד לאסוף כמה מתנות צבעוניות כאן עבור החברים והאהובים שלך בבית. לשינוי קצב, שעה אחת משם נמצא הואה הין הילס ויניארד, ביתו של התווית עטורת הפרסים של עמק מונסון ו"יינות רוחב חדשים" אחרים. לבלות כאן חצי יום ולהתמכר להזדמנויות טעימות יין וסעודה באחוזה המשתרעת על פני 560 דונם.

אמארי הואה הין

אתר הנופש Avani+ Hua Hin

חבילת הנופש הכי אלגנטית ב-Avani+ מברכת אותך ואת החברים שלך לבילוי קבוצתי מדהים. הישארו בוילה עם בריכה, ותיהנו מנופי ים מדהימים, משקאות בזרימה חופשית ומתאבנים למשך שעתיים, עוגה במשקל של קילו, בלונים ופרחים.

מלון קייפ נידרה – Cape Nidhra Hotel

קייפ נידרה מציע לאורחיו את האירוח הטוב ביותר במיקום מבוקש זה. המלון מתאפיין בשירות ללא דופי ובאירוח האלגנטי שלו, והוא תואר כאחד הייחודיים ביותר בהואה הין. ממוקם על חופי החוף עוצר הנשימה של הואה הין, המלון מציע גישה נוחה לשווקי הרחוב הנפלאים של עיירת החוף, מרכזי קניות, מסעדות, פאבים וחיי לילה.

אתר הנופש והווילות סנטרה גראנד ביץ' – Centara Grand Beach

אתר הנופש והווילות סנטרה גראנד ביץ' הואה הין הואה הין פתח את שעריו לראשונה בתחילת שנות ה-20 בתקופה שבה הואה הין עדיין הייתה כפר חוף מנומנם. אתר נופש זה על חוף הים נבנה על פי הקווים הקלאסיים של אותה תקופה, עם גנים פנומנליים וחדרים וסוויטות מרווחים (עד 170 מ"ר) עם תקרות גבוהות, ריצוף עץ מלוטש, ריהוט תקופתי ומשי תאילנדי. 42 הוילות מציעות פרטיות, מרחב (עד 120 מ"ר) ומרפסת עם ג'קוזי או בריכת מים עמוקים. באתר הנופש שפע אפשרויות פנאי למבוגרים ולילדים: 4 בריכות שחייה ובריכות ילדים, ספא, מרכז כושר, 2 מגרשי טניס, שיעורי מואי תאי וטאי צ'י ו-2 מועדוני ילדים.

דוסית תאני הואה הין – Dusit Thani Hua Hin

חווית הנופש האולטימטיבית של הואה הין ממתינה לאורחים ולמשפחות ביעד היסטורי משופע במורשת מלכותית תאילנדית. משקיף על רצועת חול אידילית על מפרץ תאילנד ומוקף בצמחייה עבותה, דוסיט תאני הואה הין משלב יוקרה של מלון על חוף הים. השטח המרווח של אתר הנופש כולל אגם נוי, בריכת חבצלות, גנים טרופיים, שתי בריכות שחייה מרהיבות ומגוון מתקני פנאי. אם האורחים רוצים להירגע, מבחר מגוון של אפשרויות לסעודה ובידור וספא Devarana השליו והשלו עומדים לרשותכם.

אתר הנופש והספא של הילטון הואה הין – Hilton Hua Hin

מלון אתר הנופש והספא של הילטון הואה הין ממוקם במרכז הואה הין, ומספק את השילוב המושלם של חיים עירוניים שוקקים וחיים רגועים על שפת הים. כל חדר אירוח מציע נוף פנורמי של מפרץ תאילנד מהמרפסת הפרטית שלכם. ברחו מהלחצים של חיי היומיום כשאתם נשכבים על כיסא נוח, לוגמים קוקטייל טרופי מבר הבריכה ותתחמקו תחת שמיים ללא עננים. הישארו פעילים עם שחייה בבריכה, משחק טניס או סקווש או אימון במרכז הכושר. תדלקו בטיול באחד מעשרת הברים והמסעדות של אתר הנופש. בחר מתוך פירות ים מקומיים טריים, אוכל משובח בחוץ, מוזיקה חיה וקוקטיילים או מטבח סיני עטור פרסים [1].

נופש הולידיי אין ואנה נאווה הואה הין –  Vana Nava Holiday Inn

תיהנו מנופים פנורמיים עוצרי נשימה של האוקיינוס ב- נופש הולידיי אין ואנה נאווה הואה הין אתר הנופש הראשון של פארק המים הולידיי אין באסיה, הממוקם בחוף הים של הואה הין. עם גישה ישירה מאתר הנופש, קבלו גישה חינם ובלתי מוגבלת לפארק המים מספר אחת של הואה הין, ואנה נאוה. אתר הנופש כולל 300 חדרים וסוויטות מודרניים ומרווחים, כולל סוויטות הילדים הייחודיות שלנו המעוטרות במיטות קומותיים ואזורי משחקים.

נופש הולידיי אין ואנה נאווה הואה הין

אתר הנופש והספא הואה הין מריוט – Hua Hin Marriott

אתר הנופש והספא הואה הין מריוט מכין את הבמה לחוויה שאין שני לה בתאילנד. מקומות הלינה של אתר הנופש שלהם בהואה הין יושבים פחות מ-200 קילומטרים מבנגקוק, ובכל זאת הם מרגישים שהם רחוקים מכל העולם. מתחבא לתוך סביבה שלווה בקצה קילומטרים של חופים בתוליים, עם חדרים וסוויטות מצוידים ללא דופי ליוקרה של האורחים, אתר הנופש שלהם עולה על כל הציפיות. הם מציעים חדרי אירוח מתוחכמים ומרגיעים עם טכנולוגיה מודרנית ומתקנים מתחשבים. רבים מחדרי האירוח וסוויטות האירוח שלהם מספקים נופים יוצאי דופן של החוף ונוף שופע המקיף את אתר הנופש שלהם.

הייאט ריג'נסי הואה הין – Hyatt Regency

הייאט ריג'נסי הוא אחד מהמלונות הטובים ביותר  מלונות 5 כוכבים בהוא הין האידיאלי עבור משפחות, ירח דבש וזוגות המחפשים חופשה מרגיעה ומהנה. נהנה מרצועה של 315 מטר של חוף חול לבן מעולה, בתוספת גנים טרופיים שופעים ובריכות שחייה. THE BARAI, סוויטת מגורים עטורת פרסים ויעד ספא יוקרתי, היא מקלט ליופי, פינוק ובריאות. הייאט ריג'נסי הוא הין מציע גם תוכנית ידידותית לחיות מחמד כדי לקבל את פניך ואת חיית המחמד שלך כאורחים שלנו. אתר הנופש הקצה חמישה חדרי דלוקס המיועדים לחיות מחמד באותו אזור לאורחים עם כלב או חתול במשקל של עד 10 ק"ג. בהזמנות מראש, אתר הנופש יספק מיטה וקערה שיסדרו בחדר בתוספת תשלום של 1,000 THB בלבד ללילה בתוספת מס ודמי שירות לכל הזמנה.

אתר הנופש אינטרקונטיננטל הואה הין – InterContinental Hua Hin

אתר הנופש אינטרקונטיננטל הואה הין משלב מורשת עיצוב מזרחית ומערבית לצד מי מפרץ נוצצים עבור יעד מפתה באמת. שני אגפי אירוח כוללים חדרים וסוויטות מרווחים וכן בריכת שחייה בכל אגף. המתקנים והשירותים

אתר הנופש כולל ספא, מרכז כושר, חללי אירועים מגוונים ומקומות אוכל ושתייה רחבי היקף. בינתיים, רמת האירוח של קלאב אינטרקונטיננטל מספקת לאורחים הטבות נוספות ושירות אישי במיוחד במהלך חופשת תאילנדי אקסקלוסיבית.

וילות יאנה – The Yana Villas

ממוקם בחלק הגבוה והנקי יותר של הואה הין, ביישוב קאו טקיאב, מלון יוקרתי וילות יאנה ממוקם במרחק הליכה מבודהא הזהב. החופים כאן נקיים והמים שקטים בגלל היווצרות המפרץ הקטן. האורחים חווים את הסטנדרט הגבוה ביותר של יוקרה במלון מבודד זה עם אפשרויות מרובות לבחירה בין וילות בריכה פרטיות ועד וילות נשיא משפחתיות עם חדר שינה וחצי.

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן