מלונות 5 כוכבים בהואה הין

V וילות

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / פראצ'ופ קירי קאן, אתר נופש יוקרתימול מפרץ תאילנד, במרחק 4 ק"מ ממסלול הגולף המלכותי הואה הין ו-9 ק"מ מהשוק הצף של סאם פאן נם.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

אתר הנופש Anantara

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / פרצ'ובקיריקאן, אתר נופש יוקרתי אך מרגיע, הממוקם במרחק 2 ק"מ מנמל תעופה הואה הין ו- 4 ק"מ מהארמון המלכותי קליי קאנגוון.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

SO/ Sofitel Hua Hin
סופיטל הואה הין

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / צ'ה אם, אתר נופש היוקרתי בעיר החוף צ'ה אם, הממוקם במרחק 7 ק"מ מחורשת קאו נאנג פנטורט ו- 25 ק"מ מנמל התעופה הואה הין.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

באבא ביץ' קלאב

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / צ'ה אם פצ'טבורי​, מלון היוקרה המפואר הזה נמצא במרחק של 16 קילומטרים ממגרידיוואן פאלאס ובמרחק של 4 קילומטרים מפארק יער צ'אם.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון קייפ נידרה

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / פראצ'ופ קירי קאן, הממוקם במרחק 2 קילומטרים ממגרש הגולף המלכותי הואה הין ו-12 קילומטרים משוק הצף סאם פאן נאם.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

סנטרה גרנד הואה הין

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / פראצ'ופ קירי קאן, מתקני החוף המפוארים הללו נמצאים במרחק של 10 קילומטרים משוק הצפיה סאם פאן נאם ו-11 קילומטרים מפארק המים בלאק מאונטיין.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון פרי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזורהואה הין / פראצ'ופ קירי קאן, מלון המרגיע הזה ממוקם במרחק של 2 קילומטרים גם משוק הצ'יקאדה וגם משוק הלילה תמרינד.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

ואלה הואה הין

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הואה הין / פראצ'ופ קירי קאן, ממוקם במרחק של 5.2 קילומטרים הארמון מרואקהתאיוואן ו-10 קילומטרים מיער צ'אם. ובנוסף ממוקם כ-10 ק"מ מנמל התעופה הואה הין.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

8 מלונות 5 כוכבים בהואה הין

הואה הין, יעד חוף הממוקם בחלק הדרומי של תאילנד, ידוע בחופים הבתוליים, אתרי הנופש המסוגננים והמלונות המפוארים שלה. בהיותו מקום נופש מועדף בקרב מטיילים המחפשים נופש מפנק, יש בעיר שפע של מלונות 5 כוכבים בהואה הין הנותנים מענה לצרכים וההעדפות שונות.

ממלונות בוטיק יוקרתיים ועד לאתרי נופש רחבי ידיים על החוף, בהואה הין יש משהו לכולם. במאמר זה, נסקור מקרוב את המלונות 5 כוכבים בהין הטובים ביותר המציעים חוויה שאין שניה לה של יוקרה, נוחות ושירות ללא דופי.

1. V וילות הואה הין –  V Villas Hua Hin

בוטיק וי וילות מציע 28 וילות בריכה מרווחות עם שירות אישי 24 שעות ביממה ומתקנים יוקרתיים של הרמס והיא חלק מאוסף קולקציית מלון MGallery של אקור. האדריכלים הצרפתים הנודעים, J+H Boiffils, קיבלו השראה משטחי האורז המדורגים של אסיה, הניכרים בקירות ירוקים גבוהים ובשבילי גדר חיה מרכזיים המובילים דרך אתר הנופש. כל אחת מהווילות עם בריכה עם חדר שינה אחד, שניים או שלושה מציעה תחושת מרחב אך עם זאת בידוד עם קווי העץ החמים שלהן, מרחב האריחים הצונן, הקטיפה, הנפילה והריהוט המצנן שלהן.

התקרר בבריכה שלך בכל פעם שהדחף מתעורר. המשרת שלך בהחלט יכול לרשרש את הקוקטיילים? צאו החוצה מהווילה שלכם כדי לגלות את בריכת האינסוף המעוררת אינסטה על חוף הים, ספא V הייחודי, קפה Va Vie, ומסעדת ויאצו לצד הבריכה עם הסעודה הרומנטית שלה סלאס השקועה בבריכת אתר הנופש.

V וילות הואה הין

2. Anantara אתר הנופש והספא הואה הין

אתר הנופש Anantara אתר הנופש והספא הואה הין הוא גן עדן בוטני לצד החוף עם ארכיטקטורה מפוארת המהדהדת כפר תאילנדי מסורתי. החדרים והסוויטות שלו מעוצבים תוך מחשבה על סגנון ונוחות. אנחנו אוהבים את התחושה היוקרתית של רצפות הטיק המלוטש מתחת לרגליים, נגיעות משי ואותן אמבטיות טרצו שנעשו עבור שתי אמבטיות. הביטו החוצה אל הגנים השופעים המעוצבים של ביל בנסלי או לגונות מכוסות לוטוס מהמרפסת הפרטית הגדולה שלכם.

הספא עטור הפרסים Anantara אידיאלי עבור עיסויים משקמים [1] או טיפולים אקזוטיים, ולסעוד תחת הכוכבים על החוף, או לצד הבריכה ב-Rim Nam, המסעדה התאילנדית המיוחדת שלהם. אנו ממליצים להזמין סוויטה עם נוף ללגונה או לים להטבות ופינוקים נוספים.

3. סופיטל הואה הין – SO/ Sofitel Hua Hin

מותג המלונות So של סופיטל עוסק כולו בפרשנויות שובבות, מרדניות מובהקות של יוקרה הכוללות עיצוב אוונגרדי. זהו אחד המלונות בהואה הין הטובים ביותר. סופיטל הואה הין מספקת, עם כניסת המדרגות הבולטת והמרשימה שלה, סגנונות החדרים הייחודיים של SO טבע ו-כל כך ארטי, את המיצבים הגיאומטריים המושכים את העין של האמנית הצרפתייה פאנט גילוד שמשחקים בפרספקטיבה, וארנבות שובבות 'צצות' ברחבי אתר הנופש.

שחו או בלו את היום שלכם במבחר של שלוש בריכות, כולל בריכה אז פול על החוף. תיהנו מקצבים מגניבים במסעדת חברת חופים באוויר הפתוח, חפרו פינוקים מתוקים מפתים ברצינות בבית הקפה אז סאנדיי, וסיימו את הערב בבר הגג HI So. אכלתם יותר מדי? שחררו את זה ב-אז בכושר ותתפנקו ב-אז ספא עם מוצרי הטיפוח המיוחדים שלהם של טיפולי PHYTOMER ו-YTSARA.

4. באבא ביץ' קלאב הואה הין – Baba Beach Club Hua Hin

עם חוף פרטי משלו באורך 160 מטר, באבא ביץ' קלאב הואה הין מציע 18 סוויטות ופנטהאוזים מרווחים, העיצובים נעשו תוך מחשבה על פרטיות האורחים. כל אחד עם מרפסת משלו הפונה לאוקיינוס, מלאה במיטת יום מזמינה, בנוסף, בריכת מים עמוקים פרטית עם אינסוף. גוונים רכים עם הדגשות זהב עדינות, פשתן עדין ומערכת בידור מתקדמת של בוסעם רשימות השמעה של מועדון באבא ביץ' קובעים את האווירה. צריך יותר מקום? הזמינו וילת בריכה פרטית רחבת ידיים בת 3 או 5 חדרי שינה עם מטבחים מלאים, כל אחד עם בריכת שחיה משלו באורך 15 מטרים וחצר.

פנו זמן לטיפולים מומחים בספא מגניב לחופשה מרגיעה בתאילנד. תיהנו ממאכלים אסייתיים ובינלאומיים במסעדת חוף באבא, התענגו על תה מיוחד, קפה ומנות קטנות בבית הקפה באן צ'וק בסגנון קולוניאלי, הירגעו למנגינות מגניבות ב-חוף באבא בַּר, טרקלין (או מסיבה) לצד החוף בבריכת הבידור.

5. מלון קייפ נידרה הואה הין – Cape Nidhra Hotel

רוצים סוויטות פרטיות משלכם, עם מרכז הואה הין וחוף ראשי בפתח ביתכם? 60 הסוויטות המפוארות של קייפ נידרה הן בדיוק הדבר. רצפות עץ מלוטשות, מחצלות ומזרקות במרקם טבעי, בתוספת ריהוט בסגנון ראטן מולבן מספקים תחושה של עיצוב חוף אופנתי. דלתות זכוכית נסוגות מקיר לקיר ומרצפה עד תקרה מובילות למרפסת ולבריכה הפרטית שלך, מה שמוסיף לתחושת מרחב נדיבה ממילא.

ביתנים ומיטות שיזוף מזמינים את בריכת החוף של אתר הנופש או להחיות ולהתאושש ב-ספא קייפ. ללגום קוקטיילים של שקיעה בבר על הסלע, לחקור מאכלים מעוצבים בסגנון אירו-אסיאתי במסעדת Rocks או להפתיע את יקירכם עם ארוחת ערב אישית לאור נרות תחת הכוכבים על החוף.

מלון קייפ נידרה הואה הין

6. אתר הנופש החוף סנטרה גרנד הואה הין – Centara Grand Beach

בין מלונות המורשת הטובים ביותר באסיה, אתר הנופש החוף סנטרה גרנד הואה הין הואה הין מספר את סיפור האבולוציה של הואה הין מכפר דייגים קטן ליעד נופש משגשג.

חדרי האירוח והסוויטות שלו, השוכנים על החוף הראשי של הואה הין, מעוררים את הקסם של מלונות ויקטוריאניים מפוארים. תקרות גבוהות, רצפות עץ ממורקות, יחד עם ריהוט בסגנון תקופתי, עיטורי משי תאילנדי וכריות פוך, כולם מדברים על קלאסה ונוחות. המרפסת הגדולה והמרוהטת של כל חדר משקיפה על גנים מעוצבים, בריכות שחייה או על החוף והאוקיינוס. הוא מספק שהייה נוחה וגישה נוחה להוא הין תאילנד שלא הכרת.

איזו מארבע בריכות הנופש שלו תפתה אתכם? אולי פינוק ב-ספא סנווארי או תה מנחה בקפה המוזיאון הקולוניאלי? ארוחת ערב מקורה, החל מקוקטיילים שקיעה ומאכלים ים תיכוניים ב-חוף חוף וביסטרו, או האהוב עלינו, היפני המודרני ב-חגי, עם כוסות לילה וג'אז קלאסי ב-פיל בר.

 7. מלון פרי – The Peri Hotel

אנחנו פשוט לא יכולים לומר מספיק על מלון פרי שהושק לאחרונה. עם חללי פנים השואבים השראה מהרומן של המינגווי "האיש הזקן והים", האורחים יכולים לצפות כאן לצבעים כחול ולבן, המביא קסם קסום וכפרי לכל שהייה.

החדרים נוחים במיוחד, עם כל המתקנים והמרפסות כדי לבלות את היום. צ'או מונג מתוכנן להיות אולם מאכלי ים, הכולל ריהוט צבעוני, לא תואם, ותפריט עמוס מלא בהתמחויות מקומיות. התרווחו ליד הבריכה לפני שתצאו לחקור את הואה הין יוצאת הדופן ואת כל מה שיש להלהציע.

8. ואלה הואה הין – VALA Hua Hin

מציע גישה ישירה לחוף הים ומוקף בשפע של צמחייה, ואלה הואה הין הוא נווה מדבר של רוגע על החוף המלכותי. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון עכשווי עם נגיעות של עץ טבעי ורבים מהם מציעים נוף מדהים לים.

סעדו באחת מארבע המסעדות והברים, או צאו לחווית אוכל פרטית תחת הכוכבים על החוף. הבריכה בגודל אולימפי משתרעת עד לחוף האוקיינוס ומי שצריך להירגע ימצא פינוק מחכה בביתן העיסוי.

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן