מלונות 5 כוכבים בקופנגן

אננטרה ראסננדה

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו פה נגן / חוף נאי פאן נוי, המלון המסוגנן המהודר בגנים טרופיים, ממקום כקילומטר ממפל תאן פראווט ו- 8 קילומטרים מחוף האד תונג רנג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

קופו קופו פנגן

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו פה נגן / נאיווק / האד פלאיליאם, מלון יוקרתי זה ממוקם במרחק של 6 קילומטרים ממפל פאנג ובמרחק של 4 קילומטרים מנמל מעבורת תונג סאלה.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון פנווימן

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו פה נגן / נאי פאן נוי / בנטאי, מלון יוקרתי זה ממוקם במרחק של 18 קילומטרים ממפל פאנג. נמל תונג סאלה לשירותי המעבורת לאי נמצא גם הוא במרחק של 18 קילומטרים.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

Santhiya Koh Phangan

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו פה נגן / נאי פאן נוי / בנטאי, מתחם הנופש האיכותי הזה נמצא במרחק של 6 דקות הליכה מכפר פנבורי ובמרחק של 2 קילומטרים ממפל תאן פראווט.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

Jamahkiri Dive Resort

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו פה נגן / או טיאן אוג / קו טאו, ממוקם בכפר נופש שליו, מתחם אותנטי זה נמצא במרחק של 6 ק"מ מחוף תנות ובמרחק של 7 ק"מ ממפרץ מנגו.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון בוטיק יוקרתי זי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו פה נגן / הינקונג, ממוקם במרחק נסיעה של 5 דקות מחוף הין קונג וחוף ווק טום, מרחק של 5 קילומטרים מנמל התעופה טונג סאלה ו- 16 קילומטרים מחוף האד רין נאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

קו פה נגן, אי הממוקם במפרץ תאילנד, הפך בשנים האחרונות ליעד תיירותי פופולרי. קו פה נגן, הידוע בחופיו היפים, בשקיעות המדהימות ובחיי הלילה התוססים שלו, הוא ביתם של כמה ממלונות היוקרה הטובים ביותר בתאילנד. אם אתם מחפשים חווית חופשה מפוארת ובלתי נשכחת, אל תחפשו רחוק ממלונות 5 כוכבים בקו פה נגן המפארים את קו החוף של קופנגן. ממתקנים ברמה עולמית ועד לנופים מדהימים, מלונות אלה מציעים טעם אמיתי מגן עדן. בואו נסתכל מקרוב על מלונות 5 כוכבים המומלצים בקופנגן המציעים שהות יוקרתית ומפנקת למטיילים.

1. אננטרה ראסננדה וילות קו פנגן – Anantara Rasananda Villas

אתר נופש. נכס מענג. חדרים נעימים. מקום האירוח אננטרה ראסננדה וילות קו פנגן ממוקם לאורך חוף טונג נאי פאן נוי היפהפה, ומציע וילות וסוויטות מרווחות עם אינטרנט אלחוטי חינם, בריכה פרטית וטרסה. הוא כולל גם חדר כושר. הסוויטות והווילות מעוצבות באלגנטיות בעיצוב תאילנדי מודרני. החדרים ממוקמים בגן, ומצוידים בטלוויזיית LCD בגודל 55 אינץ' עם טלויזיית אפל, מערכת בידור ביתית ותחנת עגינה לאייפוד. 

אננטרה ראסננדה וילות קו פנגן יכול לעזור בארגון הסעות פרטיות בסירה מנמל התעופה של סאמוי. העברות במעבורת ציבוריות זמינות גם ממזח טונג סלה. מתקנים נוספים כוללים מכונת אספרסו ומקלחת גשם. שירותים כגון עיסוי בווילה או סעודה זמינים. מסעדת של ראסננדה ביסטרו החוף מציעה סעודות בחוץ ומגישה שילוב של אוכל מקומי ומערבי עם נוף לים. יוקינויה פתוחה כל יום ומגישה מנות יפניות משובחות [1] ומנות טפניאקי ייחודיות. יש בו גם טרקלין שמפניה ויין. סעודה פרטית על החוף מוצעת גם היא.

מלון

2. קופו קופו פנגאן וילות חוף וספא של ל'אוקסיטן   – SHA פלוס (האד פליילאם) 

אתר נופש טרנדי, עם מיקום נהדר. במרחק צעדים ספורים מהחול הלבן של חוף נאיווק, Kupu Kupu Phangan קופו קופו פנגאן וילות חוף וספא של ל'אוקסיטן   – SHA פלוס מתגאה ביחידות אירוח מפוארות, כמו גם בבריכה חיצונית עם שפת אינסוף וחוף פרטי. הוא מציע את הנוחות של מסעדה באתר, 2 ברים ואינטרנט אלחוטי חינם, הזמין בכל רחבי אתר הנופש. מזח תונג סלה ורחוב הקניות נמצאים במרחק של 10 דקות נסיעה ממקום האירוח. האי סאמוי נמצא במרחק של 30 דקות שיט בסירה משם. 

היחידות מסוגננות ומעוצבות בטוב טעם. הם מצוידים במיזוג אוויר, אמצעים להכנת תהקפה וטלוויזיה בלוויין. חדרי הרחצה הצמודים כוללים אמבטיה, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום של L'Occitane. כל הוילות מגיעות עם בריכה פרטית. חלק מהווילות כוללות גם מכונת קפה של סגפרדו זנטי. לנוחיותכם, מלונות יוקרה בקופנגן מספקים מתקן לאחסון מזוודות ושירותי הסעה מאל שדה התעופה על פי בקשה. צפו בשקיעה בעודכם נהנים ממבחר של מאכלים תאילנדיים כמו גם פירות ים טריים המוגשים במסעדה שבאתר. הברים שבאתר (בר שקיעה ליד הבריכה והבר על הגג) הם המקום שבו האורחים יכולים ליהנות ממשקאות טעימים.

3. פנווימן אתר נופש קו פנגן – SHA תוספת פלוס (חוטיני נאי פאן נוי)

אתר נופש, עם ארוחת בוקר מעולה. מקום מפלט חלומי החבוי בין צמחייה טרופית, פנווימן אתר נופש קו פנגן משקיף על חוטיני נאי פאן ומתגאה בגישה לחוף פרטי. בריכת האינסוף והספא בראש הגבעה הם מקומות מצוינים לתפוס זריחות מרהיבות. אתר הנופש פנווימן אתר נופש קו פנגן נמצא במרחק של 30 דקות שיט בסירה מקו סאמוי. מפל מאשר סאדט נמצא במרחק של כ-4 ק"מ מאתר הנופש. ניתן גם לארגן העברות לאיים והסעות תמורת תשלום נוסף. כל החדרים מפוארים עם מצעים וריהוט משובחים. הם נועדו לספק את כל הנוחות של הבית ולספק נוף יפהפה. יש להם מרפסות פרטיות גדולות וחדרי רחצה מפוארים עם אמבטיה פנימית או חיצונית. 

האורחים נהנים גם משימוש בסמארטפון עם שירותי נתונים ושיחות חינם בכל סוגי החדרים. האורחים יכולים ליהנות ממאכלים מקומיים ובינלאומיים בשתי המסעדות של Panviman על חוף הים, המסעדות פאן ים ו-חוף אבן . ים הפאן מציע נוף של 360 מעלות של מפרץ סיאם. הפעילויות כוללות מגוון רחב של ענפי ספורט מים כמו צלילה, שנורקלינג וקיאקים, או פעילויות יבשתיות כמו טרקים או טיולי ג'יפים במהלך חופשות תאילנד.

4. אתר הנופש והספא סנטהיה קו פנגן (חוטיני נאי פאן נוי)

אתר נופש. ירך. ערך רב. אתר נופש יפהפה זה ממוקם באי גן העדן של פאנגן, עם חופים יפים ונוף פנורמי לים. בריכה חיצונית גדולה, חדר כושר ואינטרנט אלחוטי חינם זמינים. כל החדרים המרהיבים ממוקמים על הצוק ואנו מספקים שירות רכבי עץ 24 שעות ביממה לכל האורחים באתר הנופש. אתר הנופש והספא אתר הנופש והספא סנטהיה קו פנגן (חוטיני נאי פאן נוי) נמצא במרחק של 160 מטרים בלבד מחוף הפופולרי. 

אתר הנופש נמצא במרחק של 40 דקות שיט בסירת מנוע מהירה מקוסמוי. החדרים המסוגננים והממוזגים כוללים ריהוט עץ טיק אלגנטי ועיצוב תאילנדי קלאסי. כל אחד מצויד בטלוויזיה בכבלים, נגן DVD ומיני בר. חדרים נבחרים כוללים אמבט ג'קוזי. הספא Ayuravana של Santhiya כולל תפריט מרגיע של טיפולי פנים ועיסוי גוף. יש גם מרכז ספורט מים באתר המציע פעילויות כמו שיט בקאנו, קיאקים וגלישת רוח. מסעדת Chantara מגישה מאכלים מהמטבח התאילנדי, עם אפשרות לסעוד באוויר הפתוח. מזנון ארוחת בוקר יומי זמין שם גם מדי בוקר.

5. אתר הנופש והספא ג'מהקירי צלילה (קו טאו)

אתר נופש מקסים, עם נופים נהדרים. אתר הנופש והספא ג'מהקירי מספק יחידות אירוח מפוארות לאורך מפרץ Thian Og באי קו טאו. הוא מציע אינטרנט אלחוטי והעברות רציף בחינם. יש בו חוף פרטי, בריכה ומרכז צלילה מוסמך PADI. החדרים המרווחים בסגנון תאילנדי באתר הנופש והספא ג'מהקירי צלילה – SHA PLUS מגיעים עם מרפסות פרטיות המתהדרות בנופים מרהיבים של האוקיינוס ​​ושפע של אור טבעי. טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח ונגן DVD כלולים, בעוד שחדרי הרחצה המפוארים כוללים אמבטיה ומוצרי טיפוח. 

אתר הנופש כולל מגוון של טיפולי יופי וספא כמו שירותי עיסוי ועטיפת גוף אלוורה בספא שלו. האורחים יכולים ליהנות מטיפולי פנים בגנים של אתר הנופש או ליהנות מנופים של האוקיינוס ​​מהג'קוזי החיצוני. מיקומו המעולה של אתר הנופש, מאפשר לאורחים ליהנות מנקודות צלילה ושנורקלינג מצוינות. מרחק שעה ו-45 דקות שיט בסירה מעשרת המלונות למבקרים בקוסמוי ושיט בסירה של שעה וחצי למזח שומפון. מנות פירות ים טריות מוגשות במסעדת Jamahkiri, בעוד שמשקאות זמינים בטרקלין הגג ובבר הבריכה. מרתף היינות של אתר הנופש מתגאה במבחר מצוין של יינות מרחבי העולם.

מלון יוקרה תאילנד

6. מלון בוטיק יוקרתי זי (Hinkong)

מלון בוטיק מקסים, עם עיצוב פנים מעולה. נפתח בדצמבר 2019. ממוקם בהינקונג, כמה צעדים מחוף הין קונג, מלון זי לאקז'רי בוטיק מספק יחידות אירוח עם בריכת שחייה חיצונית, חניה פרטית ללא תשלום, מרכז כושר וגינה. מלון 5 כוכבים זה מציע שירות חדרים, שירות קונסיירז' ואינטרנט אלחוטי חינם. מלון זי לאקז'רי בוטיק כולל חדרים מסוימים עם נוף לים, וחדרים עם מרפסת. תוכלו לשחק טניס שולחן וטניס במלון 5 כוכבים זה, והאזור פופולרי לשנורקלינג ורכיבה על אופניים. 

למלון יש טרסה ונוף לבריכה, והאורחים יכולים ליהנות מארוחה במסעדה או ממשקה בבר. כל היחידות במלון כוללות מיזוג אוויר, פינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין, מטבח, פינת אוכל, כספת וחדר רחצה פרטי עם בידה, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. במקום האירוח כל חדר כולל מצעים ומגבות. ארוחת הבוקר היומית מציעה אפשרויות קונטיננטליות, אנגלית/אירית מלאה או אמריקאית. חוף סריתאנו נמצא במרחק של 1.8 ק"מ מהמלון, בעוד שחוף פליילאם נמצא במרחק של 2.4 ק"מ משם.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן