16 אטרקציות מובילות בהואה הין

הואה הין אולי התחילה כעיר חוף מנומנמת, אך בל היום היא הפכה לעיר תוססת ליד הים. שעתיים וחצי דרומית לבירת תאילנד, בנגקוק (ועוד עולם משם), המקום החם הזה בעיירה קטנה שהפכה ליעד תיירות מציעה חופים, מסעדות וקניות ממש על מפרץ תאילנד.

אם אתם חושבים לעצור כאן בזמן נופש בתאילנד, תכנן את הטיול שלך עם רשימת האטרקציות והדברים המובילים לעשות בהואה הין.

1. חוף הואה הין

רוב האנשים שמגיעים לעיירה המנומנמת הזו מגיעים לכאן בשביל החוף. בעוד שערי חוף אחרות בתאילנד מתמקדות בחיי הלילה, הואה הין היא יעד הרבה יותר שקט שבו אתה באמת יכול לשכב על החוף לשעות של בטן-גב בשלווה.

החוף של הואה הין משתרע על פני ארבעה קילומטרים – למרות שהוא אולי לא הגדול או הלבן בתאילנד, הוא מפצה על כך בזה שהוא נהדר לשחייה, ומציע הרבה דברים ידידותיים למשפחות לעשות (גלישת עפיפונים ושיט בסירת בננה כלול.), ותמיד יש כיסאות ושמשיות זמינות להשכרה.

אטרקציות בהואה הין

2. ארמון Maruekhathaiyawan

ארמון Maruekhathaiyawan, נבנה עבור המלך Vajiravudh (ראמה השישי) כבית קיץ בשנות ה-20, בנוי כולו מעץ טיק ויושב ממש על החוף. העיצוב החכם של הארמון – היושב על עמודים ובנוי מכמה חלקים המחוברים במסדרונות ארוכים – מאפשר זרימת אוויר מושלמת ושומר על קרירות המקום בשעות אחר הצהריים התאילנדיות החמות והלחות. יש אפילו מסדרון שמוביל ישר לחוף ולביתן הרחצה לשעבר של המלכה.

חדרי המגורים של המלך מרוהטים בחלקם בכמה מרכושו המקורי. חדר העבודה שלו, שבו כתב שירה בשהותו כאן, משקיף על האוקיינוס ומכיל את שולחן העבודה וחומרי הכתיבה האהובים שלו. המבקרים יכולים גם לחקור את הגנים המטופחים המקיפים את הארמון או ליהנות מפיקניק על הדשא.

3. שוק הלילה של הואה הין

לא משנה כמה קניות יוקרתיות תעשו בתאילנד, שום דבר לא מנצח את התחושה האותנטית של שוק לילה מקומי – הזדמנות לספוג את האווירה ולחוות תרבות שוק תאילנדי אמיתית. לשוקי לילה אין לעתים קרובות חריזה או סיבה בתאילנד, ושוק הלילה של הואה הין אינו יוצא דופן.

כאן תמצאו אומנות ומלאכת יד לצד חטיפים זולים (אל תזדעזעו יותר מדי מחטיפי החרקים המטוגנים בשמן עמוק למכירה) ודוכנים המציעים ביגוד. מכיוון ששוק הלילה של הואה הין מושך אליו גם תיירים, תמצאו את חלקכם בדוכנים שמוכרים מזכרות זולות ובגדי חוף, אבל גם הרבה רוכלים ברחוב שמוכרים כלים ומאכלים אותנטיים לחיי היומיום, אסימונים בודהיסטים ואומנות תאילנדית מסורתית.

4. גבעת וחוף קאו טקיאפ 

גבעת קאו טקיאפ מציעה גישה לרצועת חוף שקטה ונופים מרשימים של הואה הין מלמעלה. כמה ממסעדות פירות הים הטובות בעיר ממוקמות באזור זה, כמו גם כמה מהמקדשים הבודהיסטים הצבעוניים ביותר שתמצאו בהואה הין.

מקדש קאו טקיאב, המוכר יותר למקומיים בשם "הר הקופים", הוא ביתם של מאות מקוק פראי – חוויה מהנה כל עוד אתה נאחז בתיקים ובטלפון שלך, מכיוון שהם הפכו טובים למדי בגניבת דברים מתיירים.
אטרקציות בהואה הין תאילנד

5.קניות אל תוך הלילה בשוק ציקדה

שוק סוף שבוע באוויר הפתוח שכולו אומנויות ואומנות, ציקדה פופולרי בקרב תיירים תאילנדים וזרים, והוא תוסס במיוחד ברגע שהשמש שוקעת. השוק מחולק לארבעה חלקים הכוללים פריטי בית דקורטיביים ואופנה למכירה, גלריית אמנות, מתחם אוכל חיצוני מאסיבי, ואזור המוקדש למוזיקה חיה ומופעים הכוללים להקות, להקות ריקוד, מופעי פנטומימה ייחודיים ותקליטנים חיים. אם אתם שוהים במלונות 5 כוכבים בהוא הין הסמוכים, פשוט תבקרו במקום הזה.

6. מוזיאון "למען האמנות" 

מוזיאון האמנות 4D הראשון בתאילנד הוא אתר חובה לכל הגילאים. אוסף מוזר של ציורי קיר מהנים שצוירו על ידי אמנים תאילנדים, מתקנים אומנותיים ופסלים, אלו הם תמונות חיות. מקמו את עצמכם במקום הנכון, צלמו, והרי – אתם אוטומטית חלק מתמונה תלת-ממדית שבה מדרגות פסנתר מתעוררות לחיים, אתם יכולים לקפוץ לפה של כריש, ומפלצות כמעט מכניסות אתכם לאזור האימה. אלמנט ה-4D מסופק באמצעות מוזיקה ואפקטים קוליים שהופכים כל אזור מוזיאון לייחודי עוד יותר.

 

7. פארק סנטוריני

במרחק של 15 דקות בלבד בעיירה השכנה צ'ה אם נמצא סנטוריני פארק, כפר קניות ואטרקציות עם מוטיב שנראה בדיוק כמו שהשם מרמז. שורות של מבנים מסוידים בלבן מסדרים את הרחובות המרוצפים באבן, מתפתלים סביב בתי קפה, חנויות וחנויות מזכרות. יש כאן אפילו חלל הופעות חיצוני ופארק שעשועים קטן, עם גלגל ענק, קרוסלה ומספר טיולי טיפוס ואדרנלין לילדים ולמבוגרים כאחד.

8. The Venezia Hua Hin

הוונציה היא העתק מיני מרשים של ונציה הקסומה, עם רפרודוקציה של מגדל הפעמונים של סן מרקו; תעלה באורך 200 מטר (כולל גונדולות) החותכת את מרכז הקניות; ושפע של אטרקציות, כוללת מיני נסיעות ברכבת; מוזיאון תלת מימד; והזדמנויות צילום רבות בכל פינה. בעוד שהונציה היא מבחינה טכנית מרכז קניות, חנויות אינן האטרקציה העיקרית כאן. ובכל זאת, תמצאו שפע של מותגים מקומיים ובינלאומיים, כמו גם הזדמנות לאסוף כמה מזכרות מקומיות יוקרתיות.

9. בפארק המים בלאק מאונטיין 

החוף עשוי להיות במרחק צעדים ספורים בלבד משם, אבל זה לא אומר שמבקרים צריכים לדלג על ביקור בפארק המים של הואה הין כשהם בעיר. עם תשע מגלשות (כולל מגדל מגלשה אנכי מרשים בגובה 17 מטר עם ירידה ישרה כפולה עוצרת לב) ושש בריכות, ב-Black Mountain יש משהו לכולם.
הואה הין

10. הפארק הלאומי Kaeng Drachan ומפל Pala-La-U

פשוט אי אפשר לחקור את הפארק הלאומי הגדול בתאילנד ביום אחד, אז אם זה כל מה שיש לכם, אולי כדאי לכם להתחיל במפל Pala-La-U. המפל ממוקם בסמוך לגבול עם בורמה ובמרחק של כשעה וחצי מהואה הין, המפל מורכב מ-16 מפלסים והוא אחד הגבוהים בתאילנד. עם זאת, אל תצפו לעלות לפסגה. כל דבר מעבר למפלס השלישי מצריך טרק מפרך המיועד רק למטיילים ומטפסים מומחים.

רוצים להאריך את הטיול? אין מקומות לינה זמינים בתוך הפארק עצמו מלבד שני אתרי קמפינג כפריים מאוד, אבל אתם יכולים ללון בעיר Kaeng Krachan, במרחק נסיעה של דקות ספורות משם או במלונות בהואה הין בקרבת מקום. חזרו למחרת לצפייה בציפורים או לסיור במערות – או שכרו שומר פארק שייקח אתכם עמוק יותר לתוך יער הגשם, שבו קשה יותר למצוא שבילים אבל עשיר יותר בחיות בר, ואולי תזכו להציץ בפילי בר, חזירי בר ואפילו נמרים.

11. הליכה דרך יער המנגרובים פראן בורי

20 קילומטרים מהואה הין וניתן להגיע אליו ברכב או ב- Song-taew (מונית משאית פתוחה ומרובת נוסעים), פארק פראן בורי הוא ביתו של יער המנגרובים הגדול ביותר בתאילנד. גולת הכותרת כאן היא שתי טיילות העץ המוגבהות שמתפתלות ומסתובבות דרך גידולי מנגרובים עבים, מעל נהר פראנבורי וכל הדרך אל האוקיינוס-לאורך כל הדרך מציעות הצצות של חיות בר ואפילו כפר דייגים קטן. לאחר שתסיימו ללכת בשבילי העץ, פנו אל החוף עטור האורנים של הפארק, במרחק צעדים ספורים בלבד. מכיוון שמעט תיירים יודעים על הפארק, רוב הסיכויים שהחוף יהיה לך לגמרי לעצמך.

12. פארק ימי סם רוי יוט 

מאגר המים המתוקים הגדול בתאילנד ממוקם בתוך הפארק הלאומי סם רוי – פארק לאומי ימי ענק ששווה ביקור בפני עצמו. הפארק נמצא במרחק של כ-60 ק"מ מהוה הין והוא ביתם של מערות ענקיות, איי אבן גיר, ולמעלה מ-300 מינים שונים של ציפורים נודדות [1]. יש מגדל תצפית נהדר עבור צופי ציפורים בכניסה לפארק, אבל אתה יהיה לי סיכוי הרבה יותר טוב לראות ציפורים נדירות, כמו ביצות סגולות וכנפי חול, מקרוב בעת הליכה בביצה.

13. קניות בשוק הצף Sam Pan Nam

להואה הין יש למעשה שני שווקים צפים. השוק הצף של הואה הין, הישן והקטן יותר, מציע שפע של הזדמנויות קניות, הן כשאתם מסתובבים בשוק בסירה מסורתית או מטיילים על טיילות העץ הארוכות המקשרות בין החנויות. השוק הצף החדש יותר Sam Pan Nam מציע גם שפע של קניות, עם 200 חנויות מרשימות, כמו גם שפע של מוכרי סירות הנוסעים באגם ובתעלות מעשה ידי אדם כדי להציע את המחיר שלהם.

אבל סם פאן נאם הוא גם מקום בילוי. ישנן רכבות מיניאטורית, מופעי מוזיקה ותרבות יומיים, ושפע של "פינות אינסטגרם" – סירות דייג מסורתיות עוגנות עליהן תוכלו לקפוץ לתמונה, ספסלים צבעוניים, מסעדות נושא ועוד.

הואה הין תאילנד

14. עיין בגלריות בכפר האמנים הואה הין 

אחד ממרכזי האמנויות המקוריים בהואה הין, הקולקטיב התוסס הזה יושב עטוף בצמחים ירוקים ויפים, יושב על שפת תעלה קטנה. החלל כולל כמה גלריות גדולות של אמנות ועתיקות, כמו גם סטודיואים של אמנים ממשיים, שבהם פרויקטים נמצאים כל הזמן בחלום ומתממשים.

15. קניון בלופורט הואה הין 

בהואה הין לא חסרים הזדמנויות לעשות שופינג, אבל אחד אטרקציות השופינג החדשות ביותר שהגיעו בעיירת החוף הוא קניון הנופש Bluport Hua Hin Resort. הקניון האדיר ביותר לקניות יוקרה, הוא אחד המקומות הטובים ביותר לנצח את החום בהואה הין. לקניון יש יותר מ-1,000 מותגים שונים המתפרשים על פני אופנה ויופי, כמו גם טכנולוגיה ואוכל. זהו חנות הכלבו בהואה הין לאופנה, כמו גם טיפולי יופי כמו תספורות, פגישות ציפורניים וספא.

16. שוק תמרינד

סצנת האוכל של הואה הין מתחממת בסופי שבוע עם התוספת של שוק תמרינד החדש. שוק הלילה הזה נפתח בימי שישי, שבת וראשון במרחק של כמה רחובות מהחוף.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן