מלונות על קו החוף בפוקט

האי הגדול בתאילנד, פוקט, כולל כ-30 חופים, עם מלונות השופעים באתרי ספא ונופש יוקרתיים התפורים לאורך החולות של נוף הים האידילי שלה. נופים לים אנדמן נמצאים שם בשביל לקחת, אבל בדרך, תוכלו גם לחשוף עיצוב שמתעמק בעבר כריית הפחם של האי,  ווילות שייפתו אתכם לזרוק את המפתח ומקומות מסתור ידידותיים למשפחות. להלן מלונות החוף הטובים ביותר בפוקט.

רשימת מלונות על קו החוף בפוקט מומלצים

The Slate
The Slate

גובל בחוף Nai Yang בפוקט, ומתאים לתכנון ארוחות ערב רומנטיות על החוף, להתרווח בווילות עם בריכה או לבקר בספא.

5/5
9.2

מפנק ברמה בינלאומית!

Banyan Tree Phuket
Banyan Tree Phuket

וילות מפוארות ומרוהטות עם יצירות אמנות תאילנדית ועבודות עץ נאות, וכוללות פינות ישיבה בשפע, שנפתחות אל עבר נופי הבריכה. 

5/5
8.9

מפנק ברמה בינלאומית!

Baan Laimai
Baan Laimai

מול חוף פאטונג, חדרים רבים מציעים נוף לצד הבריכה וחלקם משקיפים אל החוף.

4/5
8.0

מפנק ברמה בינלאומית!

The Gallery Hotel Naiharn
The Gallery Hotel Naiharn

ממוקם על החוף הדרומי הנינוח של פוקט, גישה לחופים שנותרו ללא נגיעה יחסית.

4/5
8.6

מפנק ברמה בינלאומית!

Amari Phuket
Amari Phuket

בקצה הדרומי של חוף פאטונג. שפע של סוויטות ידידותיות למשפחות.

5/5
8.2

מפנק ברמה בינלאומית!

Renaissance Phuket Resort

בנוי על החוף הארוך – והמבודד ביותר – בפוקט, יש בו ספא, כולל חמישה מקומות לסעודה, בריכה חיצונית ראשית, מרכז כושר.

5/5
9.0

מפנק ברמה בינלאומית!

Mandarava Resort
Mandarava Resort

מספק שירות הסעות חינם לחוף קארון – אם כי הוא נמצא במרחק של 700 מטרים בלבד.

5/5
9.0

מפנק ברמה בינלאומית!

Hotel Clover Patong
Hotel Clover Patong

חמש דקות הליכה מחוף פאטונג, סוויטות מפוארות עם מרפסות ועם ג'קוזי מקורה.

4/5
8.7

מפנק ברמה בינלאומית!

Katathani Phuket Beach Resort
Katathani Phuket Beach Resort

משקיף על חוף קאטה נוי עם בריכה פראית המשקיפה לנוף.

5/5
8.6

מפנק ברמה בינלאומית!

The Slate

מעריצי עיצוב טוב יאהבו את ה-צִפחָה, אתר הנופש מהטובים ביותר בפוקט, שנוצר על ידי האדריכל ומקצוען הפנים ביל בנסלי. העיצוב שואב השראה מהעבר של כריית הפח של האי, עם משטחי עץ ומתכת מעורבים, גופי תאורה המשמשים כיצירות אמנות ומראה תעשייתי הכולל  טוויסט תאילנדי. הוא גובל בחוף Nai Yang על החוף הצפוני השליו של פוקט, ומציע הזדמנות לתכנן ארוחות ערב רומנטיות על החוף, להתרווח בווילות משובצות בריכה או לבקר בספא Coqoon לעיסויי רקמות עמוקים תוך כדי רוחות ים מתנופפות בעדינות.

מלון 5 כוכבים

עץ בניאן פוקט – Banyan Tree

אם אתם רוצים אתר נופש עם הדגשים ארכיטקטוניים של לאנה, שקול שהייה במלון עץ בניאן פוקט המפואר. הנכס מתרכז סביב לגונת מים מלוחים ולכל הווילות דמויות הפגודה יש רצפות עץ חלקות, עיצוב וציורים תאילנדיים, גנים מטופחים וטהורים ובריכות פרטיות. יש גם מפגשי יוגה, מגרשי טניס, שיעורי שפה תאילנדית והדגמות בישול כדי לבדר אותך, בתוספת מסלול גולף בן 18 גומות. לחוויה בלתי נשכחת, הזמינו את שייט ארוחת הערב של Sanya Rak כדי לסעוד על סיפון סירה תאילנדית מסורתית כשאתם צפים על מימי הלגונה.

אתר הנופש והספא חוף באן לאמאי – Baan Laimai

ממוקם בעיצומו של אזור הבילויים של פוקט, מול חוף פאטונג, חוף באן לאמאי הוא אתר נופש נינוח ללא סלסולים במרחק הליכה משווקי רחוב, הברים של באנגלה רואד ומרכזי קניות נוחים, כגון קניון ג'ונגסיילון. בקיצור, זה נהדר למבקרים בפעם הראשונה בפוקט שרוצים לחקור הכל. חדרים רבים מציעים נוף לצד הבריכה וחלקם משקיפים אל החוף.

מלון הגלריה נאי הרן – The Gallery Hotel Nai harn

ממוקם על החוף הדרומי הנינוח של פוקט, למלון גלריה נאי הרן יש גישה לחופים שנותרו ללא נגיעה יחסית. מלונות 5 כוכבים בפוקט ממוקם מול אגם נאי הרן, רק כמה מאות מטרים מחוף נאי הרן עצמו. אתה יכול לבחור בין ספורט מים כגון קיאקים, גלישה ומצנחי רחיפה, אידיאלי אם אתה מחפש חופשה פעילה. כדי לבדוק את השכונות המקומיות, שאלו אופניים מהמלון כדי לצאת לטיול נינוח לאורך ה-sois המקומי (רחובות צדדיים) ושבילי היער.

אמרי פוקט – Amari Phuket

אמרי פוקט הוא אתר נופש אידיאלי לחופשה משפחתית מלאת פעילות בפוקט, בקצה הדרומי של חוף פאטונג, הפונה מערבה אל ים אנדמן. יש שפע של סוויטות ידידותיות למשפחות באגף אושן הכוללות מלאכה תאילנדית מודרנית, והמלון מציע שירותי שמרטפות, מועדון ילדים, אזור  [1] משחקים צבעוני וסעודה במחיר שווה לכל נפש – בנוסף ילדים מתחת לגיל שמונה אוכלים חינם מהמסעדה תפריט ילדים.

אתר נופש וספא ברנסנס בפוקט – Renaissance Phuket Resort

המפלט האופנתי הזה מרגיש כמו מפלט שליו בג'ונגל, למרות שהוא נמצא במרחק נסיעה קצר בלבד מנמל התעופה של פוקט. בנוי על החוף הארוך – והמבודד ביותר – בפוקט, יש בו ספא מרכזי הכולל מפלים ובריכה עגולה. אתר הנופש כולל חמישה מקומות לסעודה, בריכה חיצונית ראשית, מרכז כושר ואזורי טרקלין משותפים באוויר הפתוח, כך שקל לשכוח לגמרי את העולם החיצון. זהו מלון חובה במהלך חופשות בלעדיות בתאילנד.

מלון יוקרה תאילנד

אתר הנופש והספא מנדרבה – Mandarava Resort

אתר הנופש והספא Mandarava מכיל בתוכו את הטוב משני העולמות: זהו אתר נופש מפואר שמרגיש רחוק מהמסעדות והחנויות שנמצאות בכל זאת ממש מחוץ לתחום שלו. לאחר שתסיימו לטבול את אצבעותיכם בחמש הבריכות של אתר הנופש, אתר הנופש מספק שירות הסעות חינם לחוף קארון – אם כי הוא נמצא במרחק של 700 מטרים בלבד, וניתן להגיע אליו דרך הליכה מרהיבה שלוקחת אתכם על פני מסעדות מקומיות ומסעדות מקומיות. דוכני מזון. אתר הנופש מספק גם שיעור יוגה חינם והדרכה לקיפול מפיות, אם תמיד תהיתם איך להכין את הברבור המושלם.

מלון תלתן פאטונג פוקט – Hotel Clover Patong

מלון תִלתָן מספק מנה מבורכת של גחמה בלב פאטונג. אתר הנופש בעל מוטיב האוקיינוס הצבעוני מקבל את פניכם עם פסלי לווייתנים ודולפינים ומוטיבים מימיים לאורך כל הדרך – כולם בהישג יד של חיי הלילה של פוקט, ורק חמש דקות הליכה מחוף פאטונג. בחר מתוך מגוון חדרים: סוויטות סופיריור עם מרפסות, כאלה עם ג'קוזי מקורה או אפשרויות חיבור לשתי מיטות למשפחות.במלונות בפוקט יש בריכת גג, מרופדת בכיסאות נוח ושמשיות, המציעה נוף לים.

אתר נופש חוף קטחני – Katathani Phuket Beach Resort

אתר נופש זה למבוגרים בלבד, המשקיף על חוף קאטה נוי בפוקט, עוצב תוך מחשבה על זוגות. כדי להתקדם, הזמינו את וילת הבריכה המסוידת בלבן עם נוף לים עבור הבריכה הפרטית שלה, מקלחות גשם תאומות, אמבטיות עומדות על רגלי הטפרים ומרפסת מרווחת נושקת לשמש. הטיפ הכי טוב שלנו? התפנקו בעיסוי זוגי, או הפתיעו את בן/בת הזוג עם ארוחת ערב ב-נקודת הנשיקה- פלטפורמת זכוכית פרטית המשקיפה על ים אנדמן.

בזמן שאתה מחפש כמה מהמלונות ואתרי הנופש הטובים אך הנוחים באוהקט, ייתכן שתרצה לקרוא את המדריך שלנו לספא אתר הנופש בוראסארי פוקט כאן.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן