מסיבת הפולמון

הקונספט של מסיבת הפולמון בתאילנד התחיל בירח מלא יפהפה ליד החופים הקעורים שמושך תיירים למסיבה. אבל עכשיו, גדול זו מילה קטנה – המסיבה הזו ענקית! מה שהתחיל כמסיבה קטנה מאולתרת הוא עכשיו פסטיבל מלא, גם מפורסם בעולם. החגיגה מתחילה שלושה לילות לפני האירוע בפועל. היומיים הראשונים הם טירוף מוחלט, ביום הראשון השתתף במסיבות בונגלוס אלמוגים כדי להתחמם למקום; ואז כדאי ללכת למסיבת הג'ונגל ביום השני.

מיקום מסיבת פולמון בתאילנד

חוף האד רין בקו פנגן הוא המקום בו המסיבה תעצב את עצמה והוא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בתאילנד לירח דבש. עם שפע של מועדוני לילה מוכנים למסיבה, בקתות קטנות ובונגלוס, החופים נראים מדהימים לחלוטין בזמן המסיבה. המיקום של מסיבת הירח המלא בתאילנד רק מוסיף עוד קסם לכל הפסטיבל.

Cactus Bar, Sunrise Beach Club, Drop In Bar, Zoom Bar ו-The Rock הם מהמקומות המגניבים ביותר לבלות בהם ולהפיק את המרב מהזמן שלך. פשוט תיכנס למקום, תשמע את הרמקולים מתפוצצים, אנשים עם צבע פנים זוהר בחושך, ורקדנים עם חרבות אש גונבים את ההצגה.

קקטוס בר

על מסיבות בריחה

פולמון הוא הפופולרי ביותר בקרב מסיבות בריחה ומתרחש בין ירח מלא לירח חדש. השתתפות במסיבות בריחה היא אחד הדברים המפתים ביותר לעשות בקופנגן. המסיבה הזו פעמיים בחודש ידועה גם עקב מוזיקה אלקטרונית פנומנלית, ומארח תקליטנים מכל העולם, שמתכנסים לביצה בלתי נשכחת. זו גם אחת החוויות הטובות ביותר שתוכלו לחוות במהלך חופשת תאילנד.

היכן לשהות במהלך מסיבת פולמון

אוקיי, אז עכשיו כשאתם ב(כמעט), השאלה הבאה היא מהם המקומות הטובים ביותר לשהות בהם. דעו באיזה אזור הכי טוב בתאילנד לתכנן שהות במהלך מסיבת הירח המלא בתאילנד בשנת 2023.

1. האי קופנגן

אם אתם מתכננים להשתתף במסיבת הירח המלא בקופנגן, אז תרצו להישאר בדיוק איפה שהבאז. בשביל זה, אתה צריך לחפש את האפשרויות בחוף האד רין. על מנת להשיג לינה או לינה זולה מלכתחילה, ודאו שהזמנתם זמן רב מראש, שכן המיקום הזה מתמודד עם ביקוש גבוה בתקופה זו.

יש מקומות לינה שונים זמינים – יש אתרי נופש ומלונות בסביבה אבל תרמילאים בוחרים בעיקר בבונגלו על החוף; ואז יש פריקי מסיבות מושבעים שאתה פשוט מסרב לזוז מהחוף אפילו בשעות הלילה המאוחרות.

מקומות לינה באי קופנגן

הנה כמה מאפשרויות השהייה הטובות ביותר למטיילים במהלך מסיבת הירח המלא בתאילנד.

1. אתר נופש זריחה

אתר הנופש סאנרייז, הממוקם באחד מהמיקומים הטובים ביותר, הוא מקום אידיאלי לשהות בו עבור מסיבת פולמון בתאילנד. עם כל הטירוף שמסתובב על החוף, אתר הנופש הזה נמצא במרחק צעדים ספורים מההמולה. לא רק המיקום שלו הופך אותו למושלם, אלא מעבר לכך החדרים היוקרתיים מציעים את אותה הרפיה הנחוצה. זהו גם אחד מאתרי הנופש הטובים ביותר בתאילנד.

אתר נופש זריחה

2. נופש בית משפחתי

כדי ליהנות מזמן מרגיע לפני המסיבה, אתר הנופש Family House הממוקם בהאד רין נאי מהווה מקום אידיאלי לשהות בו. לצד חללי הפנים המפוארים, אתר נופש זה מציע סטנדרט טוב וחדרים ובונגלוס מתוחזקים היטב. והדבר הטוב ביותר באירוח זה הוא המחירים הנוחים שהופכים אותה לבחירה מצוינת עבור חובבי מסיבות הארדקור לקחת הפסקה ואז לחזור לאחור כדי לטבול בשמחה של כל החגיגות.

3. אתר הנופש בגן הים האד רין

זהו מקום אידיאלי למטיילים בתקציב נמוך המבקרים כדי להשתתף במסיבת הירח המלא בתאילנד 2023. ממוקם במרחק של 2 דקות בלבד מהמקום, המקום הזה מציע שהות מרגיעה אחרי כל ההמולה. והמחירים הנוחים מקלים על הכיסים להרשות לעצמם. הפנים המפוארים והמחיר התקציבי הופכים את המקום הזה לאחד המקומות הטובים ביותר לשהות בו.

4. Cocohut ספא ואתר נופש

מציע אווירה שלווה ואווירה מרגיעה, הספא והנופש Cocohut הוא אחד המקומות האידיאליים לשהות בו וליהנות מהתחושה של מסיבת הירח המלא בתאילנד. המקום הזה, המתגאה בכמה מהמתקנים המצוינים בהאד רין נאי, ידוע בכך שהוא מציג את הצד הטוב ביותר של האי.

ייתכן שתרצה גם לעיין במדריך שלנו ל10 המלונות המובילים בקו פנגן כאן.

מסלול המומלץ למסיבת פולמון בתאילנד

עכשיו כשאתה כאן לפסטיבל הפולמון, התחל עם סיורים ואטרקציות בתאילנד כדי לקבוע את מצב הרוח למסיבה. בדוק את בונגלוס האלמוגים למסיבת בריכה שני לילות לפני ולהירגע היטב. כשאתה חושב שהכל מוכן לחגיגה, צאו למסיבת הג'ונגל. זה ממש פסטיבל EDM בג'ונגלים עם משקאות, מוזיקת מיקס DJ ובריכה שתוכלו לקפוץ אליה. אתם חייבים להשתתף במסיבת הירח המלא של קו סמוי ב-2023 בחופשה שלכם.

אל תחמיצו את רקדני האש [1] ואת האנשים השיכורים שמשחקים בלילה. כשאתה חושב שהמסיבה נגמרה, אז מתחיל היום האמיתי. מסיבת הפול מון בתאילנד עם קעקועי דרקון, כובעים צבעוניים, דוכני רחוב, משקאות והפצצת מוזיקה תשבור את המוסכמה שלכם.

מסיבת הפולמון

למה כדאי לחוות במסיבת פולמון ?

על הטירוף, היופי והפופולריות שלו. כ-30,000 איש משתתפים בפסטיבל זה מדי חודש. לפני תחילת האירוע מאות מנורות דולקות בשעת בין ערביים. החוף מסודר בשולחנות קטנים וכאשר אור הירח נוגע בחול הלבן, המסיבה מתחילה. כל ז'אנרים של מוזיקה כמו טכנו, פרסומת, פאנק ובלוז פשוט מתפוצצים על החוף. להטוטנים ואוכלי אש מבדרים את הקהל כשהלילה חולף. ויש גם משקאות וחטיפים קלים, כדי להירגע בין לבין.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן