מלון בלמונד נאפאסאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / סוראט תאני, נמצא על חוף פרטי מול מפרץ תאילנד, אתר הנופש הזה הוא ברמה גבוהה ביותר ומרוחק 13 קילומטרים משדה התעופה של סמוי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

אתר נופש סלא סאמוי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי  / חוף צ'ואנג מון, גולת הכותרת של חוף צ'ואנג מון, ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה משדה התעופה של סמוי, מכפר הדייגים וממרכז צ'וונג מון.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון ששת החושים סאמוי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / בופוט / חוף צ'ואנג מון, ממוקם בקצה הצפוני של סאמוי, במרחק של 4 קילומטרים מפסל בודהה הגדול ובמרחק של 6 קילומטרים משדה התעופה של סמוי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

Outrigger Koh Samui

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / סורט טאני / מארט, המלון נמצא על קו החוף השקט של למאי , במרחק של 30 דקות בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של קו סמוי ו-20 דקות מרובע הקניות צ'וואנג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

Santiburi

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / סוראט טאני / אמפור, מלון שליו בצל עצים טרופיים ופרחים, המלון ממוקם במרחק של 10 קילומטרים מהמקדש הבודהיסטי ואט פרא יאי ובמרחק של 18 קילומטרים מנחל הין לאט.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון ארבעת העונות סאמוי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / בופוט / חוף צ'ואנג מון, ממוקם בקצה הצפוני של סאמוי, במרחק של 4 קילומטרים מפסל בודהה הגדול ובמרחק של 6 קילומטרים משדה התעופה של סמוי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

Anantara Lawana

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / צ'וואנג / אמפור, מלון ברמה גבוהה זה נמצא במרחק של 2 ק"מ משדה התעופה של סמוי ובמרחק של 5 ק"מ ממקדש וואט פלאי לאם היפייפה.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

VANA BELLE

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / חוף צ'ואנג נוי, ממוקם במרחק של 7 קילומטרים מפארק ההרפתקאות והמים קוקו ספלאש ובמרחק של 9 קילומטרים ממקדש ואט פרא יאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

מלון עץ הבאניאן

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / מארט / סורט תאני,  ממוקם במרחק של 13 קילומטרים משדה התעופה של סמוי ובמרחק של 14 קילומטרים מפארק הספארי נא מואנג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

W RETREAT

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור קו סמוי / מיי נאם, ממוקם על חוף ים מפואר,  רק 8 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של סמוי ו- ממקדש וואט פלאי לאם, ורק 7 קילומטרים ממועדון הקאנטרי סאנטיבורי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

1. מלון בלמונד נאפאסאי – Belmond Napasai

Belmond Napasai בקוסמוי, תאילנד, הוא אתר נופש מבודד בחוף הצפוני האופנתי של האי. הוא שוכן על מדרונות עדינים המובילים אל החול הלבן הבתולי של חוף באן טאי, ומציע מבחר של קוטג'ים יפים בסגנון תאילנדי, כמו גם וילות מדהימות עם שניים ושלושה חדרי שינה הממוקמים על צלע הצוק. Belmond Napasai שוכן על צלע גבעה חיננית במיקום מבודד, המשקיף על חוף באן טאי במפרץ תאילנד, ב-17 דונם של צמחייה טרופית עבותה.

יש בו חוף חולי קטן ופרטי עם פונטון אליו יכולים האורחים לשחות, חמישים וחמישה קוטג'ים, ארבע עשרה וילות פרטיות, שתי מסעדות מצוינות וספא Napasai המפנק. מגוון הלינה המרהיב כולל שלושים וארבע קוטג'ים עם נוף לים, אחד עשר קוטג'ים מול החוף, שמונה סוויטות קוטג' גן, שתי סוויטות קוטג' אקסקלוסיביות על חוף הים עם גישה ישירה לחוף וארבע עשרה וילות פרטיות כולן מעוצבות בעיצוב תאילנדי עכשווי.

Napasai כולל בריכת מים מתוקים יפה בקצה האופק שנראית כאילו זורמת לים הטורקיז. בריכת ילדים זמינה גם כן. הבריכות מוקפות בגנים יפים הכוללים עצי בוגנוויליה, פרנג'יפאני, דקלי קוקוס ועצי קשיו, ג'קפרי ומנגו. כדאי לבקר במלון זה אם אתה רוצה לחוות חופשה נוחה בתאילנד.

מלון בלמונד נאפאסאי

2. אתר נופש סלא סאמוי – SALA SAMUI RESORT 

SALA Samui Resort and Spa הוא אתר נופש וילה דלוקס מהמם על האי קו סאמוי, הכולל בריכות שחייה פרטיות ב-53 מתוך 69 וילות וסוויטות בסך הכל. ב-SALA Samui, אווירה נוחה ומרגיעה נוצרת על ידי שילוב הרמוני של ארכיטקטורה תאילנדית מסורתית עם מתקנים ושירותים מודרניים.

צוות ידידותי ומאומן מפנק את האורחים בשירות מקצועי ואישי. SALA Samui נהנית ממתקנים מצוינים והיא מתאימה באופן אידיאלי לחתונה רומנטית וייחודית בקוסמוי, עם 80 מטרים של חוף חולי לבן.

3. מלון ששת החושים – Six Senses Samui

Six Senses Samui ממוקם על לשון יבשה בקצה הצפוני של האי סאמוי, כשישה קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי ובמרחק של 45 דקות טיסה דרומית לבנגקוק. אתר הנופש נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה קלה ונופית מנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי.

רק 66 וילות יוצרות אווירה של מרחב ואור תוך שמירה על נוף כמעט מכל מקום בוילה. ל-52 מהווילות יש בריכות שחייה פרטיות עם אינסוף המשתלבות באופק ועוזרות לשמור על תחושת הסתגרות, למרות שכל מתקני אתר הנופש נמצאים בהישג יד ומתוגברים על ידי משרתים אישיים.

ספא Six Senses עם סלטים לטיפולים חיצוניים וחדרי טיפולים פנימיים מציע תפריט נרחב של טיפולים הוליסטיים ומסורתיים הנערכים על ידי מטפלים מיומנים במיוחד תוך שימוש במוצרים טבעיים. הדגש של הספא הוא להציע תוכניות שחרור מתח המתמקדות בהבאת היופי הפנימי שלך על ידי פינוק לצרכי הגוף שלך. מוקף בנופי מים מרהיבים, האורחים יעזבו בתחושת מרץ ואנרגיה. יש גם סלון יופי וחדר כושר.

4. מלון בוטיק אאוטריגר קו סמוי – OUTRIGGER KOH SAMUI

אתר נופש בוטיק יוקרתי אופנתי, אתר הנופש Outrigger Koh Samui Beach Resort (לשעבר Akaryn Samui), הוא תגלית מעוררת השראה. האורחים שוכנים בין גנים טרופיים שופעים, ומגיעים לגלות סוויטות ווילות פרטיות יוקרתיות, מעוטרות בבריכות פרטיות, מוצלות על ידי עצים טרופיים ועלווה ומול מפרץ סהר פרטי. פנקו את עצמכם בספא Navasana, בחרו עשבי תיבול טריים לשיעור קולינרי, וצאו נסיעה קצרה לצ'אוונג כדי לטעום קארי חריף בשוק Laem Din.

מלון בוטיק אאוטריגר קו סמוי

5. אתר נופש סנטיבורי – SANTIBURI RESORT 

אתר הנופש סנטיבורי הוא גן עדן יקר לכל ימות השנה השוכן בתוך 23 דונם של גנים טרופיים מטופחים בקפידה ו-300 מטרים של חוף Mae Nam השליו, לאחר שביקרתם בו, ימשכו אתכם לחזור שוב ושוב. מילים לבדן אינן יכולות לעשות צדק עם הוד מלכותו של חוף מיי נאם. מנוקד בעצי דקל חסרי גיל ומלכותיים, ומשטיח בחולות המשובחים ביותר שתוכלו למצוא בכל מקום, תתפתו ליופי העצום של אולי החוף המשובח ביותר באי.

לשבת מתחת לעצי הדקל, לטבול בקרני השמש ולצפות בגלישת גלים וללטף את החוף היא חוויה היפנוטית לנצח. למרות המגוון העצום של מקומות לראות, והאירועים הרבים שיש לחוות, בילוי של ימי שמש עצלים בחוף Mae Nam היא שמחה שפשוט אסור לך למנוע מעצמך במהלך שהותך איתנו. אתר הנופש עצמו כולל 59 וילות מפוארות ועוד 12 סוויטות דופלקס משווניות, כולן מעוצבות ומרוהטות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עיצוב תאילנדי.

6. מלון ארבעת העונות – FOUR SEASONS RESORT

Four Seasons Resort Koh Samui, תאילנד הוא אתר נופש הרחק מהכל על צלע גבעה במפרץ סיאם המיסטי. וילות תאילנדיות מרווחות עטופות בגנים טרופיים, מטעי קוקוס משומרים ואמפיתיאטרון השמיים, הים והאיים. תיהנו מספא היער. סעדו בפסגת הגבעות או על חוף הים. להתיז במפרץ הפרטי. ולחקור עולם בתולי של חופים, שוניות, יערות גשם ושמש. התענג על הפנים הרבות של המדינה במהלך ירח הדבש שלך בתאילנד.

7. אתר נופש אנטרה – ANANTARA LAWANA RESORT 

השמש זורחת מעל קו סמוי אופק של מים צלולים וקו חוף מיוער. עלווה שופעת עוטפת חדרים אלגנטיים ווילות בריכה מפוארות במקלט הפרטי שלהם. פרטים אדריכליים בהשראת מתיישבי הסוחרים הסינים המקוריים של האי, לצד סביבה טרופית שיכולה להיות רק תאילנדית.

במרחק דקות ספורות מלב צ'אוונג, Anantara Lawana Resort & Spa, Koh Samui, יושב על רצועה בתולית של החוף המהולל ביותר באי, עם האוקיינוס המסנוור במרחק צעדים ספורים משם. בין אם באחד מהחדרים המעוצבים בפאר של אתר הנופש או בווילות בריכה מרווחות, קחו את הרוח הרעננה מהמפרץ והרגישו את עצמכם נרגעים. פרטיות מעודנת זו משתרעת על חווית האוכל המיוחדת של אתר הנופש, הממוקמת בצמרות העצים בסלה פרטית המשקיפה על הים ב-Sky Hug.

למרות שזה עשוי להיות מפתה לעולם לא לעזוב את אתר הנופש, התרגשות שוקקת וקסם של חוף הים נמצאים ממש מעבר לפינה במרכז צ'אוונג, רצועת חוף הידועה בכפרים השוקקים שלה מלאים בצבע מקומי ואפילו נגיעות של כשרון קוסמופוליטי בינלאומי. ב-Anantara Lawana, התנסו במיטב שיש לאי המגוון והמדהים הזה להציע.

8. VANA BELLE

ממוקם על מפרץ שליו, Vana Belle, Koh Samui מוקף בסביבה ירוקה ובמפרץ השקוף של תאילנד, המבטיחים פעילות אינסופית. מתחת לפני השטח, מערות, מנהרות ושוניות אלמוגים תוססות, שופעות חיי ים, מבטיחים הזדמנויות אפי לשנורקלינג. בחזרה על היבשה, החולות הלבנים של חוף מאה נאם וחוף צ'ואנג מון עולים על הציפיות, כאשר רוחות ים עדינות מצטרפות לחיקוף הקצבי של הגלים. בפנים הארץ, מפלים קסומים, בריכות רחצה טבעיות ויערות גשם נצחיים מעוררים השראה.

טבילה תרבותית נוספת מגיעה באדיבות שיעורי בישול תאילנדי ילידים [1] או טיולים למקדשים בודהיסטים שלווים. במרחק טיול יום קצר בלבד משם, האיים הסובבים – כולל קופנגן "אי ג'יימס בונד", קו טאו וקו נאנג יואן – מציעים תובנה נוספת על הפינה הבתולית הזו של העולם.

VANA BELLE

 

9. מלון עץ הבאניאן – BANYAN TREE SAMUI

קו סמוי, אי גן העדן המפורסם במימי הספיר המזמינים והחופים הלבנים שלו, מציע יעד המשלב פינוק עם שלווה – ב- Banyan Tree Samui. משקיף על מפרץ לאמאי הציורי, אתר הנופש שוכן בסדרה של טרסות מדורגות על מפרץ גבעה פרטי בחוף הדרום-מזרחי של קו סמוי. Banyan Tree Samui משלב את האלמנטים הטובים ביותר של מפלט טרופי עם בידוד ופרטיות שם נרדף ל- Banyan Tree.

נסוג מההמולה של העולם החיצון אל מקלט מבודד שבו ימיך עוברים בזרימה עדינה של רגיעה. תהיו נראים לישון על ידי הנפיחות הכחולות העמוקים של מפרץ תאילנד ובריזות הים הקרירות. כל וילה עוצבה עבור המטייל נבון, והיא מהווה מקום מפלט פרטי השוכן בצמחיית יער טרופי שופע. מהרגע שאתה נכנס דרך דלת הכניסה, ברור שנעשה כל מאמץ להבטיח שהשהייה שלך תהיה יוקרתית בשקט ככל האפשר.

כאן, חללי מגורים פנימיים זורמים באופן טבעי לסלטות חיצוניות, מיטות שיזוף ובריכות שחייה פרטיות. העיצוב הוא שילוב בטוב טעם של נוחות מודרנית ואלמנטים תאילנדיים מסורתיים כמו ראטן טבעי, רהיטי במבוק ומשי תאילנדי בגוונים בהירים. בינתיים, הבריכות האישיות הן מהגדולות ביותר עבור אתר נופש בקוסמוי.

10. W RETREAT KOH SAMUI

שמש, תבלינים וכל דבר נחמד – כמו ערסלים מתנדנדים, טעימות אפיקוריות, מי טורקיז וחופים בתוליים. זוהר בקסם, W Retreat Koh Samui הוא התגלמות של מפלט טרופי, מקלט שמימי במפרץ תאילנד.

הווילה המבודדת שלכם, מוקפת בעלווה שופעת, נמצאת במרחק קילומטרים מהיום-יום, עם כל הפינוקים המיוחדים של W בהישג ידך.

מעוצב בצורה מסוגננת כדי להשתלב בנוף הטרופי הטבעי, להתפנק עם יוקרה מודרנית בתוך טבע מרהיב. בכל עת ב-W Koh Samui Retreat, החיים קלים. צא לחוף הים לעיסוי תאילנדי מסורתי. להתקרר בבר הבריכה. תירגע בטרקלין ה-W שלנו. גסטרונום במסעדות הגורמה שלנו. זה תענוג בשעות הפנאי שלך.

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו על 10 מלונות יוקרה בפוקט כאן.

 

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן