אטרקציות בדרך קאוסאן

דרך קאוסאן הוא רחוב סואן, תוסס וקליידוסקופי בבנגקוק, שופע חולצות בירה צ'אנג, פאד תאי טעים ומטיילים נלהבים מכל רחבי העולם. הליכה קצרה בלב העיר חושפת את המבקרים לכל מה שיש לרחוב להציע, ומנחה אותם באזור שבו הבירה זורמת, האורות בוהקים והאנרגיה מדבקת; הנה המדריך שלנו לאטרקציות הטובות ביותר בקאוסאן רואד, בנגקוק.

החיים המקומיים

זה המקום לראות שילוב מגוון של אנשים מכל תחומי החיים חולפים זה על פני זה באותו רחוב, שבו מתערבבים סטודנטים בריטים נרגשים עם מקומיים תאילנדים, שבו ילדים קטנים צוחקים ומשחקים עם צעצועים, בזמן שהליידיבויס המפורסמים בבנגקוק מתרוצצים בדבריהם, ונזירים בודהיסטים מלכותיים [1] מעיינים בדוכנים של רוכלים נלהבים. הקדישו זמן לשבת ולצפות באנשים כשאתם מגיעים לרחוב קאו סאן, ולספוג את המגוון של שביל ההליכה התוסס ביותר של תאילנד.

החיים המקומיים

קניות בשוק Thanon Khao San

לצד הרצועה הראשית של בתי הארחה בבנגלמפהו נמצא בזאר הקניות של שוק Thanon Khao San. כאן תמצאו חולצות טריקו זולות וזוהרות וארנקים אופנתיים אופנתיים לצד פריטים מופרזים כמו תקליטורי DVD בוטלג ותעודות זהות מזויפות.

זוהי מערת אלאדין של מוצרים תוצרת בית, פסלי בודהה מוזרים, עור מזויף וכיסויי טלפון דקיקים; הקפידו להתמקח ולהשיג את המחיר הטוב ביותר, מכיוון שחלק מהספקים יכולים להיות לא ישרים כשזה מגיע לתיירים. זהו מקום מצויין להסתובב בו ולחקור את הדוכנים המוכרים של בנגקוק, ואם כל הקניות האלה עשו אתכם רעבים, יש דוכנים המציעים מיץ תפוזים מרענן וקלחי תירס זהובים בכל פינה.

מגדל הרפאים

מגדל הרפאים של בנגקוק הוא מבנה המתהדר בנופים פנורמיים מרהיבים ומהווה מתחם רב קומות מפחיד ובלתי גמור המייצג את החלומות המקולקלים של העיר. המגדל הושלם ב-80 אחוזים כשהמשבר הפיננסי באסיה ב-1997 פגע, הרס שהותיר את הפרויקט הזה ורבים אחרים של גורדי שחקים תאילנדים לא הושלם.

Sathorn Unique Tower, כפי שהוא מכונה בשמו באנגלית, תוכנן לאכלס 47 קומות של דירות יוקרה, כולן תוכננו על ידי האדריכל הנודע Rangsan Torsuwan. מגדל עכשווי ומודרני בנוף של מקדשים עתיקים וזהובים, התכונות הרודפות של האתר השומם הזה מושכות תיירים בהמוניהם והיא תזכורת עצובה לחדשנות והתחכום שבנגקוק כמעט השיגה.

ייתכן שתרצה לקרוא את המדריך שלנו על מתי כדאי לטוס לתאילנד כאן.

סיור בגלריה הלאומית של בנגקוק

תאילנד לא ידועה במוזיאונים שלה, אבל הגלריה הלאומית ממש ליד רחוב קאו סאן היא מגדלור של אמנות ותרבות בבנגקוק. הבניין הקולוניאלי הישן הזה שימש בעבר כבית מלכותי בתקופת שלטונו של המלך ראמה החמישי, וכעת הוא המסגרת לסיבוב של תערוכות ארעיות הממחישות את הקשיים והיופי של החיים התאילנדים. היזהרו מתמונות ישנות בשחור-לבן של בנגקוק, כמו גם כמה שטיחי קיר עתיקים מדהימים וארוגים בצורה מורכבת.

ביקור בוואט צ'אנה סונגכראם

וואט צ'אנה סונגכראם הוא מקדש בודהיסטי מהמאה ה-18 (מתרגם ל:מקדש הניצחון במלחמה). למרות שזו לא אטרקציה מפורסמת במיוחד, יש לה משיכה, עם הפנים המפואר והזהוב וההיסטוריה הארוכה שלה.

כאן המבקרים ימצאו עיצובים מבריקים וזהובים כמו גם צבעים מעוטרים, ולמרבה הפלא, המקום מצליח לשמור על אווירה שלווה למרות שהוא מעבר לכביש מרחוב קאוסאן הרועש הידוע לשמצה. מקום של שלווה ותפילה עבור המקומיים, ביקור ב-וואט צ'אנה סונגכראם במהלך חופשה בתאילנד מספק פרוסה מושלמת של שלווה ושלווה הרחק מהרחובות הסואנים שמסביב.

מקדש Wat Bowonniwet

בבנגקוק יש מקדשים בודהיסטים יפים יותר ממה שתראו בחייכם, אבל הקפידו לבקר באחד או שניים. Wat Bowonniwet הוא מקום מגוריה של האוניברסיטה הבודהיסטית מהאמאקוט, מנזר המזוהה עם המלוכה והמרכז הלאומי של כת ה-Thammayut של הבודהיזם. עדיין פעיל ובעל חשיבות לאומית, המקדש גם היווה את התפאורה להסמכתו של המלך הנוכחי. Wat Bowonniwet משדר אווירה נינוחה ונינוחה, וציורי הקיר היפים כאן ממחישים באופן אמנותי את ההשפעות שיש למערביים על החיים התאילנדים.

מקדש Wat Bowonniwet

הגעה בסירה

כל ביקור בבנגקוק ידרוש שימוש בתחבורה מקומית בשלב מסוים, ואם אינכם רוצים לשים את חייכם על הקו בטוק-טוק מטורף, דרך פופולרית להגיע לראות את האטרקציות בקאו סאן רואד היא באמצעות סירה – על ה-Bao Phraya Express או על סיורת נהר קלונג. אלה מספקים רכיבות איטיות ומרגיעות ומהווים הזדמנות מצוינת לחוות את נהר צ'או פראיה, קו החיים העובר בלב העיר. יותר מ-15 קווי סירות פועלים כאן, וגם מוניות מים אפשר לקבל במחירים זולים עד כדי גיחוך.

אנדרטת ה-14 באוקטובר

ממש מעבר לפינה מרחוב קאו סאן נמצאת אנדרטת זיכרון מלכותית המוקדשת לאלה שמתו תחת הדיקטטורה הצבאית ב-14 באוקטובר 1973, בזמן שהפגינו בדרכי שלום נגד הממשלה. האירוע נותר שנוי במחלוקת, והתצלומים המוצגים ממחישים את מותם של יותר מ-70 פעילים. יש כאן אמפיתיאטרון שליו שבו אזרחים עדיין מתאספים להפגנות לא אלימות, ולמטיילים המחפשים טעם אמיתי של תרבות ופוליטיקה תאילנדית, זהו אתר חובה קודר אך מעורר מחשבה. אתם יכולים לבקר במקום גם במידה ואתם נוסעים לתאילנד עם ילדים.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן