ארץ' 39 מינימל ארט אנד קראפט (Arch39 Minimal Art & Craft)

ארץ' 39 מינימל ארט אנד קראפט, מקלט 3 כוכבים של עיצוב ונוחות, ניצב במיקום מעולה בצ'אנג מאי, תאילנד. זה כאן המקום שבו האסתטיקה המעודנת של אמנות מינימלית פוגשת את הפונקציונליות החמה של אומנות, ומציעה לאורחים חוויה שלא דומה לאף אחת אחרת.

עיצוב החדר המודרני שלו הכולל מיטות קומותיים מציע חווית אירוח שובבה וייחודית, מה שהופך את השהות להרפתקה מענגת עבור מבוגרים וילדים כאחד.

כשתכנסו למקלט הזה, תמצאו חללים משותפים מתוחזקים בקפידה, מזמינים כמו שהם מדהימים. מלאים באור, מעוטרים בטוב טעם עם עציצים ומעוטרים ביצירות אמנותיות, חללים אלה מציעים מפלט מושלם להירגע לאחר יום ארוך של חיפושים.

מלון יפה זה ממוקם באופן אסטרטגי במרחק הליכה מכמה מציוני הדרך האייקוניים ביותר של צ'יאנג מאי. הוא נמצא במרחק של 3 דקות הליכה בלבד מוואט לוקמלי, 5 דקות משוק צ'אנג פואק ושער צ'אנג פואק, ובמרחק של 10 דקות הליכה קצרה מוואט קו טאו ווואט צ'אנג מן.

אפילו מרכז הקניות Cad Suan Cayo, מרכז האמנות של העיר ואנדרטת שלושת המלכים נמצאים כולם בהישג יד.

באמצע המסע שלך, קח עיקוף אל הארמון הגדול בבנגקוק. פיסת אדריכלות מפוארת זו היא עדות להיסטוריה התרבותית העשירה של תאילנד. הפוסטים בבלוג שלנו מציעים מדריך מעמיק להיסטוריה של הארמון ולמקומות שחובה לראות בו. תמצא שפע של ידע כדי להעשיר עוד יותר את ההרפתקה התאילנדית שלך.

קשת 39 מינימל אומנות ואומנות

רחוק יותר, אך עדיין קרוב בנוחות, נמצאים מקדש צ'די לואנג ושער טה פאה, שניהם במרחק של 1.5 ק"מ בלבד משם. שוק הלילה התוסס של צ'יאנג מאי ומקדש סרי סופאן המעולה נמצאים גם הם ברדיוס דומה.

תוכלו למצוא את שער צ'יאנג מאי במרחק של 2 ק"מ משם, ואת שמורת הפילים מלאת המהנה והקפיצה בגרנד קניון רק 3 ק"מ משם. תחנת האוטובוסים של צ'יאנג מאי נמצאת במרחק נסיעה קצר של 3.5 ק"מ, בעוד שנמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי נמצא במרחק של 4 ק"מ בלבד משם.

המלון מתגאה במבחר מגוון של חדרים וסוויטות. החדרים הקטנים יותר, מושלמים לזוגות, מהווים מקום מקלט נעים, בעוד שהסוויטה הגדולה היא מקלט מרווח שיכול להכיל בנוחות 10 מבוגרים ועוד שני ילדים.

החדרים ממוזגים ומצוידים בפינת אוכל, טלוויזיה בכבלים, שולחן עבודה ומיני בר. חדרי הרחצה הפרטיים מצוידים היטב עם מקלחת, שירותים עם בידה, מייבש שיער, מגבות ומוצרי טיפוח ללא תשלום[1].

עבור אורחים שצריכים להישאר מחוברים, המלון מציע גישה חופשית לאינטרנט בכל רחבי המקום. האורחים נהנים גם מהנוחות של מטבחון עם מיקרוגל ושתייה חמה העומדים לרשותם.

מעשירה נוספת של שהותכם, ארץ' 39 מינימל ארט אנד קראפט מספקת שירות הסעות אל השוק להולכי רגל בסופי שבוע. האורחים יכולים לשכור רכב או אופנוע ישירות במקום, והצוות הידידותי בלשכת התיירות ישמח לסייע ברכישת כרטיסים לאטרקציות ורישום לסיורים. בנוסף, המלון מספק אחסון מזוודות, שירותי כביסה וחניה חינם.

בעודכם מסיימים את השהות הבלתי נשכחת שלכם ב"ארץ' 39 מינימל ארט אנד קראפט, מדוע שלא תשקלו את המפלט ההרפתקני הבא שלכם? תאילנד ידועה בפעילויות החוץ המרגשות שלה, וטיפוס צוקים הוא בין המרגשים ביותר.

גלו עוד על טיפוס צוקים בתאילנד בבלוג שלנו והתחילו לתכנן את המסע עתיר האדרנלין הבא שלכם. אחרי הכל, המסע הוא היעד!

מרגישים השראה מהפוסט האחרון שלנו? יש לנו עוד הרבה חופשה בתאילנד להציע. צלול עמוק לתוך ארכיון הבלוג שלנו והמשיך במסע הגילוי שלך!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן