דוסיט תאני לגונה פוקט

דוסיט תאני לגונה ממוקמת על האי פוקט, השוכן בים אנדמן בחוף הדרום מערבי של תאילנד. פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד והוא מחובר ליבשת על ידי גשר סרסין בצפון האי. המלון ממוקם 20 ק"מ מצפון לפוקט, 21 ק"מ מדרום לנמל התעופה הבינלאומי של פוקט ו-33 ק"מ מחוף פאטונג המפורסם והוא חלק מאתר הנופש בעל השם הבינלאומי.

מתקנים מפנקים

13 הסוויטות, 120 החדרים ליחיד ו-104 החדרים הזוגיים ישרו עליכם אווירה נעימה ומזמינה ברגע שתיכנסו. נוסף אליהם, אתר הנופש מציע גם 28 וילות שיאפשרו לכם אפילו יותר מקום ונוחות. צ'ק-אין וצ'ק-אאוט אפשריים בכל עת בדלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה. המתקנים כוללים מלתחה, כספת ושירותי המרת מט"ח. גישה לאינטרנט אלחוטי מסופקת באזורים הציבוריים. במתחם מתקנים נגישים לכיסא גלגלים ומעלית. מגוון חנויות זמינות, כולל חנות מזכרות של רשת הדוסיט. שטח המתחם כולל מגרש משחקים, מתחם משחקים לילדים וגינה מקסימה.
דוסית-תאני-לגונה-פוקט

אורחים המגיעים ברכב יכולים להחנות את רכביהם במגרש החניה. שירותים ומתקנים נוספים כמו שירות שמרטפות (בתשלום), שירות חדרים, שירותי כביסה, מספרה והסעות למלון. אורחים פעילים יכולים לעשות שימוש בשירות השכרת האופניים (בתשלום) כדי לחקור את האזור שמסביב במהלך חופשת הרגיעה שלהם בתאילנד.

ומה בחדרים?

החדרים בדוסיט תאני כוללים אזור מגורים, מטבח וחדר רחצה, ומיזוג אוויר שיבטיח בדיוק את הטמפרטורה הנכונה. כאחד מ"המלונות הזולים" המובילים בפוקט, הוא מספק לאורחים נוף מדהים לים מהמרפסת. בחדרים יש מיטה זוגית, לרוב בגודל קינג סייז מפנק. חדרי שינה נפרדים זמינים וניתן לבקש מיטות ילדים עבור אורחים צעירים יותר. כספת, מיני בר ושולחן עבודה זמינים גם כן.  ישנו מטבחון מאובזר היטב עם מקרר, מקרר קטן, מיקרוגל ועמדת תה/ קפה זמינה בשירות עצמי בחדר. ערכת גיהוץ מסופקת לנוחיות האורחים.

טלפון בחיוג ישיר, טלוויזיה עם ערוצי לוויין/ כבלים, רדיו, נגן CD, נגן DVD ואינטרנט אלחוטי מסופקים גם כן. השירותים הניתנים בחדרים כוללים נעלי בית ועיתון יומי. מייבש שיער וחלוקי רחצה זמינים בחדרי הרחצה, המצוידים במקלחת ואמבטיה מפנקים. ניתן להזמין חדרים מתאימים לכיסא גלגלים.

יש גם בריכה ופעילויות!

בדוסיט תאני תוכלו למצוא, בנוסף לחדרים המפנקים, גם הרבה מה לעשות.

מתחם הבריכה החיצונית של אתר הנופש כולל אזור שחייה לילדים ואידיאלי לאימון או סתם מנוחה תחת השמש. משקאות מרעננים בבר הבריכה וטבילה מרגיעה בג'קוזי מציעים את הדרך המושלמת להירגע.  המלון מציע תכנית ספורט ופנאי נרחבת באוויר הפתוח, הכוללת רכיבה על אופני הרים, טניס, כדורעף חופים, כדורעף, מסלול גולף מטורף, חץ וקשת ורכיבה על סוסים, כולם תחת תשלום נוסף ובתיאום.

עם גלישת רוח, שיט בקאנו, שיט, קטמרנה, קיאקים, שנורקלינג וצלילה זמינים, לחובבי ספורט ימי יהיה הרבה מה לבחור. המלון מציע ספורט מקורות רבים, לרבות חדר כושר, טניס שולחן, בדמינטון, ביליארד, יוגה ואירובי או, בתשלום, חצים. אפשרויות בריאות שונות זמינות במתחם, לרבות ספא, סלון יופי, טיפולי עיסוי וטיפולי אנטי אייג'ינג. ההורים יכולים להירגע בזמן שהילדים יכולים להשתתף בתוכנית בידור מלאה בפעילויות מהנות (בתשלום).
דוסיט-תאני-לגונה-פוקט תאילנד

דוסיט תאני לגונה פוקט מקבל את כרטיסי האשראי הבאים [1]: אמריקן אקספרס, VISA, Diners card, JCB ומסטרקארד, איתם ניתן לשלם להזמנת החדרים והפעילויות.

ארוחות גורמה

מתקני האוכל של אתר הנופש המפנק הזה כוללים חדר אוכל לארוחות בוקר, צהריים וערב, בית קפה, בר ופאב. מסעדה ללא עישון עם מיזוג אוויר, כיסאות גבוהים ואזור נפרד למעשנים זמינים לאורחים. אפשרויות הקייטרינג כוללות לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון ופנסיון מלא. מזנון ארוחת הבוקר נדיב ומבטיח התחלה מצוינת של היום. בארוחת הצהריים, האורחים יכולים לבחור בין מזנון לתפריט קבוע. אפשרויות ארוחת הערב כוללות א-לה-קארט ותפריט קבוע- את כולם ניתן לקבל במלון ולבחור במקום.

דברים לעשות בקרבת דוסיט תאני לגונה פוקט

  1. אנגסנה ספא לגונה פוקט

עץ האנגסנה הוא עץ טרופי גבוה המצוי ביערות הגשם של אסיה, הידוע בכתר הפרחים הזהובים והריחניים שלו שפורצים לפריחה ספונטנית. כמו שמו, Angsana Spa עוסקת בתחושת הרגע, להתענג על הזמן כשהוא חולף במהירות. שילוב הטיפולים המרענן של Angsana Spa שואב השראה מעץ הפיקוס ושם דגש מיוחד על השימוש במרכיבים טבעיים כגון פרחים ופירות מקומיים. הוא מבוסס על שימוש בארומתרפיה, חוש המגע הטיפולי ושילוב של טכניקות מהמזרח והמערב לרענון והצערת הגוף, הנפש והרוח.

   2. מרכז קניות קאנאל וילג'

גן העדן לקונים זה ממוקם בפריפריה של אתר הנופש לגונה ביץ' המרהיב בפוקט, מקום מושלם של חמישה אתרי נופש בודדים המקושרים בלגונות נוצצות. לאחר סיור באזור במעבורת, תוכלו לשוטט בנחת בחנויות הקמעונאיות הרבות, לקנות מתנות אקזוטיות ומזכרות יחודיות וכשיתעורר הרעב, עצרו באחת מחנויות האוכל הרבות שמציעות מאכלים מעוררי תיאבון.

   3. באנג טאו ביץ'

באנג טאו ביץ' הוא אחד האטרקציות המובילות בפוקט. באורך של כ-6 ק"מ, זוהי רצועת החול השנייה באורכה באי והיא ממוקמת בין שדה התעופה לחוף פאטונג בצד המערבי של האי.  אם אתה לא רגיל לחופים כל כך גדולים, זו יכולה להיות הליכה נפלאה.
דוסית-תאני-לגונה

לסיכומו של דבר, יש הרבה מה לראות ולעשות – נוף, מסעדות, בתי מלון ופעילויות – הבאנג טאו משוחרר מהרעש של העסקים של פאטונג ומאפשר להינות משלל חוויות, גם למשפחות. בחוף BangTao תמצאו גם כמה מהמלונות והמסעדות הטובים ביותר שיש לפוקט להציע. 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן