כמה עולה טיול לתאילנד? – מה נחשב מחיר טוב

הטיול לתאילנד הוא חלום של רבים מאיתנו, אך כמה באמת עולה טיול כזה? האם זה באמת אפשרי לטייל בתאילנד ב-3,000 ש"ח לחודש? בקצרה "כן", אך ישנם מספר כוכביות.

אם אתם תרמילאים שמתכננים לשהות באכסניות, לטייל באופן עצמאי ולאכול במקומות זולים, אז זה לגמרי אפשרי ברוב תאילנד. אך אם אתם משפחה, זוג בירח דבש או סתם כאלה שאוהבים להתפנק, סביר שתעדיפו סוג חופשה שונה שכנראה תהיה יקרה יותר.

מחפשים ראש שקט בתכנון החופשה שלכם?

מלאו את הטופס וסוכן נסיעות יצור איתכם קשר בהקדם

טיול לתאילנד מחיר - כל מה שצריך לדעת על העלויות

מה זה באט?

לפני שאתם טסים לתאילנד, כדאי שתכירו את המטבע התאילנדי הרשמי, באט (THB).
כאשר תטוסו לתאילנד המטבע העיקרי בו תשמשו יהיה הבאט, רוב העסקים לא יקבלו אירו או דולרים, ובפרט שקלים. על כן תצטרכו להמיר אותם לבאט. נכון ליולי 2023 יחס ההמרה של השקל לבאט הוא:
שקל אחד = 9.48 באט THB.
שטרות הבאט מגיעים בשטרות של 20,50,100,500,1,000 באט. המטבעות מגיעים בערכים של 25 או 50 סאטאנג (1/100 באט) או ב 1,5,10 באט. מאוד קל להחליף כסף בתאילנד, שכן בכל נמלי התעופה ניתן למצוא שירותי המרת כספים אשר מציעים יחסי המרה עדיפים מאשר בישראל.
יש מכונות ATM עם ממשק באנגלית ברוב המקומות המתוירים והאטרקציות הידועות בתאילנד אך במידה ואתם מטיילים לאזורים הכפריים והפחות ידועים, מומלץ למשוך כסף לפני היציאה למקומות אלה.
כרטיסי אשראי בינלאומיים כן מתקבלים בתאילנד ומומלץ להביא אותם, אך כדאי להשתמש בהם רק במקרה חירום עקב העמלות הנוספות של 5% ועוד 220 באט בעת משיכה והמרה. ההמלצה שלנו היא להביא כרטיס אשראי שלא מחייב עמלות על עסקאות בחו"ל בשביל שתוכלו להסתמך יותר על הכרטיס אשראי מאשר מזומן. כמובן שאם אתם יוצאים מהעיר ומטיילים בפרברים הכפריים הרוב המוחלט של התשלום יהיה במזומן

מה משפיע על מחיר הטיול לתאילנד?

ההוצאות של טיול לתאילנד מתחלקות לשש קטגוריות עיקריות: כרטיסי טיסה, סגנון הטיול, לינה, אוכל, תחבורה ובילויים. כל אחת מהן משפיעה באופן שונה על העלות הכוללת של הטיול, העלויות שנפרט עליהם הן פר אדם, והינן העלויות המשוערות הממוצעות של חופשה בתאילנד.

כמה עולה כרטיס טיסה לתאילנד?

עלות כרטיס הטיסה לתאילנד תלויה בחברה עמה תבחרו לטוס, משך הטיסה, מספר הקונקשנים וכמובן בעונה.

עונת החופשה- תאילנד מתחלקת ל-3 עונות, עונת התיירות ( נובמבר עד פברואר) העונה החמה (מרץ-יוני) והעונה הרטובה (יולי-אוקטובר). התקופה הזולה ביותר לטוס לתאילנד היא העונה הרטובה, אחריה העונה החמה ואז עונת התיירות
מחלקת הטיסה– שלושת המחלקות המפורסמות אשר נמצאות כמעט בכל טיסה. מחלקת התיירים הידועה לשמצה אך זולה ומולה, מחלקת העסקים היקרה יותר ומחלקת ראשונה, אשר גורמת לכל הנוסעים העוברים דרכה להזיל ריר. 
משך הטיסה והקונקשנים– כלל ידוע הוא שבדרך כלל טיסה ארוכה יותר עם יותר קונקשניים תמיד תהיינה יותר יקרה, לכן אם אתם מוכנים לסבול יותר זמן באוויר בשביל לבלות יותר בקרקע, יכול להיות עדיף לבחור בטיסה הארוכה על פני הטיסה הישירה.

כרטיס טיסה לתאילנד

סגנון הטיול: תרמילאות או חופשה מפנקת?

סגנון הטיול שלכם ישפיע באופן משמעותי על עלות הטיול. אם אתם תרמילאים, אתם תפנו יותר לאוכל רחוב, אטרקציות זולות, ותחבורה זולה.
בטיול ממוצע, כנראה שתעדיפו חדר פרטי עם שירותים פרטיים, שילוב של אוכל רחוב עם מסעדות, אטרקציות בתשלום רבות יותר ותחבורה מהימנה, ואם טיול בטן גב מפנק באתר נופש יוקרתי הוא בראש מעיינכם, אתם תעדיפו מלונות יוקרתיים עם מסעדות יוקרתיות וכל האטרקציות המיוחדות והיקרות ששמורות למחפשי הטיול היוקרתי.

לינה בתאילנד: אכסניה או מלון יוקרתי?

סידורי הלינה בתאילנד ישפיעו רבות על המחיר הכללי של החופשה שלכם! בתאילנד תוכלו למצוא את כל אפשרויות הלינה הקיימות, בין אכסניות עם שירותים משותפים ב-30 ש"ח ללילה לבין אתרי נופש פרטיים מהחלומות ב-600 ש"ח ללילה.
אם אתם מחפשים בטן-גב מפנק, או אם אתם בירח דבש כנראה שתרצו לבחור במלונות היקרים יותר. אם אתם מחפשים לטייל בתרמילאות או אף לחסוך בהוצאות לינה כנראה שתרצו לבחור באכסניות, הבחירה נתונה להעדפות האישיות שלכם.

אוכל בתאילנד: ממטעמי הרחוב למסעדות מפנקות

אוכל בתאילנד הוא חוויה בפני עצמה. בין אם מעוניינים באוכל כשר, אוכל רחוב, מסעדות מקומיות או אף מסעדות יוקרה עם כוכבי מישלן, תאילנד יכולה להציע לכם הכל מהכל. אם אתם רוצים לחסוך אוכל רחוב זה הדרך. האוכל רחוב בתאילנד זול להפליא מישראל ומצד שני האוכל הכשר יעלה לכם יותר, גם אוכל במסעדות יעלה לכם יותר ויתקרב למחירים הידועים בישראל, שלא לדבר על מסעדות יוקרה שהינן יקרות (בצדק) אך כל אחד בהחלט מתאים למחיר שלו. עלות האוכל נראית זניחה ממבט ראשון אך אם תכפילו אותה ב-3 ליום היא תהיינה בהחלט תוספת משמעותית למחיר הטיול שלכם בתאילנד, לכן הקדישו תשומת לב לכך, במיוחד אם אתם בוחרים במסעדות במקום דוכנים.

תחבורה בתאילנד: ממוניות לרכבת

תחבורה בתאילנד היא חלק חשוב מהחוויה. עקב היותה מדינה מאוד מתוירת, ישנן מגוון אפשרויות תחבורה שונות, ומחירן בהתאם, מנסיעה זולה באוטובוס העירוני, לטוקטוקים ומוניות, אוטובוסים בין עירוניים ועד לטיסות פנימיות והשכרת רכבים. אין מצב שלא תמצאו איך להגיע ממקום למקום בקלות יחסית.

בילויים בתאילנד: מסלולי טיול לפעילויות מרתקות

תאילנד מציעה מגוון רחב של בילויים ופעילויות. תוכלו לבחור בין מסלולי טיול מאורגנים, סיורים מודרכים, פעילויות מרתקות כמו צלילה, טיסה חופשית, טרקים בג'ונגל ועוד. המחירים משתנים בהתאם לסוג הפעילות. לכן אנחנו ממליצים שתתכננו את האטרקציות שברצונכם לבצע מבעוד מועד, ותשאירו כסף בצד לבילויים נסתרים ומדהימים שתגלו במקום.

מסלולי טיול לפעילויות מרתקות

טיפים לחסכון למטייל בתקציב לתאילנד-

1.טיילו בעונה החמה או הרטובה, אז המחירים יורדים בכ-20-40%.
2. תבחרו בחברות לואו קוסט, מחלקת תיירים, ובטיסות עם קונקשנים מאשר טיסות ישירות, כך תוכלו לחסוך יותר מחצי מהמחיר.
3. השתמשו בתחבורה ציבורית או תחלקו מונית עם מטיילים אחרים, כך תוכלו לשלם מחיר נמוך יותר. אל תשכחו לסגור על המחיר עם הנהג מונית לפני שאתם עולים כך שהוא לא יעקוץ אתכם!
4. תבחרו בבירה המקומית, היא תמיד תהיה במחיר הסביר ביותר בשביל אלכוהול בתאילנד.
5. תנצלו את כל האטרקציות בחינם שיש לתאילנד להציע, הנופים והמקדשים שלהן שווים מבחינה חווייתית כמעט כמו קורס צלילה יוקרתי, אך אם יש אטרקציה בתשלום אל תפחדו להוציא את הכסף, הזכרונות שיהיו לכם משם יהיו שווים את זה בהחלט.

סיכום: כמה עולה טיול לתאילנד?

בסופו של דבר, עלות הטיול החופשה לתאילנד תלויה במגוון גורמים, כולל סגנון הטיול שלכם, העונה, והפעילויות שתבחרו לעשות. אך באופן כללי, טיול לתאילנד יכול לעלות בין 70-400 שקל ביום ואף יותר, הכל תלוי בסגנון הטיול שלכם. אז, כמה עולה טיול לתאילנד? התשובה היא – זה תלוי בכם!

מחפשים ראש שקט בתכנון החופשה שלכם?

מלאו את הטופס וסוכן נסיעות יצור איתכם קשר בהקדם

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן