מלון גולדן טוליפ פטאיה ביץ‘

חבוי בצפון פטאיה, רק 500 מטרים מחוף וונג אמט המדהים, מלון גולדן טוליפ פטאיה ביץ' הוא מקדש של יוקרה ושלווה. מתגאה בבריכת שחייה חיצונית, חניה פרטית ללא תשלום, מסעדה מהשורה הראשונה ובר מסביר פנים, מלון 5 כוכבים זה מספק מפלט שליו מההמולה היומיומית.

Themelon גולדן טוליפ פטאיה ביץ' מציב סטנדרטים חדשים בנוחות, ומציע שירות חדרים ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, בעוד שאינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון מבטיח קישוריות חלקה. הערבים כאן מלאים בבידור, ושירות הבייביסיטר של אתר הנופש מבטיח להורים קצת זמן להירגעות ולפנאי.

חדרי האירוח של כפר הנופש מעוצבים בקפידה וכוללים מיזוג אוויר, שולחן עבודה למעוניינים לעבוד, קומקום ומקרר לנוחיותם, כספת לאחסון מאובטח וטלוויזיה בעלת מסך שטוח לבידור.

כל חדר כולל גם מרפסת וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, מה שמבטיח שהייה נוחה ומשביעה. יחידות נבחרות מציעות נוף שובה לב לים, וכל החדרים מעוטרים במרפסת לנשום את האוויר הצח.

בזמן שאתם מתכננים את היום של הרפיה על חוף הים או חקר עיר, קחו רגע להתעמק במדריך המסקרן של הבלוג שלנו – מדריך לטיפוס צוקים בתאילנד. מדריך מקיף זה מציע תובנה לעולם המלהיב של טיפוס צוקים בתאילנד, ומבטיח טוויסט הרפתקני לחופשה שלך.

מלון גולדן טוליפ פטאיה ביץ'

אורחי מלון גולדן טוליפ פטאיה ביץ' מוזמנים להתחיל את היום עם ארוחת בוקר אמריקאית מפנקת. לאחר הזנה, הם יכולים לצאת לחקור אטרקציות פופולריות בקרבת מקום, כגון חוף וונג פראצ'אן הבתולי, חוף נאקלואה השליו ומקדש האמת הקסום. אתר הנופש ממוקם בנוחות, עם נמל התעופה הבינלאומי U-Tapao Rayong-Pattaya רק 45 ק"מ משם.

מתקני אתר הנופש משפרים עוד יותר את המשיכה שלו, עם בריכת שחייה חיצונית, חניה חינם, חדרים ללא עישון, מסעדה, מכונת תה/קפה בכל החדרים, בר, אזור חוף פרטי[1] וארוחת בוקר מענגת.

חקור גם את הפוסט בבלוג שלנו בנושא חופשה בקו סאמט. למדו על המקומות שחובה לבקר בהם ועל פנינים נסתרות של קו סמוי, והבטיחו שהחופשה התאילנדית שלכם תהיה בלתי נשכחת. צלול לבלוג שלנו לקבלת כל ההשראה והמידע שאתה צריך כדי לעצב את חופשת תאילנד המושלמת שלך.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן