מלון גרנד קטה VIP – קטה ביץ' פוקט

שוכן בסמוך לשוק הלילה התוסס, מלון גרנד קטה VIP – קטה ביץ' פוקט בפוקט הוא תענוג של נופש. ממוקם במרחק של 500 מטרים בלבד מהחולות הבתוליים של קאטה ביץ' ובמרחק של 900 מטרים מחוף קארון הציורי, הנכס ניצב כמגדלור של יוקרה ונוחות ברובע קאטה.

כל יחידות האירוח ממוזגות, כאשר כל חדר מצויד במתקני נוחות מודרניים כגון טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח, מכונת קפה[1] וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח ללא תשלום. קומץ חדרים מציעים יוקרה נוספת של טרסה פרטית, המספקת לאורחים נוף פנורמי של הסביבה.

מלון גרנד קטה VIP – קטה ביץ' פוקט לא משאיר אבן על כנה ומבטיח לאורחיו חוויה בלתי נשכחת. מלבד קרבתו לחוף, האורחים ימצאו את עצמם בלב התרבות המקומית. מלון גרנד קטה VIP – קטה ביץ' פוקט מוקף בשווקים מקומיים, חנויות, מוסדות אוכל ושלל אפשרויות בילוי אחרות.

אם אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם, אל תפספסו את ההזדמנות לחוות את הנוחות והיוקרה של מלון אדרין קוסמוי. שהות יוצאת דופן מחכה לכם, המציעה לכם הזדמנות לטבול בתרבות המקומית ולחקור את החופים היפים.

Grand Kata VIP Hotel - Kata Beach Phuket

שתי בריכות שחייה נוצצות מציעות מפלט מרענן, וחובבי כושר יכולים לעמוד בקצב השגרה שלהם במרכז הכושר המאובזר היטב. מסעדה באתר מגישה ארוחת בוקר יומית, ומבטיחה שהאורחים יהיו מלאים היטב להרפתקאותיהם. מלון גרנד קטה VIP – קטה ביץ' פוקט מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם, חניה חינם, שירות חדרים, חדרי משפחה וחדרים ללא עישון, מה שמבטיח שהות נוחה ונוחה.

נסיעה מהירה של 15 דקות תוביל את האורחים לפאטונג, בעוד ששדה התעופה הבינלאומי של פוקט נמצא במרחק של 45 ק"מ בלבד משם. המלון מציע גם שירות הסעות מ/אל נמל התעופה, מה שהופך את נסיעתכם מ/אל הנכס ללא טרחה.

בזמן שאתם מתכננים את החופשה בתאילנד הבאה שלכם, שקול שהייה במלון גרנד קטה VIP – קטה ביץ' פוקט בפוקט. אמצו את היוקרה, תהנו מהסביבה המדהימה וצרו זיכרונות שיימשכו לכל החיים. שקול לסיים את המסע שלך עם שהייה במלון פנגן אוטופיה קופנגן. החוויה הייחודית והשירות ללא תחרות מבטיחים להפוך את החופשה שלכם לבלתי נשכחת עוד יותר.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן