מלון הייאט ריג'נסי הואה הין

שוכן לאורך החופים הבתוליים של הואה הין, מלון הייאט ריג'נסי הואה הין ניצב כאתר נופש מוביל על חוף הים, מזמין משפחות, ירח דבש וזוגות לחוות חופשה מרגיעה ומהנה באמת. אתר הנופש, חובק רצועה של 315 מטר של חוף חול לבן מעולה, מציע סביבה ציורית עם גנים טרופיים שופעים ובריכות שחייה מזמינות, היוצרים את הרקע המושלם לזיכרונות בלתי נשכחים.

למי שמחפש בריחה מפנקת, THE BARAI לוקח את החוויה לרמה חדשה לגמרי. סוויטת מגורים עטורת פרסים זו ויעד ספא יוקרתי משמשים מקלט ליופי, פינוק ובריאות. כאן, האורחים יכולים לטבול את עצמם בעולם של התחדשות ורגיעה, ולהשאיר מאחור את הלחצים של חיי היומיום.

מלון הייאט ריג'נסי הואה הין לוקח את האירוח צעד קדימה על ידי קבלת פנים חמה לחבריכם הפרוותיים. עם התוכנית ידידותית לחיות מחמד שלהם, אתר הנופש מחבק חיות מחמד כאורחים, ומבטיח שהחברים שלך עם ארבע רגליים יוכלו להשתתף בשמחת החופשה שלך. חמישה חדרי דלוקס המיועדים לחיות מחמד[1] הוקצו בקפידה באותו אזור, המשרתים אורחים עם כלבים או חתולים במשקל של עד 10 קילוגרם.

מלון הייאט ריג'נסי הואה הין

על ידי ביצוע הזמנות מראש, אתר הנופש מספק מיטה נעימה וקערה בחדר עבור חיות המחמד שלכם, ויוצרים שהות נוחה ונוחה גם לכם וגם לחבריכם הפרוותיים האהובים. תשלום נוסף בסך 1,000 THB בלבד ללילה בתוספת מס ודמי שירות לכל הזמנה מבטיח שחיות המחמד שלכם יטופלו היטב במהלך שהותם.

כשאתם מתכננים את חופשת החלומות שלכם לתאילנד, למה שלא תגלו עסקאות נסיעות מדהימות לתאילנד? חפשו את מחיר טיול לתאילנד וצאו למסע בלתי נשכח מלא פלאים אקזוטיים ותענוגות תרבותיים.

מלון הייאט ריג'נסי הוא הין קורא למטיילים לחבק גן עדן על חוף הים בלב הואה הין. בין אם אתם מחפשים מפלט משפחתי, בריחה רומנטית או חווית ספא ​​מרעננת, באתר הנופש הזה יש הכל.

בעודכם חוקרים את היופי התוסס של הסביבה של הואה הין, דאגו לחוות את הקסם של פאי וילג’ בוטיק ריזורט, יעד שובה לב המבטיח יוקרה וקסם. אמצו את השלווה של מלון הייאט ריג'נסי הואה הין, צרו זיכרונות יקרים עם חיות המחמד שלכם, והתמכרו לקסם של פלאי תאילנד. החלום שלך חופשה בתאילנד מחכה.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן