מלון יסטרדיי צ'אנג מאי

יש קסם ייחודי לשהות במקום שיש לו סיפור לספר, ומלון מלון יסטרדיי צ'אנג מאי, תאילנד מגלם את הפיתוי עם השילוב הייחודי שלו של ארכיטקטורה תאילנדית וקולוניאלית. מלון זה, שהיה בעבר בית משפחה, שוזר יחד עבר והווה בצורה חלקה, ויוצר אווירה שהיא גם נוסטלגית וגם עכשווית.

מלון אתמול מציע חדרי אירוח מרוהטים היטב, גדושים באבזור עתיק המשלים את הסגנון האדריכלי שלו. כל אחד מהחדרים המרווחים והאווריריים של המלון משדר תמצית של תחכום קולוניאלי, מצוידים במתקנים מודרניים כגון מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים/לוויין ומיני בר.

החדרים הם שילוב מושלם של ישן וחדש, וכוללים שטיחים מקיר לקיר ופינת ישיבה לנוחות, לצד כספת אישית לביטחון. חדרי רחצה צמודים[1] משלימים את התמונה, ומספקים גם אמבטיה להרגעה וגם מייבש שיער לנוחיות.

עם מיקומו האידיאלי, במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה של צ'יאנג מאי, מלון יסטרדיי צ'אנג מאי מציע קישוריות חלקה למטיילים. אם אתם מעוניינים להבין את העלויות הכרוכות בטיול לתאילנד, אנו ממליצים לכם להתעמק במחיר טיול לתאילנד. הוא מספק תובנות מקיפות לגבי תקציב החופשה התאילנדית שלך.

אתמול מלון צ'אנג מאי

יותר מסתם מקום לינה, מלון אירדיי צ'אנג מאי גם מבטיח שתפיקו את המרב מהביקור שלכם בצ'אנג מאי. המלון נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד משוק יום ראשון הנודע, שוק תוסס המהווה גן עדן עבור ציידי מציאות. הוא נמצא גם במרחק של 20 דקות נסיעה ממסוף האוטובוסים של ארקייד, מה שהופך אותו לבסיס מצוין להמשך חיפושים. כדי להקל על הנוחות לאורחים, חניה חינם זמינה במקום.

ההזדמנויות לחקר לא נעצרות שם. האורחים יכולים לשכור אופניים ללא תשלום ולטייל באחוזה היפה בשעות הפנאי. מלון אתמול מספק גם שירותי כביסה, הסעות לנמל התעופה והשכרת רכב בתשלום נוסף כדי להבטיח לאורחים חוויה ללא טרחה.

המגלם את הרוח הביתית, המלון מתהדר גם בבית קפה המגיש ארוחת בוקר יומית מענגת וקפה טרי. האפשרות לסעוד באוויר הפתוח בגן המלון השליו מעצימה את חווית האוכל, ומאפשרת לאורחים ליהנות מארוחותיהם באווירה שלווה.

לאלו המעוניינים להרחיב את הבנתם במקומות לינה יוקרתיים בתאילנד, אנו מזמינים אתכם לקרוא את הפוסט בבלוג שלנו על מלון ג’יי.וו מאריוט בנגקוק. מלון זה הוא התגלמות נוספת של הכנסת אורחים תאילנדי שאולי תרצו לשקול עבור שהותכם.

מלון מלון יסטרדיי צ'אנג מאי מפגיש את הקסם של העברה עם הנוחות של מתקנים מודרניים, ומספק חווית שהייה אותנטית ונוחה. זה יותר מסתם מלון – זהו שער לנוף התרבותי וההיסטורי העשיר של צ'אנג מאי, מה שמבטיח שהחופשה התאילנדית שלכם באמת בלתי נשכחת.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן