רעיה הריטג'​

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / טמבול דונקאו,מלון מפואר זה ממוקם במרחק של 5 קילומטרים ממוזיאון השבטים, ו- 6 קילומטרים ממוזיאון צ'יאנג מאי הלאומי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

בית העמודים 137​

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / טמבון ואטגייט, מלון בסגנון קולוניאלי זה ממוקם במרחק 15 דקות הליכה משוק הלילה ובמרחק של 2 קילומטרים ממוזיאון "אמנות בפרדס".

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

וילה מהבירום​

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / סוטפ, מלון מפנק במרחק 7 דקות הליכה ממקדש הבודהיסטי וואט הומאנג, הממוקם בסביבה מתוחזקת ברמה גבוהה. 

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

נה נירנד צ'יאנג מאי

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / צ'אנג קלאן, אתר הנופש הקולוניאלי נמצא במרחק של 11 דקות הליכה משוק הלילה של צ'יאנג מאי ובמרחק של 3 קילומטרים ממקדש ואט צ'די לואנג.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

כפר תמרינד

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור צ'יאנג מאי / מואנג / סי פום, במרחק של 27 קילומטרים ממקדש ואט פרא ת'את דוי סותפ, 6 קילומטרים מגן החיות ו- 3 קילומטרים משוק הלילה של צ'יאנג מאי.

5/5
9.58

מפנק ברמה בינלאומית!

תאילנד היא יעד נופש אהוב על מטיילים בכל העולם. מחיי הלילה התוססים של בנגקוק ועד לחופי פוקט ולמגרש הדריכה המלכותי של הואה הין, יש משהו שכולם יוכלו ליהנות ממנו. המטיילים בצפון המדינה ללא ספק יאהבו להתארח באחד ממלונות הבוטיק הטובים ביותר בצ'אנג מאי ולגלות את ההיסטוריה והתרבות הצבעונית של האזור. המשך לקרוא לקורס מזורז לפני הצלילה לרשימה.

עוד במאה ה-13, לאנה הייתה ממלכה עצמאית במה שמכונה כיום צפון תאילנד. בשנת 1296, העיר מוקפת החומה צ'אנג מאי הפכה לבירת הממלכה. רק בשנת 1776 עבר אזור לאנה לראשונה לשליטת סיאם, ורק בשנת 1899 הוא נקלט במלואו בסיאם, כיום תאילנד של ימינו. אותה תרבות לאנה ארוכה ועשירה עדיין ניכרת כיום באזור השני המתוייר בתאילנד. צ'יאנג מאי נותרה בירת צפון תאילנד והיא מקום אידיאלי לחוות את ההיסטוריה, המסורות והתרבות.

מלונות הבוטיק הטובים ביותר בצ'אנג מאי, תאילנד

1. מורשת רעיה (The Heritage Chiang Rai Hotel)

ממוקם ליד הקצה הצפוני השליו של נהר הפינג של צ'יאנג מאי ובמרחק של 20 דקות בלבד מהעיר העתיקה, Raya Heritage מקרין את אופי העבר והקסם הפשוט של האזור עם שירות דיסקרטי ואישי ונוחות אורחים חדישה. בניינים מחוברים בני שלוש קומות, בעלי השפעה נמוכה בגנים שופעים, מכילים את 38 הסוויטות המרווחות בעלות התקרה הגבוהה של אתר הנופש. הסוויטות הנדיבות Rin Terrace ו-Huen Bon בשטח של 75 מ"ר כוללות מרפסות חיצוניות נדיבות הפונות לנהר.

בעוד שבסוויטות קראם בקומת הקרקע רואים את הפלטה הנקייה של הלבנים והקרמים מקוזזים על ידי אינדיגו לאפקט בולט, בנוסף חללי המגורים הפנימיים והחיצוניים והבריכות הפרטיות מגבירים את היוקרה. תיהנו מתה אחר הצהריים, כולל תה טבעי שגדל בצפון תאילנדי, על המרפסת הנעימה והמקורה החיצונית של Laan Cha. התכנסו לשעות השקיעה, קוקטיילים לפני ארוחת הערב או ארוחה קלה בטרקלין Baan Ta השחור כולו, בעודכם צופים אל הנהר.

מסעדת Signature Khu Khao מציעה תפריט של מתכונים טעימים, בריאים ומקוריים השואבים השפעה מאזור לאנה רבתי. Khu Khao מתייחס לסלסילות הדיש הנצרים ששימשו את חקלאי האורז בעבר וכיום מציגים באופן דרמטי גוונים בהירים מרשימים. מרכז כושר מודרני, בריכת אתר נופש וספא Al Waan משלימים את המתקנים.

מלונות ב-Tsang-mai1

2. בית העמודים 137- 137 Pillars House

ממוקם במרחק דקות ספורות מהעיר העתיקה, בצד המזרחי של נהר פינג, 137 Pillars House ממוקם באופן אידיאלי עבור חקר כל מה שקשור לצ'אנג מאי. מלון בוטיק בן 30 סוויטות זה בנוי סביב בית עץ טיק קולוניאלי שראשיתו בשנות ה-1800 המאוחרות, במקורו בסיסו של סוחר בריטי עם רישיון לקצור ולייצא טיק טיק מהאזור לחצרות בניית הספינות של אירופה.

הסוויטות מגיעות בחמש אפשרויות ייחודיות החל מגודל (מינימום 70 מ"ר) ובסגנונות מיטה, כל אחת כוללת מרחב מגורים חיצוני עם ריהוט נוח בעבודת יד המשקיף על גנים טרופיים. יש תקרות גבוהות, חדר הלבשה גדול עם חדר ארונות, חדר רחצה גדול עם מקלחות נפרדות בגינה פנימית/חיצונית, ואמבטיה ויקטוריאנית. שתי סוויטות הבריכה של לואי לאונובן הן ההצעות המשמעותיות ביותר.

עצים עתיקים מפרידים בין בניין האירוח הנמוך. בריכת 25 מטרים של אתר הנופש היא אידיאלית להתעמלות או להירגע, בעוד שהקיר הירוק שלו הוא להיט אינסטה. חדר כושר מודרני וספא Nitra שבאתר מוסיפים להיצע הפנאי. בית 137 העמודים ההיסטורי הוא המקום בו תמצאו את The Parlour לתה מנחה, את בר Jack Bain לקוקטיילים קלאסיים ועכשוויים [1], ואת פלטת צלחת המישלן לסעודה מעודנת. אנחנו אוהבים את תחושת האלגנטיות עם היעדר היוהרה שמלון הבוטיק הזה משדר.

3. כפר תמרינד- ‪Tamarind Village‬

כפר תמרינד מרגיש כמו מקלט סודי בלב העיר העתיקה ההיסטורית של צ'יאנג מאי. 41 חדרי האירוח וחמש הסוויטות של המלון ממוקמים סביב חצרות מלאות פרחים, מספקים חללים אינטימיים ורגועים ומעוצבים בנגיעות פשוטות אך אלגנטיות. הארכיטקטורה של המלון שואבת השראה מהעבר, עם מאפיינים טיפוסיים של צפון תאילנד כמו קירות טיח מסוידים על גבי קורות עץ כהות וגגות רעפים דקים – מאפיינים אזוריים מובהקים.

אנחנו אוהבים במיוחד את סוויטת הספא עם חדרי האירוח המרווחים, הקישוט האופנתי, אמבט השיש והמקלחת החיצונית. המרפסת הפרטית הגדולה של הסוויטה, הכוללת כסאות נוח, משקיפה אל החצר המרכזית עם עץ התמרינדי העצום שלה. מקלט אלגנטי קלאסי בתוך המקדש של כפר תמרינד.מלונות ב-Tsang-mai

4. וילה מהבירום- Villa Mahabhirom

מוסתרת מאחורי חומת מתחם שחורה בצד המערבי של העיר נמצאת Villa Mahabhirom, אתר נופש עירוני בשטח של 1.3 דונם או אולי אפילו "בוטיק אמנים" הודות לפסלים המדהימים שהוזמנו במיוחד דרך הגנים הטרופיים. כדי ליצור את הנכס, 24 בתים תאילנדים מסורתיים בני 100 שנים חולצו מאזורים אחרים בתאילנד, פורקו בקפידה, ואז הורכבו מחדש לאחר יזע רב באתר.

אף על פי ששמרו על המבנה המקורי וגגות הגמלונים, ארבע עשרה מהווילות הללו שופצו בקפידה כדי להציע מותרות מודרניות, כולל מיזוג אוויר, חדרי רחצה משיש איטלקי עם השירותים העדכניים ביותר, וחללי מגורים באוויר הפתוח עם נוף לגנים, אתר נופש מרכזי. בריכה או הרים.

אם תרצו יותר פרטיות ותוספת פינוק במהלך חופשה בתאילנד, המלצנו על בחירת וילה מלכותית בצורת דופלקס עם בריכת מי מלח פרטית וחצר גינה אישית. סוויטת חדר השינה בקומה העליונה מגיעה עם מיטת קינג סייז או מיטות נפרדות, בעוד שמפלס הקרקע המקורה משמש כסלון באוויר הפתוח המעוטר בחפצי אמנות ועתיקות מהאוסף הפרטי של הבעלים.

הבניינים האחרים שניצלו מכילים כעת את התשתית של אתר הנופש, כולל ספא, מסעדה, בר קוקטיילים, ספרייה ואזור לובי. אוסף נבדל ואנכרוניסטי לכאורה של עתיקות, קוריוסים, ריהוט וחפצי אמנות מספקים קסם משלהם, והופכים את הנכס לאחד ממלונות הבוטיק המסקרנים ביותר בצ'אנג מאי.

5. נא ניראנד- Na Nirand Resort

בצד המזרחי של העיר העתיקה נמצא כביש Charoenprathet, העוקב אחר עקומות נהר הפינג של צ'אנג מאי. 45 החדרים והסוויטות של אתר הנופש נה ניראנד בוטיק תופסים כעת את אדמת ועדת היער. עוצב בסגנון חצי עץ לאנה-קולוניאלי, שישה בניינים דו-קומתיים מכילים חדרי אירוח. בקומה העליונה נעשה שימוש בעץ טיק בסגנון לאנה המסורתי, בעוד טיח לבן משמש לקירות החיצוניים של קומת הקרקע.

מלונות ב-Tsang-mai תאילנד

בניין סוויטות קולוניאל פונה לנהר עם בריכה משותפת משלו. ארבעה חדרים בעיצוב קולוניאלי משתנה משקפים את סיפורם של סוחרים זרים ממיאנמר, סין, הודו ואנגליה שהיוו חלק מהקהילות המקומיות לפני 100 שנה. בריכה נוספת, ארוכה ודקה, עם עצי דקל, עוברת במרכז אתר הנופש, עם בר בריכה בקצה האחד כדי לרענן את האורחים.

Time, המסעדה על שפת הנהר של אתר הנופש, המעוצבת בסגנון וינטג' תעשייתי, מציעה פיוז'ן תאילנדי ולאנה ומטבח בינלאומי. בר היין שעל הגג שלה מספקת נוף נהר מרהיב ללא הפרעה. Spa Na Nirand משלים את הצעת השירות לאורחים.

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בצ'אנג מאי כאן.

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן