מלונות מומלצים בחוף פאטונג

1. Phuket Marriott Resort & Spa

ממוקם על חוף טרי-טראנג השליו, Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach – SHA Plus Certified נמצא במרחק של 16 ק"מ מהעיר פוקט ו-3 ק"מ מפאטונג ההומה. אתר נופש ידידותי למשפחות זה מציע 3 בריכות שחייה נופיות, 8 אפשרויות לסעודה, ספא פרימיום, מועדון ילדים, פעילויות פנאי וחוף פרטי. חלק מהחדרים מגיעים עם גישה ישירה לבריכה או לחוף. האורחים יכולים להירגע באחת משתי הג'קוזי, להתאמן במרכז הכושר הפתוח 24 שעות ביממה, להתפנק בעיסוי מרגיע או לקחת שירות הסעות חינם כדי לחקור את פאטונג וקניון ג'ונגסיילון.

2. מלון בוטיק סיגנצ'ר פאטונג (Patong Signature Boutique Hotel)

השני ברשימת מלונות בחוף פאטונג הוא מלון הבוטיק פאטונג סיגנצ'ר ממוקם לאורך חוף הים בפאטונג ביץ' ומציע בריכה חיצונית. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה. תוכלו לבקר בקלות במקומות הנופש הטובים ביותר בתאילנד מהמלון הזה. חוף טרי טראנג נמצא במרחק של 1.6 ק"מ משם, ונמל התעופה הבינלאומי של פוקט נמצא במרחק של 25 ק"מ ממקום האירוח. החדרים כאן יספקו לאורחים טלוויזיה בעלת מסך שטוח, פינת ישיבה ומיזוג אוויר. פינת האוכל כוללת מקרר וקומקום חשמלי.

חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. מלון הבוטיק Patong Signature כולל מסעדה, שירות חדרים ושירותי כביסה. חניה חינם אפשרית במיקום סמוך. המלון ממוקם 1.2 ק"מ מאזור חיי הלילה של באנגלה רואד ו-1.3 ק"מ ממרכז הקניות ג'ונגסיילון.מלונות-מומלצים-בחוף פאטונג

3. מלון Kudo – SHA Extra Plus

Kudo Hotel משלב את האווירה והאנרגיה של חיי הלילה המפורסמים של פוקט עם הנוחות והשירות של מלון בוטיק, ומספק לאורחים חווית אי בלתי נשכחת. בלו את ימיכם בהרגעה תחת השמש במיקום החוף שאין כמותו ולאחר מכן התענגו אל תוך הלילה עם צלילי הבידור והמוזיקה ברמה עולמית של Kudo Beach Club. בשילוב עם אחד ממועדוני החוף הטרנדיים של פוקט, Kudo Beach Club, מלון הבוטיק הוא היעד האולטימטיבי ליהנות מכל ההנאות של פוקט, כולל בידור ללא הפסקה, מבחר מרשים של אוכל ומשקאות באיכות גבוהה, בתוספת גישה שאין שניה לה לחוף פאטונג.

4. Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort

אתר הנופש Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort הוא אחד מלונות בחוף פאטונג הרביעי ברשימה, ממוקם בפאטונג ביץ', במרחק צעדים ספורים מחוף פאטונג, ומציע יחידות אירוח עם בריכת שחייה חיצונית, חניה פרטית ללא תשלום, מרכז כושר וגינה. מלון 4 כוכבים זה מציע מועדון ילדים, שירות חדרים ואינטרנט אלחוטי חינם. חלק מהחדרים במקום האירוח כוללים מרפסת עם נוף לבריכה. כל חדר מגיע עם קומקום, בעוד שחלק מהחדרים כוללים טרסה ואחרים מתהדרים גם בנוף לים.

חדרי המלון מצוידים במיזוג אוויר, פינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין, כספת וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. במלון Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort החדרים מצוידים במצעים ומגבות. ארוחת הבוקר היומית מציעה מזנון, אפשרויות קונטיננטליות או אמריקאיות. במקום האירוח תמצאו מסעדה המגישה מאכלים תאילנדיים, בינלאומיים וגריל ברביקיו. ניתן לבקש גם אפשרויות צמחוניות, טבעוניות וללא חלב [1].

מלונות-מומלצים-בפטונג-ביץ' תאילנד

ישנו בר באתר הנופש, והאורחים יכולים גם לעשות שימוש באזור העסקים. הצוות דובר מנדרינית, גרמנית, אנגלית וצרפתית בדלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה, והוא מוכן לעזור בכל שעה של היום. נקודות עניין פופולריות ליד Four Points by Sheraton Phuket Patong Beach Resort כוללות את חוף קאלים, אצטדיון האגרוף של פאטונג ומרכז הקניות ג'ונגסיילון. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה הבינלאומי של פוקט, שנמצא במרחק של 33 ק"מ מהמלון.

5. אתר נופש אנונה בחוף פוקט – Anona Beachfront Phuket Resort

אתר הנופש אנונה ביץ'פרונט פוקט ממוקם בפאטונג ביץ', במרחק צעדים ספורים מחוף פאטונג, ומציע יחידות אירוח עם בריכת שחייה חיצונית, חניה פרטית ללא תשלום, מסעדה ובר. מלון 4 כוכבים זה מציע שירות קונסיירז' ודלפק תיור. החדרים באתר נופש זה כוללים מצעים ומגבות. נקודות עניין פופולריות בקרבת אתר הנופש כוללות את חוף קאלים, קברט סימון פוקט ומרכז הקניות ג'ונגסיילון.

אתר הנופש מציע דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, הסעות מ/אל שדה התעופה, שירות חדרים ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון יספק לאורחים חדרים ממוזגים הכוללים שולחן עבודה, מכונת קפה, מקרר, כספת, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, טרסה וחדר רחצה פרטי עם בידה. כל החדרים מגיעים עם קומקום, בעוד שחדרים מסוימים כוללים פטיו ואחרים מתהדרים גם בנוף לעיר.

מזנון ארוחת בוקר, א-לה-קארט או ארוחת בוקר אמריקאית זמין בכל בוקר במקום האירוח. מקום האירוח מציע אירוח ברמה של 4 כוכבים עם ג'קוזי. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה הבינלאומי של פוקט, שנמצא במרחק של 35 ק"מ מהמלון.

אולי תרצו גם לקרוא את המדריך שלנו על 10 מלונות יוקרה בפוקט כאן.

6. Baan Laimai Beach Resort & Spa

אתר הנופש Baan Laimai נמצא במיקום מעולה ברובע הקניות של פאטונג, צעדים ספורים מחוף פאטונג הפופולרי. הוא כולל בריכת לגונה גדולה עם בר בריכה, אינטרנט אלחוטי חינם ו-3 אפשרויות לסעודה. כדי להירגע, האורחים יכולים לטבול בבריכה החיצונית הגדולה. בר הבריכה SXY SX, הממוקם בבריכה, מגיש גם קוקטיילים וחטיפים קלים. החדרים במלון Baan Laimai כוללים עיצוב תאילנדי מסורתי וריהוט עץ יוקרתי. חדרים נבחרים מגיעים עם מרפסות מרווחות ומציעים נוף מרהיב.

המתקנים כוללים טלוויזיה בלוויין, קומקום חשמלי ומיני בר. חדר הרחצה הצמוד מציע מקלחת ומייבש שיער. ניתן לערוך סיורים וסידורי נסיעות בדלפק התיור. Laimai Courtyard Restaurant & Bar פתוח מדי יום מהשעה 06:30 עד מאוחר ומגישה מגוון רחב של מנות תאילנדיות ובינלאומיות, כמו גם פירות ים טריים שנתפסו בים אנדמן. ניתן גם ליהנות מארוחות בפרטיות החדרים. אתר הנופש Baan Laimai Beach Resort נמצא במרחק של כ-25 ק"מ מנמל התעופה של פוקט, בעוד שמרכז הקניות ג'ונגסיילון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה. שירותי הסעות זמינים בתשלום.

מלונות מומלצים

7. אמרי פוקט – Amari Phuket

מלון אמארי פוקט המפואר נמצא במרחק של זריקת אבן מחוף פאטונג, נהנה מנופים מרהיבים של ים אנדמן מהחוף הפרטי שלו. הוא מתהדר ב-2 בריכות חיצוניות, ספא מהשורה הראשונה ו-2 אפשרויות לסעודה. מלון אמארי פוקט ממוקם בדרום פוקט, במרחק של 1.5 ק"מ מבאנגלה רואד ומקניון ג'ונגסיילון, ומספק שירותי הסעות חינם לחוף קאטה. המלון מספק גם בריכת ספא חיצונית ומרכז כושר. אינטרנט אלחוטי חינם זמין באזורים הציבוריים. הוא נמצא במרחק של 55 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של פוקט, כך שקל להישאר במלון הזה במיוחד אם אתם מטיילים בפוקט.

החדרים המוארים והאווריריים כוללים מרפסות פרטיות ונופים יפים. המתקנים כוללים טלוויזיה בלוויין, נגן DVD ואמצעים להכנת תה/קפה. ספא Breeze כולל מגוון רחב של טיפולי יופי. ניתן ליהנות מעיסויים וטיפולים מרגיעים מהביתנים הפונים לים. La Gritta מגישה מנות איטלקיות הכוללות פיצות גורמה, פסטה טרייה, קינוחים מענגים יחד עם רשימת יינות נרחבת. סעודות בינלאומיות לצד הים זמינות ב-Rim Talay ובמסעדת Jetty המרהיבה. משקאות וחטיפים מהירים מוגשים גם בבריכת Rim Talay וגם בברים Samutr.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן