מלונות עם בריכה פרטית בתאילנד

תאילנד, הידועה בשטיחי הקיר התרבותי העשיר שלה ובנופי הטבע המדהימים שלה, מציעה שכבה נוספת של יוקרה למטיילים: מלונות עם בריכות פרטיות. מהלב ההומה של בנגקוק ועד לחופים השלווים של פוקט, המוסדות הללו מציעים שילוב מושלם של שירותים קהילתיים ופינוק אישי.

Capella Bangkok

קאפלה בנגקוק, השוכנת על נהר צ'או פראיה, מציעה 101 סוויטות ווילות, נבחרות עם בריכות פרטיות. סעדו ב-Côte by Mauro Colagreco עבור קלאסיקות צרפתיות או Phra Nakhon עבור תאילנדית אותנטית. להירגע בספא Auriga, להשתתף בשיעורי בריאות כמו Muay Thai, או להתרווח ליד בריכת האינסוף שעל הגג. בואו לחוות יוקרה מבודדת בלב בנגקוק השוקקת בבולט זה בין מלונות עם בריכות פרטיות.

The Siam Hotel

מלון סיאם שוכן על 3 דונם של אדמה ירוקה לאורך נהר צ'או פראיה , מלון סיאם הוא שילוב מעולה של סגנון ארט דקו וארכיטקטורה תאילנדית קלאסית. מקלט זה, הממוקם בסמוך לציוני הדרך ההיסטוריים של בנגקוק, מזמין את האורחים לעולם של יוקרה פרטית עם חדרי אירוח ייחודיים כמו וילת הבריכה קורטיארד ו-Riverside Pool Villa.

תענוגות גסטרונומיים ממתינים במקומות כמו Chon Thai Restaurant, The Story House, The Pier, ובר Bathers, כל אחד מציג מסע קולינרי ייחודי. להרפיה, ספא Opium מציע שפע של טיפולי בריאות ספוגים במסורת, בעוד שהנוחות של שירות הסעות בסירה והפלגות אופציונליות בנהר מוסיפים שכבה נוספת של פינוק לשהותכם. 

מלון לה מרידיאן פוקט

מלון S31 Sukhumvit

מלון S31 Sukhumvit ממוקם במיקום אסטרטגי במרכז הפועם של בנגקוק, כמגדלור של יוקרה עכשווית בין השדרות השוקקות של העיר. סוויטת המגורים המשפחתית של המלון לוקחת נוחות לגבהים חדשים עם בריכת מים מלוחים פרטית וחלל גג רחב ידיים, המספקת מפלט מעל העיר.

חוויות קולינריות שופעות עם הסביבה האינטימית של מסעדת הגג 100Wine, האווירה הנינוחה ב- Uno Café, ומזנון ה-S Café המפואר המציע סמארגז של תענוגות. לאלו המחפשים רגיעה, ספא Senses מספק מקלט לחושים, בעוד שמרכז הכושר והבריכה הראשית של המלון מציעים התחדשות פיזית.

מלון VIE בנגקוק

בלב רובע Pathum Wan התוסס של בנגקוק, VIE Hotel Bangkok, יצירת מופת שנוצרה על ידי J + H Boiffils, משדרת תחכום וכשרון עכשווי. היהלום שבכתר, VIE Penthouse Suite 1, מציע לאורחים מפלט אקסקלוסיבי הכולל בריכה פרטית, מרפסת שמש וטרסה, כולם מעוטרים בנגיעות יוקרתיות.

אפיקוריאנים יתענגו על אפשרויות הסעודה של המלון, מגסטרונומיה עטורת כוכבי מישלן ב-Signature Bangkok ועד למעדני הסושי המשובחים ביותר ב- YTSB. VIE Spa by ORGANIKA מספק מקלט לבריאות הוליסטית עם התמקדות בארומתרפיה, בתוספת בריכת האינסוף על הגג ומגוון שיעורי כושר, המבטיחים שהות משקמת.

Sri Panwa

אם אתם מחפשים מלון עם בריכה פרטית בפוקט, סרי פנווה שוכנת על 40 דונם של עלווה שופעת בפוקט, כובשת את האורחים עם נופי ים שאין שני להם ופרטיות מוחלטת. כל וילה ופנטהאוז מתהדרים בבריכה פרטית עם שפת אינסוף, המציעה גישה ישירה למתקנים של אתר הנופש או לנוף פנורמי של השקיעה.

האוכל מתעלה על הציפיות עם שמונה מקומות, כולל הפנורמה הנודעת על הגג של ה-Baba Nest ותענוגות התאילנדיים האמיתיים של Baba Soul Food. אתר הנופש הוא מגרש משחקים לחושים, עם פעילויות מים מגוונות, חוף ים אקסקלוסיבי וחוויות הוליסטיות מרעננות ב-Cool Spa Phuket.

Banyan Tree Phuket

ממוקם מסביב ללגונה ציורית בחוף באנגטאו, Banyan Tree Phuket מייצג יוקרה מבודדת עם וילות הבריכה הפרטיות המפורסמות שלה ו-DoublePool וילות המעודנות.

מסעות קולינריים מגוונים; מהטעמים התאילנדיים האותנטיים ב-Saffron ועד לפירות הים הטריים ביותר ב-The Watercourt ואווירה נינוחה ב-Banyan Café. מעבר לפינוק, הספא של אתר הנופש מתמקד בריפוי טבעי, בעוד שהסביבה מציעה טבילה תרבותית בתאלאנג והרפתקאות מלאות חיים כמו קיאקים ורכיבה על אופניים.

The Village Coconut Island Resort

רק נסיעה קצרה מפוקט היבשתית, The Village Coconut Island ממזג פיתוי היסטורי עם מגורים אקסקלוסיביים באי. האורחים יכולים לבחור בין וילות בריכה עם נוף לים ונוף לגן, או להתפנק בווילה גרנדת הכוללת בריכות פרטיות עם שפת אינסוף וגישה ישירה לחוף.

התענוגות הקולינריים נעים מהפיוז'ן האסייתי החדשני של KOKO ועד למזנוני החוף הרגועים של KABANG. אתר הנופש הוא מקלט למנוחה והרפתקאות כאחד, ומציע שירותי ספא שלווים בספא Kahtor, אפשרויות כושר מקיפות ופעילויות מרגשות כמו אופני הרים ומגלשות מים מרגשות.

The Pavilions Phuket

ביתנים פוקט, השוכן על אחת הנקודות הגבוהות ביותר של פוקט, הוא מקלט אמיתי של שלווה. במרחק נסיעה בהסעה בלבד מחוף Bangtao, האורחים יכולים לסגת אל וילת הספא והבריכה Pavilion, אליה מגיעים באמצעות רכבת כבלים ייחודית, הכוללת בריכה פרטית, חדר אדים ומרפסת – אידיאלי לזוגות החושקים בהתבודדות ונורמות זריחה מעוררות כבוד.

JW Marriott Phuket Resort & Spa

מקומות לינה אלטרנטיביים, כמו וילות עם נוף לאוקיינוס ו-Tropical Pool, מציגות אופקים שובי לב לא פחות על חוף הים. מסעות קולינריים מחכים במסעדה האיטלקית השיקית Alto ובמסעדת Firefly הבריכה האקלקטית, המגישה פיוז'ן של ברביקיו ים תיכוני וטעמים תאילנדיים אותנטיים. אתר הנופש נותן עדיפות לבריאות הוליסטית ומציע טיפולי ספא מותאמים אישית, בריכת ברכיים, ביתן יוגה ייעודי וחדרי טיפולים מפוארים להתחדשות מלאה.

Trisara

חבוקה על ידי מפרץ פרטי בצפון מערב פוקט, טריסארה מייצגת יוקרה משופעת במסורת תאילנדית. כל וילה וסוויטה מזמינה רגיעה עם בריכה פרטית משלה, עם אפשרויות כמו וילת הבריכה הידידותית למשפחות עם נוף לאוקיינוס או סוויטת ג'וניור עם נוף לאוקיינוס אינטימית, שתיהן מבטיחות פרטיות שאין שני לה ונוף ים מלכותי.

תענוגות אפיקוריים יש בשפע, מיצירות חווה-לשולחן המפורסמות של PRU ועד לאלגנטיות הקז'ואלית של The Deck, על רקע פאר נופי. למגע אישי יותר, האורחים יכולים להתענג על ברביקיו בתוך הווילה שעוצב על ידי השף שלהם. ספא JARA, עם חדרי טיפולים עם נוף לים, מציע מקלט של בריאות, בעוד שחוף הים, בריכת האינסוף, זירת האגרוף של מואי תאילנדי, מגרשי הטניס וחדר הכושר מספקים פינוקים פנאי מגוונים.

Anantara Layan Phuket Resort

אתר הנופש Anantara Layan Phuket, השוכן בין גבעות שופעות וחופים שלווים, הוא מקלט מפואר על חוף לאיאן בתולי. 46 וילות הבריכה ו-15 בתי המגורים שלו משדרים נוחות ויוקרה, עם מאפיינים בולטים כמו בריכות מים עמוקים, אמבטיות חיצוניות ומרפסות שיזוף. יחידות נבחרות אפילו מתהדרות בגישה ישירה לחוף ובגנים אקסקלוסיביים. הסעודה נעה בין ארוחה מזדמנת ב-Breeze למטבח גורמה ב-Age. האורחים יכולים להתפנק ביוגה, צ'יגונג, טיפולי ספא, ואפילו שיעורי שפה תאילנדית, מה שמבטיח שהות הוליסטית ומתחדשת.

סיכום

מלונות עם בריכות פרטיות בתאילנד מציעים חוויה ייחודית, יוקרתית, המשלבת את הנוחות והנוחות של מלון פרימיום עם הטאץ' הבלעדי של אירוח פרטי. בין אם שוכנים בנוף עירוני או על שפת האוקיינוס, מלונות אלו מבטיחים שהייה שבה הפרטיות וההנאה שלכם נמצאים בראש סדר העדיפויות. 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן