סיאם פארק סיטי

ברוכים הבאים לעולם המופלא של סיאם פארק סיטי, הידוע גם בשם סיאם פארק מדהים, ממלכה קסומה שתטבול אתכם בים של כיף, ריגוש והרפתקאות. פארק השעשועים הזה בתאילנד, שהוקם בשנת 1980, היה מועדף מתמשך על מקומיים ותיירים כאחד.

משתרע על שטח של 120 דונם, הוא מציע יום שלם של שעשועים ובידור כפארק השעשועים הגדול ביותר בתאילנד, ומתגאה גם בשיא גינס לבריכת הגלים הגדולה בעולם. בין אם אתם חובבי מגלשות מים ובין אם אתם חובבי רכיבה על ריגושים, סיאם פארק סיטי בטוח תהיה להיט, ללא קשר לגילכם!

ממוקם בבנגקוק, סיאם פארק סיטי, פארק השעשועים והמים הגדול ביותר בעיר, משתרע על פני שטח גדול, ומכיל את בריכת הגלים הגדולה בעולם עם מגלשות מים גדולות רבות. כאן תמצאו טרמפים ואטרקציות מכל הסוגים – מרכבות הרים ועד אטרקציות נושאיות כמו אפריקה הרפתקאות ו-הרפתקאות היורה.

בזמן שאתם בתאילנד, אל תשכחו לעיין במדריך שלנו בנושא קניות בתאילנד לחוויה מרגשת לא פחות מחוץ לפארק.

סיאם מדהים פארק מספק מגוון של טיולי ריגוש בפארק השעשועים ובריכות מרגיעות בפארק המים, עם עיסויים תאילנדיים לצד הבריכה, מבטיח יום כיף למבוגרים ולילדים בכל הגילאים. יש מספיק צל על פני המים וגם בפארקי השעשועים[1], מה שמבטיח שאתה יכול לקחת הפסקה מהשמש התאילנדית הטרופית. יתרה מכך, מספר רב של מסעדות ודוכני מזון הפזורים ברחבי הפארק שומרים על אנרגיה לאורך כל היום.

סיאם פארק סיטי

פארק המים, המכונה המפורסמת "הים של בנגקוק", הוא נווה מדבר בעיר ההומה. הוא מחזיק בשיא של בריכת הגלים הגדולה בעולם, ויוצרת אשליה דמוית חוף בלב בנגקוק. מלבד הבריכה המרכזית, ישנן קטנות יותר המתאימות לילדים, והכל בפיקוח קפדני של מצילים תורנים.

פארק השעשועים מציע תנופת אדרנלין לחובבי ריגושים, ומכיל כ-30 נסיעות, כולל רכבות הרים, מגדל ירידה, מגדל ג'ירו, תעלת עץ וסירת מתנדנד. הפארק מחולק בצורה נוחה לארבעה אזורים, הנותנים מענה לרמות ריגוש שונות – אזור X לרכיבות אקסטרים, עולם הפנטזיה לרכיבות קלות יותר, עולם המשפחה לאטרקציות המתאימות לכל המשפחה ועולם קטן לקטנים.

אחד מגולות הכותרת המרכזיות של הפארק כולל את טיפת הענק, רכיבת נפילה חופשית מגובה 75 מטר, הגבוהה ביותר בדרום מזרח אסיה. תכונה בולטת נוספת היא Dinotopia, חוויה דמוית פארק היורה שבה אתה הולך בחושך בעוד זרקורים חושפים דינוזאורים ענקיים נעים וגברים פרהיסטוריים.

אם אתה אוהב הרפתקאות, הקפד לבדוק את המדריך שלנו על טיול אומגות בקוסמוי לחוויה מרגשת בלב היופי הטבעי המדהים של תאילנד.

כשזה מגיע למיקום, סיאם פארק סיטי ממוקם בכביש 203 Suan Sayam, רובע Khannaayao, בנגקוק. אמנם אין באזור BTS Sky Train או MRT Subway, אבל נסיעה במונית ממרכז העיר יכולה להביא אותך לשם בתוך 45 דקות עד שעה וחצי, תלוי בתנועה.

סיאם פארק סיטי פתוח מדי יום, כאשר פארק המים פועל בין השעות 10:00-17:00, ופארק השעשועים בין השעות 10:00-18:00. עדיף לבקר בימי חול מכיוון שהפארק יכול להיות עמוס בסופי שבוע ובחגים לאומיים תאילנדים.

התכוננו לחקור את העולם הקסום של סיאם פארק סיטי, ממלכה מלאה ברכיבות מרנינות, אטרקציות מלאות דמיון וחוויות מענגות למבקרים בכל הגילאים. אז למה לחכות? תכנן את הביקור שלך בפארק המדהים של סיאם היום וצור זיכרונות שיימשכו לכל החיים!

אהבת את הפוסט הזה? חדשות טובות – יש לנו עוד הרבה מה להציע! המשך בחקירתך בבלוג שלנו חופשה בתאילנד וסיפק את תשוקותיך לטיול

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן