אתר הנופש&ספא בוראסארי פוקט

ספא הנופש בוראסארי פוקט תמיד היה מלון פופולרי עם תכונות נהדרות עבור מטיילים המחפשים לינה נוחה בחוף פאטונג. בעוד שלבורסארי אין נוף לים או גישה לחוף הים, הוא מציע את האיזון הנכון ותמורה מצוינת לכסף בפוקט. בוראסארי פוקט הוא מלון מצוין אם אתה רוצה להיות ליד החוף והאקשן אבל לא קרוב מדי לחיי לילה וקניות. עיצוב נהדר, ספא טוב, חדר נוח, צוות ידידותי ובעיקר, אתה מקבל את כל זה במחיר הנכון.

המיקום – פאטונג ביץ' 

בוראסארי פוקט הוא אחד מ"המלונות המומלצים בפוקט עם ילדים". זה לא מלון על חוף הים, אבל אתר הנופש קרוב לחוף, רק 100 מטר, כפי שניתן לראות במפה למטה בעמוד. הוא גם נמצא במרחק הליכה מקובל ממרכז פאטונג ודרך באנגלה המפורסמת, אך ניצב בחלק הרבה פחות קדחתני של העיר. 

גם שוק הלילה OTOP הסמוך נוח מאוד, מפורסם בזכות אוכל מקומי זול וקניות מזדמנות קטנות. אם מתחשק לכם קניות אמיתיות, קניון Jungceylon לא רחוק במיוחד אבל דורש קצת יותר הליכה (800 מטר). אם בא לכם, ה-הארד רוק קפה וה-צופרים המפורסם נמצאים ממש מעבר לפינה.

ספא-נופש-בורסארי-פוקט

אתר הנופש

בוראסארי הוא אתר נופש קומפקטי שמשתמש בשטח הפנוי כדי להכיל יותר מ-100 חדרים, כולל חדרים עם גישה לבריכה. העיצוב הכללי נעים, עם עצים גבוהים, הרבה צמחים והרבה גוונים ושתי בריכות תופסות את מרכז כל אגף (פעם היה רק אגף אחד) ובר קטן אך מסביר פנים. המסעדה נעימה, והספא מאוד מזמין. תוכלו למצוא דלפק סיורים ידידותי בתוך אתר הנופש שישמח לעזור לכם להזמין סיורים בפוקט או בסביבה.

החדרים

ישנם שמונה סוגי חדרים לבחירה ב- בוראסארי פוקט. הזמנו את 'גישה לבריכה עילית' בכ-5,000 באט, שמצאנו במחיר טוב. החדר לא גדול במיוחד (40 מ"ר) אבל מרגיש נוח עם פינת ישיבה קטנה ליד המיטה, עמדת עבודה ומספיק שקעים לטעינת הצעצועים שלך (ללא שקעי USB). בחזית יש מרפסת קטנה עם מיטת שיזוף נחמדה עם וילונות לבנים, הרבה צמחים וכמה מדרגות להיכנס ישירות לבריכת השחייה.

בחדר יש מיני בר חינם, שמתמלא מחדש מדי יום (בירות, משקאות קלים ומים), שהוא מגע מקסים. תמצאו את השירותים הרגילים, טלוויזיה בעלת מסך שטוח בגודל 42 אינץ' עם הרבה ערוצים, כספת, חלוקי רחצה נחמדים, נעלי בית להסתובב במלון, סלסילה ארוגה עם מגבות חוף שתוכלו להשתמש ליד הבריכה או אפילו לקחת אליה. החוף, וזה נוח. האמבטיה גדולה ונוחה; זכור לסגור את הווילונות שלך בלילה, מכיוון שאנשים בבריכה יכולים לראות אותך.

ספא בוראסארי 

ספא בוראסארי גדולה מבפנים הרבה יותר ממה שהיא נראית, וחדרי הטיפולים יפים. יש המון טיפולים לבחירה, והם יכולים להתאים אותם לפי הבקשות שלך. מכוני ספא הם דרך מצוינת להקל על מתח בעבודה וג'ט לג, לכן כדאי מצדכם לשקול לקבל טיפול בימים הראשונים. מטפלים [1] מיומנים מאוד ומבטיחים תמיד שהלחץ, הטמפרטורה והאווירה מתאימים לך. זו הייתה הפסקת אחר הצהריים מבורכת (תיק מצלמה הוא הרבה יותר כבד ממה שאתה חושב).

מסעדת קאנטוק

קאנטוקהיא המסעדה היחידה בספא אתר הנופש בוראסארי פוקט עם מרפסת חיצונית מוצלת מקסימה ואזור פנימי עם מיזוג אוויר. למרות שהמסעדה לא גדולה במיוחד, בהתחשב ב-100 החדרים של המלון, הפריסה אטרקטיבית, עם הרבה צמחים ועצים. מזנון ארוחת הבוקר נרחב, עם אפשרויות רבות, אבל הוא יכול להיות מעט עמוס בזמן המתנה בתחנות בישול. המקום הזה מבטיח לך להפיק את המרב מזמנך בחופשת תאילנד הפופולרית הזו!

ניסינו גם את ארוחת הערב התאילנדית עם ריקוד תאילנדי מסורתי, אבל כדאי להחמיץ את זה. אולי זה היה לילה חסר מזל, אבל גילינו ששני הטבחים עבור האורחים הרבים של המסעדה היו נמוכים באופן מפתיע. למרות בקשתנו, המנות היו איטיות, והמרקים היו תפלים ולא חריפים. הריקוד התאילנדי המסורתי שפורסם היה בסדר, והתלבושות יפות, אבל אל תצפו לבמה עם הופעה ללא הפסקה.

ספא-resort-Borasari Phuket תאילנד

מה יש מסביב למלון?

חוף פאטונג

החוף נמצא במרחק של 150 מטרים בלבד מאתר הנופש בוראסארי וידוע באווירה התוססת שלו, במים הצלולים ובחול הזהוב. לקוחות יכולים למצוא בקלות כיסאות נוח עם שמשיות, אוכל ושתייה, ואפילו עיסויי חוף. החוף יכול להיות צפוף לפעמים, והמבקרים צריכים להיזהר מזרמים קרעים במהלך עונת המונסון שהיא ממאי עד נובמבר.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן