שוק הפרחים של בנגקוק

ביקור בבנגקוק לא יהיה שלם ללא עצירה ב"שוק הפרחים שוק הפרחים של בנגקוק התוסס של העיר. לא יעד הקניות הטיפוסי שלך, השוק רחב הידיים הזה הוא יותר מוקד סיטונאי שהתפתח למגנט תיירותי בשל גודלו, פאר הפרחים והאווירה האקזוטית שמהדהדת באוויר.

כל מה שצריך לדעת על שוק הפרחים בנקוק

השעות העמוסות ביותר של השוק הן בלילה ובשעות הבוקר המוקדמות שבהן מתפתחת שלל פעילות. פרחים טריים, שהובאו במשאיות והובאו בסירה, מוסיפים לקליידוסקופ הצבעים החודרים לכל פינה בשוק. הכניסות היומיות מבטיחות שהתצוגות יהיו תמיד טריות ושובות עין.

בצמוד לשוק הפרחים תמצאו שוק פירות וירקות שוקק חיים. זהו פיצוץ של תענוגות חושים שבו ירקות טריים, מגוון פירות, בצל חריף ובצל שאלוט, צ'ילי לוהט ושילוב של עשבי תיבול ותבלינים[1] יוצרים תערובת ייחודית של ניחוחות.

שוק הפרחים של בנגקוק

פתוח 24 שעות ביממה, Pak Khlong Talat מאפשר לך לחוות את התוסס שלה בכל שעה שמתאימה לך. ממוקם ממש ליד נהר Chao Phraya ברובע Phra Nakhon בבנגקוק, השוק שוכן מאחורי שדרת נהר יודפימן. זהו מסע קצר של קילומטר אחד דרומית לוואט פו האייקוני והארמון הגדול.

ההגעה ל-Pak Khlong Talat היא משב רוח עם מגוון אפשרויות התחבורה הציבורית הזמינות. אם אתם באזור הנהר, קפצו על סירת דגל כתום של נהר האקספרס צ'או פראיה וצאו על רציף Yodpiman Riverwalk. לחלופין, אם אתם בקרבת תחנת רכבת תחתית MRT, תפסו רכבת קו כחול לתחנת Sanam Chai, משם השוק נמצא במרחק של חמש דקות הליכה בלבד.

אם חיפוש ריגושים הוא רעיון הכיף שלך, אולי תוכל גם ליהנות מהמדריך שלנו על  מעוף הגיבון, אחת מחוויות ה-ziplining המובילות בתאילנד.

החוויה בשוק הפרחים של בנגקוק היא מערבולת של צבע, ניחוח וחיים מקומיים תוססים. זהו סמל למרקם התרבותי המשגשג של העיר. עם זאת, אם אתה עדיין משתוקק לחקור עוד מההיצע הייחודי של בנגקוק, אולי תשקול ביקור ב מיני סיאם, פארק מיניאטורי שובה לב שמביא את ציוני הדרך המפורסמים ביותר בעולם לקצות אצבעותיך.
Bodybuilder Mr and Mrs Wedding Cake Topperfitness Cake – Etsy testosterone enanthate 250 for bodybuilding what are 8 count bodybuilders? | livestrong.com
אז, בפעם הבאה שתמצא את עצמך בבנגקוק, הקפד לבקר בפאק קלונג טאלאט. זה לא רק שוק – זו חוויה חושית שכוללת את הלב והנשמה של תאילנד.
להוטים להמשיך את ההרפתקה? יש לנו ספרייה של סיפורי טיולים מרגשים במיוחד בשבילך. קרא עוד עכשיו את החופשה בתאילנד שלנו!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן