אי.טי.קיי פטונג

מלוןאי.טי.קיי פטונגהוא מלון קטן וחמים בפוקט, המציע 24 חדרים בלבד וממוקם במיקום מצוין בפטונג ביץ'. המלון מציע בריכה, מסעדה, בר ועובדים דוברי עברית.

המיקום

מלון אי.טי.קיי פטונג ממוקם במיקום מרכזי ונוח, מה שמאפשר לך להגיע בקלות למוקדי העניין המרכזיים באי. חוף פאסיטו ביאה היפהפה נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מהמלון, והוא מקום מושלם לשחייה ולשיזוף רגוע על החול. אצטדיון האגרוף נמצא במרחק של 10 דקות הליכה, וקניון ג'ונגסיילון הפופולרי נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה. בית חב"ד המקומי, שבו יש גם מסעדה כשרה, נמצא במרחק של 100 מטר בלבד מהמלון.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבדוק את מקדשים בצ'אנג מאי. תוכלו למצוא מידע נוסף על המקום בבלוג שלנו.

המתקנים

חדרים באי.טי.קיי פטונג מעוצבים בסגנון נקי ובהיר, עם רצפות שיש ורהיטי עץ. כל החדרים ממוזגים ומצוידים בטלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, כספת, שולחן כתיבה, פינת ישיבה, פינת אוכל, מקרר, קומקום חשמלי וכל מה שצריך כדי להכין קפה או תה. לכל חדר יש חדר רחצה צמוד עם אמבטיה, שירותים עם בידה, מוצרי טיפוח על חשבון המלון, מגבות ומייבש שיער. מהחדרים אפשר לצאת למרפסת או לפטיו ולהתרשם מהנוף לבריכה או לגן הטרופי של המלון.

האוכל

במלון ITK Patong. תיהנו ממסעדה המגישה מנות מקומיות אותנטיות כמו גם אוכל ים תיכוני[1] באוויר הפתוח. מדי בוקר מוגשת לאורחים ארוחת בוקר קונטיננטלית. לצד המסעדה ישנו גם בר המגיש משקאות, קוקטיילים ושתייה חמה ומצוין למשקה לאחר ארוחת הערב. תוכלו לצפות בטלוויזיה או לפגוש אורחים ממקומות שונים בעולם, לשחק ביליארד או ליהנות מקריוקי.

פאטונג

השירות

באי.טי.קיי פטונג מקפידים על שירות אישי ובקבלה זמינים עבורך 24 שעות ביממה וחלק מהעובדים אפילו מדברים עברית. הצוות יסייע לך עם תכנון הטיול וידעו להמליץ על אטרקציות ומקומות שאסור לפספס. תוכלו אפילו לרכוש כרטיסים ולשריין מקומות לסיורים. אם תרצו לשכור רכב דו גלגלי או אופניים, תוכלו לעשות זאת בקלות ישירות מהמלון. אורחים שמגיעים לאי בטיסה, יוכלו להזמין הסעה מהטרמינל ועד ללובי.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבדוק את כפר האמנים בו סאנג. תוכלו למצוא מידע נוסף על המקום בבלוג שלנו.

סיכום

הוא מלון קטן ומפנק בפוקט שמציע לאורחיו חוויה אישית ומרכזית. המלון מציע שירותים מגוונים, כולל בריכה, מסעדה, בר, ואפשרות לשכור רכב דו גלגלי או אופניים. המיקום המרכזי של המלון מאפשר לאורחים להגיע בקלות למוקדי העניין המרכזיים באי, והעובדים הדוברים עברית מסייעים לאורחים לתכנן את הטיול שלהם. בסה"כ, הוא מלון מצוין למי שמחפש חופשה מרכזית ונוחה בפוקט.

חופשה בתאילנד על דעתך? גלה את היעדים הטובים ביותר, חוויות חובה ותובנות מקומיות באמצעות המדריכים המקיפים וההשראה לטיולים של הבלוג שלנו.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן