בית ההארחה סאן ביץ' בונגלוס קופנגן

ברוכים הבאים לסיקור שלנו על בית ההארחה סאן ביץ' בונגלוס קופנגן, אתר הנופש המדהים בקו פנגאן. נכון לעכשיו, אתם עשויים להתפתות לחפש את המקום הבא שלכם לחופשה, ואנחנו ממליצים לכם לשקול את כאחת מהאפשרויות.

מיקום ונגישות

בית ההארחה בית ההארחה סאן ביץ' בונגלוס קופנגן ממוקם באזור קופנגן, קופנגן, ומציע לאורחיו נוף מרהיב של הים. המקום נמצא במרחק נסיעה קצרה ממסיבת הפול מון[1], חוף הגשם, האד יואן, תרבות הירח השחור, באן טאי, מסיבת חצי ירח וחווית הג'ונגל, באן טאי. בנוסף, ישנן אטרקציות נוספות בסביבה כמו מפל טארן סאדט, מזח טונגסלה, בודהה הגדול, מזח באנג ראק ומזח מיי נאם.

אם אתם אוהבים את החוף, אתם תהלכו על החופים הקרובים: חוף האד רין נאי, חוף האד רין נוק, חוף לילה, חוף האד חונטי וחוף האד יואן. כל אחד מהם מציע חוויה ייחודית של חוף ים טרופי.

אז אם אתם מחפשים חופשה בקו סאמט, אל תחמיאו לעצמכם וקראו עוד בבלוג שלנו על האפשרויות המדהימות שיש להציע האזור.

בית ההארחה Sun Beach Bungalows Copenhagen

שירותים ומתקנים

בית ההארחה סאן ביץ' בונגלוס קופנגן מציע לאורחיו מגוון של שירותים ומתקנים, כולל בריכת שחייה, אינטרנט אלחוטי חינם, חדרי משפחה, חניה חינם ובר. בנוסף, מוגשת ארוחת בוקר אמריקאית או ארוחת בוקר בטייק-אוויי. המקום מציע 23 חדרים, כך שתמיד תוכלו למצוא מקום.

שעת הצ'ק אין מתחילה בשעה 14:00 ושעת הצ'קאווט היא ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה וחינם! ואם יש לכם חיות מחמד, אתם יכולים להביא אותן איתכם ללא חיוב נוסף.

הזמנה ומחירים

המחירים בבית ההארחה סאן ביץ' בונגלוס קופנגן משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר, אך באופן כללי הם מאוד תחרותיים. כדי להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו.

אז אם אתם מתכננים חופשה בתאילנד, אל תשכחו לבדוק את בית ההארחה סאן ביץ' בונגלוס קופנגן. ואם אתם מעוניינים לגלות עוד על המקום, אל תחמיאו לעצמכם וקראו את המדריך לטיפוס צוקים בתאילנד בבלוג שלנו.

האם אתה מכור לאדרנלין? התכוננו להרפתקאות קורעות לב כשהבלוג שלנו מציג פעילויות מרתקות כמו טרקים בג'ונגל, צלילה וריכון לחופשה בתאילנד מלהיבה.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן