דה קי ריזורט

מלון דה קי ריזורט הוא מלון ברמה של 4 כוכבים, הממוקם במרחק קצר מאוד משפה על אטרקציות ומעניק תמורה מעולה למחיר תחרותי. המלון מתאים במיוחד לחובבי המסיבות והבילויים.

המיקום

מלון דה קי ריזורט נמצא במרחק של רק 5 דקות הליכה מחוף פטונג, אחד החופים המבוקשים ביותר בפוקט. האורחים יכולים להגיע אל החוף בקלות רגלית, מה שהופך את המלון למקום מושלם למי שמחפש חופשה של שילוב של חוף ובילויים.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבדוק את מלון פור פוינטס בנגקוק. תוכלו למצוא מידע נוסף על המלון בבלוג שלנו.

המתקנים

במלון דה קי ריזורט יש בריכה גדולה ומודרנית עם מזרקות ובר שנמצא ממש בתוך המים. ליד הבריכה יש דק עם מיטות שיזוף וצמחיה טרופית, מה שמאפשר לאורחים להישאר בצל אם הם מעדיפים. בלילה, הבריכה מוארת בתאורה זוהרת, מה שמשרה אווירה מיוחדת על האורחים.

במלון יש גם ספא שמציע טיפולים מפנקים, כולל עיסויים ממעסים מקצועיים ומנוסים. אחרי המסאז', אפשר להזיע בסאונה, לקבל טיפול יופי לגוף או לפנים, או לשרוף קלוריות בחדר הכושר המאובזר.

אתר הנופש המפתח

החדרים

החדרים במלון קי ריזורט מעוצבים בקו צעיר ושמח, עם צבעים מלאי חיים ותאורה מיוחדת. בכל חדר, המרווחים והנקיים, נהנים ממיזוג אוויר, טלוויזיה[1], מיני בר וספה רחבה. מהסוויטות, ששטחן 80 מ"ר, נשקף נוף מצוין לים, ולחדרי הדלוקס יש גישה ישירה לבריכה או לג'קוזי פרטי.

המסעדה

המסעדה של מלון דה קי ריזורט, קי קיטשן, מציעה 3 ארוחות מושקעות, מגוונות ויצירתיות. הסגנון הקולינרי של המקום הוא פיוז'ן בין אוכל אירופאי לאוכל תאילנדי מסורתי. בין המנות האהובות של קי קיטשן נמצאות פיצה שנאפית בתנור לבנים ובורגרים עסיסיים במיוחד.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבדוק את מלונות זולים בפוקט. תוכלו למצוא מידע נוסף על המלונות בבלוג שלנו.

להוטים לצאת להרפתקה בלתי נשכחת בתאילנד? הבלוג שלנו הוא אוצר של מידע שיעזור לכם להפיק את המרב מ חופשתכם בתאילנד. מאטרקציות שחובה לבקר בהן ועד לחוויות תרבותיות ייחודיות, המאמרים שלנו הם שער לעולם של גילוי. תנו לנו להיות שותפיכם לטיול המהימנים והצטרפו אלינו למסע יוצא דופן דרך ארץ החיוכים.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן