בלו מון סאמט

ממוקם באי הציורי קו סאמד, בלו מון סאמט מציע למטיילים אירוח נוח ברמת 3 כוכבים במרחק קצר מחוף סאי קאו היפהפה ומחוף אאו פאי. מיקומו הנוח של הפונדק והמתקנים המצוינים הופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור אלו המחפשים חופשה מרגיעה על החוף.

כל החדרים הממוזגים במלון בלו מון סאמט מעוצבים בקפידה לשהייה נעימה, וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה פרטי. האורחים יכולים להירגע ולספוג את האווירה של האי על המרפסת, וליצור רגעים בלתי נשכחים תוך התחממות באווירה הטרופית[1]. הפונדק מציע גם חדרי משפחה, מה שהופך אותו לבחירה מתאימה למי שמטייל עם יקיריהם.

כשאתם מתמקמים בחדר שלכם, תמצאו טלוויזיה בעלת מסך שטוח, שתבטיח לכם להישאר מבדר בזמן ההשבתה שלכם. הפונדק מספק מצעים ומגבות, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהשהייה שלכם תהיה נוחה ונוחה כאחד.

מעבר לחומות הפונדק שוכן היופי המהפנט של קו סאמד, ולאורחים יש הזדמנות לחקור את חוף או נוי נה הסמוך, הממוקם במרחק של 1.5 ק"מ בלבד משם. חוף מבודד זה מציע מפלט שליו למי שמחפש ליהנות מהפאר הטבעי של האי.

פסגת הירח הכחול

לאלו המעוניינים לחקור עוד מהפלאים של תאילנד, שקול לצאת למלון ג’יפסי סי וויו קופיפי הקסום. מלון זה, השוכן על האי הכובש של קו פי פי, מבטיח נוף עוצר נשימה לים וחוויה בלתי נשכחת באי גן עדן זה.

לפני שאתם נפרדים מהחופים האידיליים של תאילנד, שקול להוסיף חוויה שואבת אדרנלין למסלול הטיול שלכם עם קפיצת באנג’י בפוקט . הפעילות המרגשת הזו בפוקט תעלה את ההרפתקה שלכם ותשאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים מהחופשה שלכם.

בלו מון סאמט מזמין אתכם ליצור רגעים אהובים בתוך היופי המדהים של קו סאמד. בין אם תבחרו להירגע על החופים הסמוכים או לחקור את האטרקציות שמסביב, פונדק זה הוא השער שלכם לבריחה מהנה מהאי.

תהיתם פעם על אתרי החובה לבקר בחופשה בתאילנד? אל תחפש רחוק יותר – חשף את פניני החן הנסתרות של תאילנד בבלוג שלנו!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן