אננטרה לוואנה קוסמוי

אננטרה לוואנה קוסמוי מזמינה את המטיילים להתפנק בעולם של יוקרה 5 כוכבים, שבו סוויטות מודרניות בסגנון תאילנדי ווילות רחבות ידיים יוצרות מפלט של נוחות ושפע. שוכן בתוך הנוף עוצר הנשימה של קו סמוי, אתר נופש זה מתגאה בספא מהשורה הראשונה, אפשרויות סעודה יוצאות דופן עם נופים מדהימים, ובריכת אינסוף חיצונית המשקיפה על האוקיינוס ​​הנוצץ.

כשהאורחים נכנסים לסוויטות ולווילות המרוהטות בטוב טעם, הם מתקבלים עם הנוחות של אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בכבלים ונגן DVD[1] כדי לבדר אותם ברגעים של רגיעה.

מרפסות פרטיות המעוטרות במקומות ישיבה בחוץ מספקות את המקום המושלם לטבול באווירה הטרופית. חדרי הרחצה המרווחים מצוידים באמבטיה ובמייבש שיער, מה שמוסיף לנוחות הכללית של השהייה.

אננטרה לוואנה קוסמוי ממוקם במרחק צעדים ספורים מחוף שליו, ומציע מפלט שליו, אך נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מצ'אוונג ביץ' התוסס עם אפשרויות חיי הלילה השוקקות שלו. נמל התעופה של סאמוי נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד משם, מה שהופך אותו לנגיש בקלות למטיילים המגיעים לאי.

אננטרה לוואנה קוסמוי

עבור אורחים המחפשים הרפתקאות וריגושים, דלפק התיור באתר הנופש מארגן מגוון רחב של ספורט מים, פעילויות וטיולים כדי לחקור את פלאי קו סמוי. לחוויה נינוחה יותר, האורחים יכולים להתפנק בשירותי עיסוי מרעננים בחדר או ליהנות מהאווירה השלווה של הספרייה ומרכז הכושר.

בתוך גן העדן הזה של יוקרה, אל תפספסו את ההזדמנות לחקור את מלון ג’יפסי סי וויו קופיפי הקסום לטבול את עצמך בקסם הייחודי של Koh Phi Phi ולחזות בנופי הים המהפנטים מהמלון יוצא הדופן הזה.

חווית האוכל באנטרה לוואנה קוסמו היא לא פחות מיוצאת דופן. מסעדת Ocean Kiss מציעה נוף פנורמי של האוקיינוס, תוך שהיא מפנקת את האורחים במזנונים בינלאומיים דשנים.

לחוויית אוכל שאין כמותה, פנו למסעדת Tree Tops, השוכנת גבוה בין עצים גבוהים, ויוצרת אווירה קסומה. אם מאכלי ים הם העדפתכם, מסעדת Crab Shack היא המקום המושלם להתענג על ארוחות פירות ים מענגות.

אננטרה לוואנה קוסמוי מבטיח שהות בלתי נשכחת, המשלבת יוקרה מעודנת עם היופי של הסביבה הטבעית של קו סמוי. הזמינו את שהותכם עכשיו ותחוו בריחה דמוית חלום בגן עדן טרופי זה.

ואם תאוות הנדודים שלכם עדיין לא מסופקת, קחו בחשבון את חווית קפיצת באנג’י בפוקט המרגשת כדי הוסף פרץ של אדרנלין לחופשה בתאילנד שלך. הרפתקה בפוקט מחכה, ואין דרך טובה יותר לחקור את הצד הנועז של פנינת האי הזה.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן