גן החיות טייגר קינגדום (Tiger Kingdom Phuket)

לחוות את הפרא: גן החיות טייגר קינגדום

התחבר עם אחד היצורים המלכותיים ביותר של הטבע בגן החיות טייגר קינגדום, יעד המציע הרפתקה ייחודית ומרגשת לכולם.

יום עם נמרים: לשחק, לפגוש וללכוד זיכרונות

גן החיות טייגר קינגדום בולט כמקום המספק חוויה של פעם בחיים. כאן תוכלו לפגוש ולשחק עם טיגריסים, הזדמנות מרגשת כמו שהיא נדירה.

החוויה בטוחה, מוסדרת ונועדה ליצור מפגש בלתי נשכח עם החיות המרתקות הללו. כשאתה מתעסק איתם, יש לך הזדמנות להצטלם, וללכוד רגע מיוחד שיימשך כל החיים.

כשאתם מתכננים את ביקורכם בממלכת הנמר בפוקט, שקול שהייה באמארי קוסמוי. הנוחות והיוקרה המוצעים ישלימו בצורה מושלמת את ההרפתקה הייחודית שלכם.

תענוגות קולינריים בין השאגות

אחרי עומס האדרנלין של עיסוק בנמרים[1], הירגע ותדלק במסעדה האיכותית של טיגר קינגדום פוקט. תתפנקו במגוון מנות מפוארות, ותתקלו במראה החיות המפוארות הללו.

פתוח מדי יום, כולל חגים ציבוריים, מ-9 בבוקר עד 17:00, Tiger Kingdom Phuket מבטיחה שהרעב שלכם להרפתקאות וגם לאוכל טוב ישבע.

גן החיות של ממלכת הנמר

חוויה בלתי נשכחת מחכה

בקר בגן החיות טייגר קינגדום ליום של ריגושים והתרגשות. שחקו ותקשרו עם טיגריסים, וקחו הביתה אוצר של זיכרונות בלתי נשכחים ותצלומים מרהיבים.

כשאתם מסיימים את המסע שלכם, התמכרו ליופי ועוצר הנשימה של מלון גולדן טוליפ פטאיה ביץ‘ . הרחב את החוויות הקסומות שלך מממלכת הנמרים לשהייה יוקרתית בסוף היום.

בלב תאילנד, תיהנו מהפיתוי של הטבע הפראי בגן החיות טייגר קינגדום, שם כל רגע מבטיח ריגוש חדש, סיפור חדש וזיכרון שצריך להוקיר.

רוצים להפוך את החופשה בתאילנד שלכם למיוחדת באמת? הבלוג שלנו כולל תובנות בלעדיות ממומחים מקומיים. גלה את תאילנד שתיירים כמעט ולא רואים

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן