דה גיג הוטל

דה גיג הוטל ממוקמת במרחק של זריקת אבן ממרכז הקניות הג'ונגסיילון ההומה ומדרך באנגלה התוססת, ומציעה מפלט מענג למטיילים החוקרים את הרחובות התוססים של פוקט. עם בריכת הגג שלו ומסעדה ברמה הגבוהה ביותר, מלון זה מספק לאורחים שילוב מושלם של נוחות ונוחות, כל זאת תוך שמירה על קשר עם אינטרנט אלחוטי חינם.

בכניסה לחדרים בדה גיג הוטל, האורחים מתקבלים בפרץ מרענן של מיזוג אוויר, המבטיח שהות נוחה גם באקלים הטרופי. החדרים המאובזרים היטב מגיעים עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר כדי לשמור על כיבוד בהישג יד, ומרפסת פרטית בה האורחים יכולים להתענג על הנוף עוצר הנשימה של האזור שמסביב. חדר הרחצה הצמוד מצויד במקלחת[1] ומוצרי טיפוח ללא תשלום לנוחות נוספת.

דלפק הקבלה הידידותי של המלון, הפועל 24 שעות ביממה, תמיד מוכן לסייע, ומציע מידע חשוב על סיורים שיעזור לאורחים להפיק את המרב מזמנם בפוקט. בין אם אתם מחפשים טיולים הרפתקנים או חוויות תרבותיות, הצוות שם כדי להדריך אתכם.

לאלו המחפשים הרפתקה מרגשת בתוך יופיו של הטבע, אל תחמיצו את המדריך לטיפוס צוקים בתאילנד. חקור את הצוקים הסלעיים והנופים עוצרי הנשימה כשאתה יוצא למסע טיפוס צוקים שואב אדרנלין.

אחד ההיבטים המפתים ביותר של דה גיג הוטל הוא הקרבה לחוף, אליו ניתן להגיע בטיול נינוח של פחות מ-10 דקות. אחרי יום של רגיעה ספוגת שמש על החופים החוליים, חקרו את החנויות הסמוכות וטבלו את עצמכם בתרבות המקומית התוססת.

השכרת רכב בהואה הין תאילנד

הנסיעה מהמלון וממנה היא קלה, כאשר נמל התעופה הבינלאומי של פוקט נמצא במרחק של שעת נסיעה אחת בלבד משם.

כדי לתת מענה לצרכים המגוונים של האורחים, דה גיג הוטל מציעה שורה של מתקנים פופולריים. קחו טבילה מרעננת באחת משתי בריכות השחייה, הישארו מחוברים עם אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי מקום האירוח, והשתמשו במרכז הכושר כדי להתעדכן בשגרת האימונים שלכם. עבור אלה המעדיפים לסעוד במסעדה, המסעדה שבאתר מגישה מנות מענגות שיגרמו את בלוטות הטעם שלכם.

דה גיג הוטל הוא מקלט לנוחות, הרפיה וחקירה. הזמן את השהות שלך עכשיו כדי לחוות את המיטב של מה שיש לפוקט להציע.

וכדי להוסיף את הדובדבן מעל, נצלו את מחיר טיול לתאילנד ללא תחרות המוצעת אך ורק לאורחים. חבילה יוצאת דופן זו מבטיחה לך להפיק את המרב מהטיול שלך לתאילנד מבלי לשבור את הכסף. אל תחמיצו את ההזדמנות הזו לצאת לחופשה בתאילנד בלתי נשכחת, ארץ החיוכים.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן